Aantal ambtenaren halveren! Dat was mijn beginsel!quote:
Zeg luister eens hobbyfreak, met je Lou-de-Palingboer community:quote:Op zondag 13 maart 2005 23:51 schreef RM-rf het volgende:
Zeg, stelletje calimero's, de introductie van nieuwe servers gaat echt niet zo vlotjes als jullie lijken te denken, zeker als er een flinke site volledig overgezet moet worden op een ander systeem ...
het is dus onzinnig om te denken dat opeens een engel met bazuingeschal uit de serverracks neerdaalt en met helle stem aankondigd dat de verlosser is gekomen en dat deheer Fortuyn opnieuw uit de dood is opgestaan om een nieuw koninkrijk te brengen ...
Zeker bepaalde groeperingen hangen graag die denkbeelden aan, lekker revolutionair en absolutistisch ... maar de politieke realiteit is dat veranderingen ofwel erg langzaam gaan, en mochten ze juist tijdelijk erg snel lijken te gaan, is dat meestal de voorbode voor een nog zwaardere terugslag, waarbij verlichtte regime's waar de intellectuele massa vol bewondering achternaloopt alsnog gewoon uiteindelijk blijken te bestaan uit persoonsverheerlijkende dictatoren ... of je nu bolsjeviek, nazi, kraker, fortuyn- of Lou-de-Palingboer-aanhanger bent, waaraan we nu vol trots de term 'Fok!ker' kunnen toevoegen: zij die geloven in de heropstanding van een online community ...
Mocht je je nu willen wenteen in je teleurgesteldheid, dan zegt dat voornamelijk iets over je goedgelovigheid in een snelle en revolutionaire vooruitgang, een geloof welke altijd weer onjuist
Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercialquote:Op zondag 13 maart 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom is het manifest van Wilders het belangrijkste nieuws?
De wachttijd totdat je aan de beurt ben en alles enorm snel gaat is schrikbarend.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat de configuratie structureel verkeerd is en niet zozeer de hardware.
Maar ik neem aan dat men nu nog druk in de weer is met fine-tuning.![]()
Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...quote:
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
, ik heb het idee dat jij zonder enige kennis van zaken onvoorwaardelijk het fok-"management" zit te verdedigen.
Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?quote:Zeker als de heren hobbyisme alle raadgevingen arrogant uit de weg wuiven.
Dat zeg ik, dombo.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Sidekick het volgende:
Dat idee van jou is dus onzin, aangezien RM-rf gelijk heeft. Nieuwe servers betekent niet gelijk de utopie op Aarde. Zeker niet wanneer de databaseserver niet vervangen is.
Dat advies was iets complexer, maar lach maar.quote:Je hebt het toch niet over je advies om POL op een aparte server te zetten he?
Of nog erger hij klapt er weer uit. Maar tot die tijd kunnen we fullspeed genietenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:00 schreef sjun het volgende:
[..]
Zodra een meerderheid van de gebruikers in de peiling heeft dat FOK! weer werkt zou de snelheid wel eens terug kunnen gaan lopen...
![]()
Nee, dat zei RM-rf, wel op blijven letten.quote:
Je neemt alvast een voorschot op de daden van de vrinden van Volkert of Bouyeri cum suis?quote:Op maandag 14 maart 2005 00:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel op een Wilberscommercial
.. daarna is die seniele gek van het vaticaan, dus je hebt nog gelijk ook, Wilbers testamentmanifest is gewoon het belangrijkste nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |