Misschien moet je die theorie maar eens uitleggen bij volledige nuchterheid, er is geen filosofie waarom Chuck wel of geen aap is..quote:
Die filosofie schep je zelf.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien moet je die theorie maar eens uitleggen bij volledige nuchterheid, er is geen filosofie waarom Chuck wel of geen aap is..
Welnee man, in het weekend en met name op zondagochtend, ben ik niet zo kritisch. Jij wel?quote:
Nee, dat ook weer niet. Maar je redenering waarom Norris een aap zou zijn was wat frappant.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee man, in het weekend en met name op zondagochtend, ben ik niet zo kritisch. Jij wel?
Nou vooruit, laat ik dan een gooi doen: Ik denk dat Chuck zijn ballen kan likken, plus dat hij moeiteloos van tak tot tak zwaait met die sterke abs van 'mquote:Op zondag 13 maart 2005 12:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Maar je redenering waarom Norris een aap zou zijn was wat frappant.
Plus dat zijn wallet gevuld is, waarbij jij hooguit loonslaaf bent. Wie is de aap?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou vooruit, laat ik dan een gooi doen: Ik denk dat Chuck zijn ballen kan likken, plus dat hij moeiteloos van tak tot tak zwaait met die sterke abs van 'm
Mijn abs hoeven dan ook niet zo sterk te zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Plus dat zijn wallet gevuld is, waarbij jij hooguit loonslaaf bent. Wie is de aap?
Oh ja joh?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
het mag verdorie vaker gezegd worden trouwens: Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Alles is relatief.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mijn abs hoeven dan ook niet zo sterk te zijn
Het is jammer dat ik dat artikel uit de NRC over het vertrek van Lubbers heb weggegooid. Dat ging over apengedrag en de vergelijking met mensen. We schijnen nog het meest op Chimpansees te lijken. Chimpansees leven dicht bij de grond in groepen en daardoor is sex nodig voor de overleving van de groep, vaste sexpartners zijn dan ook niet aan de orde. Vandaar dat het in onze aard schijnt te liggen dat een slippertje al snel door de vingers gezien wordt.quote:
Maar dan zou volgens jou niet alleen Chuck, maar ook jij en ik een aap zijn.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik dat artikel uit de NRC over het vertrek van Lubbers heb weggegooid. Dat ging over apengedrag en de vergelijking met mensen. We schijnen nog het meest op Chimpansees te lijken. Chimpansees leven dicht bij de grond in groepen en daardoor is sex nodig voor de overleving van de groep, vaste sexpartners zijn dan ook niet aan de orde. Vandaar dat het in onze aard schijnt te liggen dat een slippertje al snel door de vingers gezien wordt.
Chimpansees hebben daarentegen wel kleine balletjes.
Maar klaarblijkelijk heeft Fok! niet zo'n Ijzeren Gordijn neergelaten, dat hij vier dagen na zijn verbanning onmogelijk zijn mening kan uiten.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zal dit de aanleiding zijn geweest? Nee toch....
Kopspijkers deel 11. Het einde lijkt nabij.
Dat ging toch over gorilla's? Die hebben veel kleinere ballen, maar zijn pas echt macho.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik dat artikel uit de NRC over het vertrek van Lubbers heb weggegooid. Dat ging over apengedrag en de vergelijking met mensen. We schijnen nog het meest op Chimpansees te lijken. Chimpansees leven dicht bij de grond in groepen en daardoor is sex nodig voor de overleving van de groep, vaste sexpartners zijn dan ook niet aan de orde. Vandaar dat het in onze aard schijnt te liggen dat een slippertje al snel door de vingers gezien wordt.
Chimpansees hebben daarentegen wel kleine balletjes.
Ik weet zeker dat er een verband bestaat tussen haar zeugerige uiterlijk en de daaruit voortvloeiende frustatie op de maatschappij.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
De hoop in bange dagen voor arbeiders in Nederland
Ze vecht haar eigen frustraties uit over de ruggen van arme arbeiders.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik weet zeker dat er een verband bestaat tussen haar zeugerige uiterlijk en de daaruit voortvloeiende frustatie op de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |