abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25509506
Tamelijk opportunistisch beginselprogramma maar we zullen zien wat Wilders er van bakt bij de verkiezingen
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 21:38:01 #252
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25509698
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:04 schreef pberends het volgende:

[..]
Aantal ambtenaren halveren! Dat was mijn beginsel!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 22:38:40 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25509701
Wel handig die zomertijd van Dell.
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 22:39:44 #254
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25509710
Hebben ze het net veranderd!
  zondag 13 maart 2005 @ 22:39:56 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25509714
Waarom moet ik bij Fok altijd denken aan de spelshow van Peter Jan Rens.

Doet ie het of doet ie het niet.... !!!, om eerlijk te zeggen heb ik niet veel vertrouwen in de beheerders van deze site.
  zondag 13 maart 2005 @ 22:41:01 #256
89730 Drugshond
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 22:51:24 #258
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25509795
De nachtmerrie van iedere automatiseerder, alle hoop gevestigd op nieuwe apparatuur en dan tot de conclusie komen dat het niet aan de hardware ligt. Hier gaan tranen vloeien.
pi_25509810
GVD wat is het brak dit is al de 3 e keer dat ik een reactie wil plaatsen !

Leuk huiltopic dit Ik ben toch wel erg benieuwd
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 23:08:52 #260
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25509893
Zou Sidekick zijn vaardigheden in pc's aanbieden? Alle zeilen moeten namelijk bijgezet worden om dit forum te redden van een roemloze ondergang. Het kan toch niet zo zijn dat dit niet op te lossen valt? Beter een server minder gekocht en een professioneel persoon dit klusje laten klaren.
  zondag 13 maart 2005 @ 23:51:51 #261
33189 RM-rf
1/998001
pi_25509955
Zeg, stelletje calimero's, de introductie van nieuwe servers gaat echt niet zo vlotjes als jullie lijken te denken, zeker als er een flinke site volledig overgezet moet worden op een ander systeem ...

het is dus onzinnig om te denken dat opeens een engel met bazuingeschal uit de serverracks neerdaalt en met helle stem aankondigd dat de verlosser is gekomen en dat deheer Fortuyn opnieuw uit de dood is opgestaan om een nieuw koninkrijk te brengen ...

Zeker bepaalde groeperingen hangen graag die denkbeelden aan, lekker revolutionair en absolutistisch ... maar de politieke realiteit is dat veranderingen ofwel erg langzaam gaan, en mochten ze juist tijdelijk erg snel lijken te gaan, is dat meestal de voorbode voor een nog zwaardere terugslag, waarbij verlichtte regime's waar de intellectuele massa vol bewondering achternaloopt alsnog gewoon uiteindelijk blijken te bestaan uit persoonsverheerlijkende dictatoren ... of je nu bolsjeviek, nazi, kraker, fortuyn- of Lou-de-Palingboer-aanhanger bent, waaraan we nu vol trots de term 'Fok!ker' kunnen toevoegen: zij die geloven in de heropstanding van een online community ...

Mocht je je nu willen wenteen in je teleurgesteldheid, dan zegt dat voornamelijk iets over je goedgelovigheid in een snelle en revolutionaire vooruitgang, een geloof welke altijd weer onjuist
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 14 maart 2005 @ 00:05:43 #262
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25509989
quote:
Op zondag 13 maart 2005 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Zeg, stelletje calimero's, de introductie van nieuwe servers gaat echt niet zo vlotjes als jullie lijken te denken, zeker als er een flinke site volledig overgezet moet worden op een ander systeem ...

het is dus onzinnig om te denken dat opeens een engel met bazuingeschal uit de serverracks neerdaalt en met helle stem aankondigd dat de verlosser is gekomen en dat deheer Fortuyn opnieuw uit de dood is opgestaan om een nieuw koninkrijk te brengen ...

Zeker bepaalde groeperingen hangen graag die denkbeelden aan, lekker revolutionair en absolutistisch ... maar de politieke realiteit is dat veranderingen ofwel erg langzaam gaan, en mochten ze juist tijdelijk erg snel lijken te gaan, is dat meestal de voorbode voor een nog zwaardere terugslag, waarbij verlichtte regime's waar de intellectuele massa vol bewondering achternaloopt alsnog gewoon uiteindelijk blijken te bestaan uit persoonsverheerlijkende dictatoren ... of je nu bolsjeviek, nazi, kraker, fortuyn- of Lou-de-Palingboer-aanhanger bent, waaraan we nu vol trots de term 'Fok!ker' kunnen toevoegen: zij die geloven in de heropstanding van een online community ...

Mocht je je nu willen wenteen in je teleurgesteldheid, dan zegt dat voornamelijk iets over je goedgelovigheid in een snelle en revolutionaire vooruitgang, een geloof welke altijd weer onjuist
Zeg luister eens hobbyfreak, met je Lou-de-Palingboer community:
Het intereseert mij niet bijster veel hoelang die Breuls, of wie dan ook, bezig is met het aanpassen van het serverpark. Ik kom hier niet om gezellig in commune-vorm te kakelen over ditjes en datjes, ik kom hier om met anderen van gedachte te wisselen over het een en ander. Blijkens de topics hier zit dit forum vol met nerds en ander sociaal geisoleert volk dat hun leven in dienst van een systeemkast gesteld heeft. Waarom is het dan zo'n onmogelijkheid om een forum gedurende een week een keer soepel te laten verlopen ? En nee, hobbyisme is geen argument omdat ik me hier scheel kijk aan de banners en andere reclame-uitingen.
  maandag 14 maart 2005 @ 00:16:42 #263
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25510043
quote:
Op zondag 13 maart 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het manifest van Wilders het belangrijkste nieuws?
Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercial
.. daarna is die seniele gek van het vaticaan, dus je hebt nog gelijk ook, Wilbers testamentmanifest is gewoon het belangrijkste nieuws
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 08:29:01 #264
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25511641
Ach, het is weer eens wat anders dan de Jan Maorijnissenriedel.

En RM-rf (wat een nerdige naam al om te beginnen), ik heb het idee dat jij zonder enige kennis van zaken onvoorwaardelijk het fok-"management" zit te verdedigen. Hoe herkenbaar typerend voor linkse snuiters. Op_dreef heeft gelijk, je kunt met naar eigen zeggen meer dan 100.000 users (een hoop nerds gebruiken natuurlijk 5 klonen) niet meer spreken van hobbyisme en zowel, dan dient men dat eens professioneel te maken, want deze traagheid en instabiliteit is onacceptabel. Zeker als de heren hobbyisme alle raadgevingen arrogant uit de weg wuiven.
  maandag 14 maart 2005 @ 08:54:57 #265
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25511721
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat de configuratie structureel verkeerd is en niet zozeer de hardware.
Maar ik neem aan dat men nu nog druk in de weer is met fine-tuning.
De wachttijd totdat je aan de beurt ben en alles enorm snel gaat is schrikbarend.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 21:28:12 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25512467
Oi oi oi
pi_25513073
Sneeeeeelheid

maar voor hoelang
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 21:57:47 #268
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513123
Het loopt best okay.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:00:36 #269
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25513206
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Sneeeeeelheid

maar voor hoelang
Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:04:24 #270
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25513296
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

, ik heb het idee dat jij zonder enige kennis van zaken onvoorwaardelijk het fok-"management" zit te verdedigen.
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.
quote:
Zeker als de heren hobbyisme alle raadgevingen arrogant uit de weg wuiven.
Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:06:47 #271
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513362
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Sidekick het volgende:
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.
Dat zeg ik, dombo.
quote:
Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?
Dat advies was iets complexer, maar lach maar.
pi_25513408
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:00 schreef sjun het volgende:

[..]

Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...
Of nog erger hij klapt er weer uit. Maar tot die tijd kunnen we fullspeed genieten
  maandag 14 maart 2005 @ 22:08:50 #273
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25513414
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dombo.
Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 14 maart 2005 @ 22:11:49 #275
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25513492
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercial
.. daarna is die seniele gek van het vaticaan, dus je hebt nog gelijk ook, Wilbers testamentmanifest is gewoon het belangrijkste nieuws
Je neemt alvast een voorschot op de daden van de vrinden van Volkert of Bouyeri cum suis?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:13:47 #276
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513541
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.
Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.
pi_25513619
Sidekick in de uitzending. Dat ik dat nou heb moeten missen
pi_25513620
Hey, het forum doet het dus wél? Alleen de oude lay-out niet. Schijnbaar toch minstens een half uur Fok!-exoerience gemist.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:17:27 #279
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25513629
Stroooop.....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25513648
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:18:59 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513666
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:17 schreef Monidique het volgende:
Hey, het forum doet het dus wél? Alleen de oude lay-out niet. Schijnbaar toch minstens een half uur Fok!-exoerience gemist.
Daarom blijft je avatar ook weg. Zo kun je de nerds herkennen.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:19:21 #282
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25513676
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_25513711
Oh, heeft dat met de oude lay-out te maken?
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:21:31 #284
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513725
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
Oh, heeft dat met de oude lay-out te maken?
Ja, en met Allah.
pi_25513752
Gebruik gewoon de nieuwe lay-out, nooit geweten dat je de oude kon selecteren
pi_25513769
Nou, dat zou wel verklaren waarom uitgerekend mijn kruisvaarder niet getoond wordt.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:23:08 #287
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25513772
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik zit nu naar actionradio te luisteren, wat ben jij toch eigenlijk een saaie gast t.o.v. die gasten daar.
Politiek is ook vaak saai.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:26:29 #288
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513848
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Politiek is ook vaak saai.
Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?
  maandag 14 maart 2005 @ 22:28:07 #289
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25513889
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waar zijn de Lubberiaanse tijden gebleven met zinnen waar nooit een eind aan leek te komen?
Zal ik mijn best weer eens gaan doen?
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:29:59 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513940
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef sjun het volgende:

[..]

Zal ik mijn best weer eens gaan doen?
Ik vind je proza altijd prachtig. Zeker als ome Lucida in de buurt is. Dan kan ik weer lachen om politiek.
pi_25513952
* Monidique is playing Dream Theater - The Glass Prison (MP3@160kbps, 22.29mb, 0:03/13:52)
pi_25513981
Bush is herkozen en dat zal de wereld weten ook. Speculeerde men eerst nog dat deze cowboy uit Texas nu wellicht wat toegeeflijker zou zijn, nu blijkt dat George W. Bush maar één boodschap heeft aan de rest van de wereld en die boodschap valt zeer goed samen te vatten met behulp van de welbekende middelvinger.

Laten we eens beginnen met de nieuwe en blijvende ministers. Ten eerste, de enige die nog een beetje zou kunnen worden aangezien als duif, wordt weggedaan om te worden vervangen door Rice. Nu, Rice is een geweldig expert als het gaat om Tsjechische wapensystemen die binnenkort de Duitse vlakte oversteken om het vrije West-Europa te annexeren in het Sovjet-imperium, maar of het nou verstandig is om Condi “punish France, ignore Germany and forgive Russia” Rice aan te stellen als minister van Buitenlandse Zaken, dat is nog maar de vraag. Het is eerder een grote, dikke middelvinger naar wat vroeger werden beschouwd als bondgenoten.

Dan hebben we natuurlijk nog Ashcroft, de minister van Justitie. Hij gaat weg. Mooi, zou je denken, en dat denk ik ook, want er lopen al genoeg repressieve reli-fanatici rond op deze planeet. Alleen dan nu de “maar”… Maar het wil zo zijn dat de nieuwe minister van Justitie nog erger, als dat al voor mogelijk werd gehouden, is dan de vorige. Albert Gonzales was een van de personen die president George “moral values” Bush even het een en ander duidelijk maakte over wat nou wel en niet mag met gevangen genomen krijgsgev… illegale strijders. Gonzales had al eerder met succes bepleit dat Texas geen deel uitmaakte van de Verenigde Staten, en wederom voerde hij dit trucje uit door te beargumenteren dat marteling toch echt wel minstens de dood of zwaar, blijvend letsel moest veroorzaken om daadwerkelijk als marteling te worden beschouwd, waarna de president alsnog buiten beeld bleef, want, aldus de nieuwbakken minister van Justitie, deze wetten gelden nou eenmaal niet voor een president. Uiteraard. Natuurlijk. Ik denk dat we mogen concluderen dat de middelvinger van de andere hand onder tussen ook al omhoog komt.

Voor nu laten we even de ministers voor wat zij zijn. Er is nog een positie vrijgekomen in het circuit van baantjes voor politici, te weten ambassadeur bij de Verenigde Naties. Nadat John Negroponte, die ongetwijfeld door vele Hondurezen niet bepaald geliefd is, de VN verliet om een baantje als proconsul in Irak aan te nemen, waar hij ook al snel mee stopte uit angst voor de situatie in Irak, was er een lege stoel bij het internationale orgaan. Bush had al aangegeven meer te willen samenwerken met Amerika’s zogenaamde, kennelijke bondgenoten en met de Verenigde Naties. Natuurlijk kiest Bush-II dan voor een man die welwillend staat tegenover internationale samenwerking en goede ervaringen heeft met de VN. Iemand totaal tegenovergesteld aan John R. Bolton dus. Immers, hij staat bekend als ondiplomatiek, beschouwt de VN als nutteloos tenzij het Amerikaanse belangen dient en geldt als een van de meest ijverige pleitbezorgers van de vaak unilaterale “might is right”-doctrine. Het zou de twee opgestoken middelvingers doen verheffen in de lucht als Bolton ambassadeur werd. En dus wordt Bolton ambassadeur bij de VN. Oh, met Negroponte komt het ook wel goed, die mag Tom Ridge opvolgen als leider van de afdeling “Thuislandse Veiligheid”.

Dan zijn er nog twee ambten die dezelfde bezetting mogen meemaken als in de vorige termijn. Rumsfeld en Cheney blijven aan als respectievelijk minister van Defensie en vice-president. Juist, we hebben het hier over tomahawk-fetisjst Rummy en Haliburton Richard, die overigens vond dat Irak geen gevaar vormde voor zijn buurlanden. Goed, dat is natuurlijk al jaren geleden en dan veranderen je ideeën nog wel es… of de mensen met wie je op de foto staat. Bijvoorbeeld. Cheney, och, hij is corrupt en conservatief, maar er valt niet veel over te melden. Over Rumsfeld valt daarentegen behoorlijk veel te melden! Het is echter zoveel dat ik zal proberen het samen te vatten in één alinea.

Rumsfeld.

Er is maar een conclusie mogelijk en dat is dat George W. Bush lak heeft aan de rest van de wereld, wat beschouwd werden als bondgenoten incluis, en dat het Vrijheidsbeeld, dat natuurlijk tegenwoordig een perversie van ironie is, met twee opgeheven middelvingers de wereld kenbaar maakt dat Amerika onder het huidige regime zich niets zal aantrekken van de rest van de wereld.

† In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:32:06 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25513986
* Aaah speelt Ellen ten Damme - Plattgefickt (speciale 12 inch horny version)
  maandag 14 maart 2005 @ 23:01:44 #294
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25514745
Gelukkig trekken China, Frankrijk, Iran, NK, Brazilie, Japan, Rusland and so on zich wel enorm wat aan van de rest vd wereld.

Maar goed, op een beetje fuif kom je natuurlijk niet goed voor de dag als puistige linkse hema-onderbroekdrager als je geen VS basht.

En vergeet de joden niet, natuurlijk, dat Israel is toch maar gemeen tegen die lieve Palestijnen.

Oh, en bomaanslagen, onthoofdingen en dergelijk gedrag door moslims zijn altijd terug te leiden tot de VS, Israel en olie. Altijd. Saladin zelf werd al gedwongen door de VS, Israel en de werelwijde zionistische lobby.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25514777
  maandag 14 maart 2005 @ 23:14:59 #296
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25514922
quote:
Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 23:27:06 #297
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25515062
Hoe vaak komt die Oudkerk per seizoen bij BvD? Heeft die een strippenkaart of zo?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:12:27 #298
89730 Drugshond
pi_25515130
truste
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:40:13 #300
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25515252
tukken!
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: