Op zich heb ik die instelling ook wel een beetje. Zo van: we moeten concurreren met lagere lonen landen binnen de EU en de vergrijzing komt eraan, dus niet zeuren als de lonen wat minder hard stijgen en we wat langer moeten doorwerken. Aan de andere kant schijnt het wel mee te vallen met die concurrentie. De meeste westerse bedrijven die in Polen of China zitten gaan vooral voor de lokale markt in plaats van goedkope productie voor de westerse markt.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
Oh gaan ze weer staken. Vakbonden zijn iets uit het verleden, jammer dat ze dat zelf niet snappen
Je vergeet de grote bedrijven als Philips. Die produceren wel degelijk voor de westerse markt. Overigens komen er nu ook vakbonden op in China, dus met die concurrentie zou het inderdaad best een beetje kunnen gaan meevallen.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Op zich heb ik die instelling ook wel een beetje. Zo van: we moeten concurreren met lagere lonen landen binnen de EU en de vergrijzing komt eraan, dus niet zeuren als de lonen wat minder hard stijgen en we wat langer moeten doorwerken. Aan de andere kant schijnt het wel mee te vallen met die concurrentie. De meeste westerse bedrijven die in Polen of China zitten gaan vooral voor de lokale markt in plaats van goedkope productie voor de westerse markt.
Hm, het oordeel van de FA's kun je dus ook al nauwelijks serieus meer nemenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar klaarblijkelijk heeft Fok! niet zo'n Ijzeren Gordijn neergelaten, dat hij vier dagen na zijn verbanning onmogelijk zijn mening kan uiten..
En zelfs de regering snapt dat niet!quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
Vakbonden zijn iets uit het verleden, jammer dat ze dat zelf niet snappen
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hm, het oordeel van de FA's kun je dus ook al nauwelijks serieus meer nemen
ja, ik weet ook niet waarom ik dat schreef. Eigenlijk zouden we een vakbond moeten hebben ofzoquote:Op zondag 13 maart 2005 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duh.
Of bestaat er een toetsingscommissie? Is er een RvC?
En niet minder. Maar goed, ik verwacht ook niets anders van het welhaast religieus rechtse propagandablaadje, met hun aantoonbare leugens en verdraaiingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De schrijver hiervan is een fascist die kotst op een democratische rechtsstaat, dat is vooral duidelijk.
Open een topic.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet waarom ik dat schreef. Eigenlijk zouden we een vakbond moeten hebben ofzo
Een vakbond heeft best bestaansrecht alleen kan ik niet tegen dat argeloos ophitsen van mensen zeker ook omdat die mensen makkelijk te beïnvloeden zijn en aan alles mee willen doen als ze maar een dagje niet hoeven te werken.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:20 schreef sizzler het volgende:
Op zich heb ik die instelling ook wel een beetje. Zo van: we moeten concurreren met lagere lonen landen binnen de EU en de vergrijzing komt eraan, dus niet zeuren als de lonen wat minder hard stijgen en we wat langer moeten doorwerken. Aan de andere kant schijnt het wel mee te vallen met die concurrentie. De meeste westerse bedrijven die in Polen of China zitten gaan vooral voor de lokale markt in plaats van goedkope productie voor de westerse markt.
http://reuters.com/newsArticle.jhtml;jsessionid=I4MT1N4LYUI3UCRBAE0CFFA?type=topNews&storyID=7867351&pageNumber=1quote:The report said U.S. service members "may have at times permitted the enemy's treacherous tactics and disregard for the laws of war ... to erode their own standards of conduct."
volgens mij gaat het over neukenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb dat boekenweek geschenk ook ontvangen. Is het een leuk boek?
Interessantquote:Op zondag 13 maart 2005 13:33 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij gaat het over neuken
Bij besteding van 11 euries, dat valt wel mee. Maar om daar nou gelijk Jan Wolkers voor te hypen.. Het lijkt me wel een leuk boekje. Laat ons weten wat je er van vond, ok?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant
Gelukkig heb ik het "gratis" gekregen.
Ik loop nog wat boeken achter maar mss lees ik het wel ff tussendoorquote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Bij besteding van 11 euries, dat valt wel mee. Maar om daar nou gelijk Jan Wolkers voor te hypen.. Het lijkt me wel een leuk boekje. Laat ons weten wat je er van vond, ok?
Het is verleidelijk, maar een mensch kan zich niet alleen maar met jodenvervolging, concentratiekampen, nazicultuur, oorlogsiconen of de uitwassen daarvan bezig houdenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik loop nog wat boeken achter maar mss lees ik het wel ff tussendoor
Ter afwisseling van In Europa
Ik moet het boekenweekgeschenk van vorig jaar nog bekijken. En het jaar daarvoor.... Wanneer was het boek van Rushdie het geschenk? Die heb ik ook nog ergens liggen. En een Mulisch.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant
Gelukkig heb ik het "gratis" gekregen.
Dat land of de regering Bush?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://reuters.com/newsArticle.jhtml;jsessionid=I4MT1N4LYUI3UCRBAE0CFFA?type=topNews&storyID=7867351&pageNumber=1
Oftewel, het is de schuld van terroristen dat Amerikanen verdachten gingen martelen. Man, mijn God, dat achterlijk land is echt z'n eigen morele graf aan het graven,, en ik kan er niet minder dan verheugd om zijn!
Nee daar wordt een mens zo neerslachtig van. Beetje afwisseling kan geen kwaad. Lekker luchtig onderwerp ter afwisseling van al die afschuwelijke dingen, hoewel Geert Mak wel erg lekker schrijft. Het leest makkelijk wegquote:Op zondag 13 maart 2005 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Het is verleidelijk, maar een mensch kan niet alleen maar met jodenvervolging, concentratiekampen, nazicultuur, oorlogsiconen e.d. bezig houden
Dan is het goed, al geef ik geen zak om het lot van terroristen.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
De regering Bush, de mensen die op hem gestemd hebben en de verraders in de buitenlandse politiek, uiteraard.
dat zei Chuck vannacht ookquote:Op zondag 13 maart 2005 13:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het goed, al geef ik geen zak om het lot van terroristen.
Dat klinkt als een mooie boekenverzameling maar enkele literaire boeken erbij kan geen kwaadquote:Op zondag 13 maart 2005 13:39 schreef sizzler het volgende:
Ik moet het boekenweekgeschenk van vorig jaar nog bekijken. En het jaar daarvoor.... Wanneer was het boek van Rushdie het geschenk? Die heb ik ook nog ergens liggen. En een Mulisch.
Boekenweekgeschenken zijn eigenlijk de enige literaire boeken die ik op mijn boekenplank heb staan. Naast leerboeken, wetenschappelijke-interesse boeken en boeken van Grisham en Dan Brown.
Die aap heeft gelijk!quote:
Dan ben je geen terrorist, als je jezelf in een woestijn opblaast. Duh.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
Van mij mogen terroristen zich gezellig met z'n allen opblazen in de woestijn. Skilt moi niks. Maar goed, er zullen vast ook wel wat criminelen in de Duitse concentratiekampen gezeten hebben, om zomaar een willekeurig voorbeeld te noemen.
quote:Op zondag 13 maart 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
We zijn terug!!!!!!!!!!!
Nu mijn avatar nog....quote:Op zondag 13 maart 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
We zijn terug!!!!!!!!!!!
Zeikerd!quote:Op zondag 13 maart 2005 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Kleine nieuwe oude layout.
De oude oude layout werkt (nog) niet.
Dat vroeg ik mij ook al ernstig af.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het manifest van Wilders het belangrijkste nieuws?
Wat een kutschorum, jammer dat vliegen ook voor plebs mogelijk is.quote:108 Teletekst zo 13 mrt
Massale vechtpartij in vliegtuig
ROTTERDAM De politie en de marechaussee
hebben op Rotterdam Airport zeker acht
reizigers gearresteerd.Ze zouden bij
een massale vechtpartij aan boord van
een vliegtuig betrokken zijn geweest.
Het toestel van Transavia kwam uit het
Spaanse Gerona.Twee groepen passagiers
gingen tijdens de vlucht met elkaar op
de vuist.De aanleiding was vermoedelijk
dat iemand uit de ene groep een vrouw
uit de andere groep lastigviel.
Volgens de politie brak vervolgens een
massale vechtpartij uit in de cabine.De
politie sluit niet uit dat er veel meer
mensen bij betrokken waren dan de acht
die nu voor verhoor vastzitten.
Hoi hoi hoi hoi.quote:128 Teletekst zo 13 mrt
Meer invloed Albanezen in Macedonië
SKOPJE In Macedonië zijn verkiezingen
voor de gemeenteraden gehouden.Verwacht
wordt dat de Albanese minderheid meer
invloed krijgt in de steden Tetovo en
Struga en in dorpen rond Skopje.
De gemeenteraadsverkiezingen waren het
sluitstuk van het vredesakkoord dat in
2001 werd gesloten.Daarmee werd het
oplaaien van de burgeroorlog tussen het
leger en Albanese rebellen voorkomen.
De opkomst bij de lokale verkiezingen
was laag.Volgens waarnemers heeft circa
42 procent van de inwoners gestemd.Ze
konden een stem uitbrengen voor de
samenstelling van gemeenteraden.Verder
moesten burgememeesters worden gekozen.
Ik vrees ook dat de configuratie structureel verkeerd is en niet zozeer de hardware.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:29 schreef George-Butters het volgende:
Wat een enorme traagheid zeg.... Nou de oorzaak is dus makkelijk gevonden. KUT software.
quote:***************************************
Wilders publiceert beginselprogram
DEN HAAG Kamerlid Geert Wilders heeft
een partijprogramma gepubliceerd waarin
hij zich "onafhankelijk verklaart van
de politieke elite" die Nederland de
afgelopen decennia heeft "verkwanseld".
Naast zijn bekende harde standpunten
over veiligheid,moslimfundamentalisme
en vreemdelingenbeleid pleit Wilders
voor forse belastingverlaging en het
beperken van de macht van de overheid.
De oud-VVD'er wil ontwikkelingshulp en
het minimumloon afschaffen,het aantal
ambtenaren halveren en de kinderbijslag
beperken.Verder moeten de Antillen uit
het Koninkrijk en moet de EU ons land
een eigen immigratiebeleid toestaan.
Aantal ambtenaren halveren! Dat was mijn beginsel!quote:
Zeg luister eens hobbyfreak, met je Lou-de-Palingboer community:quote:Op zondag 13 maart 2005 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Zeg, stelletje calimero's, de introductie van nieuwe servers gaat echt niet zo vlotjes als jullie lijken te denken, zeker als er een flinke site volledig overgezet moet worden op een ander systeem ...
het is dus onzinnig om te denken dat opeens een engel met bazuingeschal uit de serverracks neerdaalt en met helle stem aankondigd dat de verlosser is gekomen en dat deheer Fortuyn opnieuw uit de dood is opgestaan om een nieuw koninkrijk te brengen ...
Zeker bepaalde groeperingen hangen graag die denkbeelden aan, lekker revolutionair en absolutistisch ... maar de politieke realiteit is dat veranderingen ofwel erg langzaam gaan, en mochten ze juist tijdelijk erg snel lijken te gaan, is dat meestal de voorbode voor een nog zwaardere terugslag, waarbij verlichtte regime's waar de intellectuele massa vol bewondering achternaloopt alsnog gewoon uiteindelijk blijken te bestaan uit persoonsverheerlijkende dictatoren ... of je nu bolsjeviek, nazi, kraker, fortuyn- of Lou-de-Palingboer-aanhanger bent, waaraan we nu vol trots de term 'Fok!ker' kunnen toevoegen: zij die geloven in de heropstanding van een online community ...
Mocht je je nu willen wenteen in je teleurgesteldheid, dan zegt dat voornamelijk iets over je goedgelovigheid in een snelle en revolutionaire vooruitgang, een geloof welke altijd weer onjuist
Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercialquote:Op zondag 13 maart 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het manifest van Wilders het belangrijkste nieuws?
De wachttijd totdat je aan de beurt ben en alles enorm snel gaat is schrikbarend.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat de configuratie structureel verkeerd is en niet zozeer de hardware.
Maar ik neem aan dat men nu nog druk in de weer is met fine-tuning.![]()
Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...quote:
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
, ik heb het idee dat jij zonder enige kennis van zaken onvoorwaardelijk het fok-"management" zit te verdedigen.
Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?quote:Zeker als de heren hobbyisme alle raadgevingen arrogant uit de weg wuiven.
Dat zeg ik, dombo.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Sidekick het volgende:
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.
Dat advies was iets complexer, maar lach maar.quote:Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?
Of nog erger hij klapt er weer uit. Maar tot die tijd kunnen we fullspeed genietenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:00 schreef sjun het volgende:
[..]
Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...
![]()
Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.quote:
Je neemt alvast een voorschot op de daden van de vrinden van Volkert of Bouyeri cum suis?quote:Op maandag 14 maart 2005 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercial
.. daarna is die seniele gek van het vaticaan, dus je hebt nog gelijk ook, Wilbers testamentmanifest is gewoon het belangrijkste nieuws
Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.
Daarom blijft je avatar ook weg. Zo kun je de nerds herkennen.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:17 schreef Monidique het volgende:
Hey, het forum doet het dus wél? Alleen de oude lay-out niet. Schijnbaar toch minstens een half uur Fok!-exoerience gemist.
Ja, en met Allah.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Oh, heeft dat met de oude lay-out te maken?
Politiek is ook vaak saai.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.![]()
![]()
Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?quote:
Zal ik mijn best weer eens gaan doen?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?
Ik vind je proza altijd prachtig. Zeker als ome Lucida in de buurt is. Dan kan ik weer lachen om politiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |