abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:13:47 #276
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513541
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.
Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25513619
Sidekick in de uitzending. Dat ik dat nou heb moeten missen
pi_25513620
Hey, het forum doet het dus wél? Alleen de oude lay-out niet. Schijnbaar toch minstens een half uur Fok!-exoerience gemist.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:17:27 #279
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25513629
Stroooop.....
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25513648
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:18:59 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513666
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:17 schreef Monidique het volgende:
Hey, het forum doet het dus wél? Alleen de oude lay-out niet. Schijnbaar toch minstens een half uur Fok!-exoerience gemist.
Daarom blijft je avatar ook weg. Zo kun je de nerds herkennen.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:19:21 #282
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25513676
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25513711
Oh, heeft dat met de oude lay-out te maken?
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:21:31 #284
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513725
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Oh, heeft dat met de oude lay-out te maken?
Ja, en met Allah.
pi_25513752
Gebruik gewoon de nieuwe lay-out, nooit geweten dat je de oude kon selecteren
pi_25513769
Nou, dat zou wel verklaren waarom uitgerekend mijn kruisvaarder niet getoond wordt.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:23:08 #287
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25513772
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.
Politiek is ook vaak saai.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:26:29 #288
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513848
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Politiek is ook vaak saai.
Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?
  maandag 14 maart 2005 @ 22:28:07 #289
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25513889
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?
Zal ik mijn best weer eens gaan doen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:29:59 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513940
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef sjun het volgende:

[..]

Zal ik mijn best weer eens gaan doen?
Ik vind je proza altijd prachtig. Zeker als ome Lucida in de buurt is. Dan kan ik weer lachen om politiek.
pi_25513952
* Monidique is playing Dream Theater - The Glass Prison (MP3@160kbps, 22.29mb, 0:03/13:52)
pi_25513981
Bush is herkozen en dat zal de wereld weten ook. Speculeerde men eerst nog dat deze cowboy uit Texas nu wellicht wat toegeeflijker zou zijn, nu blijkt dat George W. Bush maar één boodschap heeft aan de rest van de wereld en die boodschap valt zeer goed samen te vatten met behulp van de welbekende middelvinger.

Laten we eens beginnen met de nieuwe en blijvende ministers. Ten eerste, de enige die nog een beetje zou kunnen worden aangezien als duif, wordt weggedaan om te worden vervangen door Rice. Nu, Rice is een geweldig expert als het gaat om Tsjechische wapensystemen die binnenkort de Duitse vlakte oversteken om het vrije West-Europa te annexeren in het Sovjet-imperium, maar of het nou verstandig is om Condi “punish France, ignore Germany and forgive Russia” Rice aan te stellen als minister van Buitenlandse Zaken, dat is nog maar de vraag. Het is eerder een grote, dikke middelvinger naar wat vroeger werden beschouwd als bondgenoten.

Dan hebben we natuurlijk nog Ashcroft, de minister van Justitie. Hij gaat weg. Mooi, zou je denken, en dat denk ik ook, want er lopen al genoeg repressieve reli-fanatici rond op deze planeet. Alleen dan nu de “maar”… Maar het wil zo zijn dat de nieuwe minister van Justitie nog erger, als dat al voor mogelijk werd gehouden, is dan de vorige. Albert Gonzales was een van de personen die president George “moral values” Bush even het een en ander duidelijk maakte over wat nou wel en niet mag met gevangen genomen krijgsgev… illegale strijders. Gonzales had al eerder met succes bepleit dat Texas geen deel uitmaakte van de Verenigde Staten, en wederom voerde hij dit trucje uit door te beargumenteren dat marteling toch echt wel minstens de dood of zwaar, blijvend letsel moest veroorzaken om daadwerkelijk als marteling te worden beschouwd, waarna de president alsnog buiten beeld bleef, want, aldus de nieuwbakken minister van Justitie, deze wetten gelden nou eenmaal niet voor een president. Uiteraard. Natuurlijk. Ik denk dat we mogen concluderen dat de middelvinger van de andere hand onder tussen ook al omhoog komt.

Voor nu laten we even de ministers voor wat zij zijn. Er is nog een positie vrijgekomen in het circuit van baantjes voor politici, te weten ambassadeur bij de Verenigde Naties. Nadat John Negroponte, die ongetwijfeld door vele Hondurezen niet bepaald geliefd is, de VN verliet om een baantje als proconsul in Irak aan te nemen, waar hij ook al snel mee stopte uit angst voor de situatie in Irak, was er een lege stoel bij het internationale orgaan. Bush had al aangegeven meer te willen samenwerken met Amerika’s zogenaamde, kennelijke bondgenoten en met de Verenigde Naties. Natuurlijk kiest Bush-II dan voor een man die welwillend staat tegenover internationale samenwerking en goede ervaringen heeft met de VN. Iemand totaal tegenovergesteld aan John R. Bolton dus. Immers, hij staat bekend als ondiplomatiek, beschouwt de VN als nutteloos tenzij het Amerikaanse belangen dient en geldt als een van de meest ijverige pleitbezorgers van de vaak unilaterale “might is right”-doctrine. Het zou de twee opgestoken middelvingers doen verheffen in de lucht als Bolton ambassadeur werd. En dus wordt Bolton ambassadeur bij de VN. Oh, met Negroponte komt het ook wel goed, die mag Tom Ridge opvolgen als leider van de afdeling “Thuislandse Veiligheid”.

Dan zijn er nog twee ambten die dezelfde bezetting mogen meemaken als in de vorige termijn. Rumsfeld en Cheney blijven aan als respectievelijk minister van Defensie en vice-president. Juist, we hebben het hier over tomahawk-fetisjst Rummy en Haliburton Richard, die overigens vond dat Irak geen gevaar vormde voor zijn buurlanden. Goed, dat is natuurlijk al jaren geleden en dan veranderen je ideeën nog wel es… of de mensen met wie je op de foto staat. Bijvoorbeeld. Cheney, och, hij is corrupt en conservatief, maar er valt niet veel over te melden. Over Rumsfeld valt daarentegen behoorlijk veel te melden! Het is echter zoveel dat ik zal proberen het samen te vatten in één alinea.

Rumsfeld.

Er is maar een conclusie mogelijk en dat is dat George W. Bush lak heeft aan de rest van de wereld, wat beschouwd werden als bondgenoten incluis, en dat het Vrijheidsbeeld, dat natuurlijk tegenwoordig een perversie van ironie is, met twee opgeheven middelvingers de wereld kenbaar maakt dat Amerika onder het huidige regime zich niets zal aantrekken van de rest van de wereld.

† In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:32:06 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513986
* Aaah speelt Ellen ten Damme - Plattgefickt (speciale 12 inch horny version)
  maandag 14 maart 2005 @ 23:01:44 #294
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25514745
Gelukkig trekken China, Frankrijk, Iran, NK, Brazilie, Japan, Rusland and so on zich wel enorm wat aan van de rest vd wereld.

Maar goed, op een beetje fuif kom je natuurlijk niet goed voor de dag als puistige linkse hema-onderbroekdrager als je geen VS basht.

En vergeet de joden niet, natuurlijk, dat Israel is toch maar gemeen tegen die lieve Palestijnen.

Oh, en bomaanslagen, onthoofdingen en dergelijk gedrag door moslims zijn altijd terug te leiden tot de VS, Israel en olie. Altijd. Saladin zelf werd al gedwongen door de VS, Israel en de werelwijde zionistische lobby.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25514777
  maandag 14 maart 2005 @ 23:14:59 #296
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25514922
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 23:27:06 #297
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25515062
Hoe vaak komt die Oudkerk per seizoen bij BvD? Heeft die een strippenkaart of zo?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:12:27 #298
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25515130
truste
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:40:13 #300
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25515252
tukken!
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: