Kijk ik nog liever naar die verzameling hersencellen op Belspel-tvquote:Op zondag 13 maart 2005 10:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op actionradio kun je het bijhouden, met vanmiddag een exclusieve bijdrage van Sidekick? of niet?
Je bedoelt, je verveelt je de tering?quote:Op zondag 13 maart 2005 10:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijk ik nog liever naar die verzameling hersencellen op Belspel-tv
Ik weet niet tussen welke regels jij door leest, maar tussen mijn regels staan heelquote:Op zondag 13 maart 2005 10:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bedoelt, je verveelt je de tering?
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die foto bevestigt alle vooroordelen
No way, ik ken die gast, die halfkale. Ik heb zelfs een werkkamer met 'm gedeeldquote:Op zondag 13 maart 2005 10:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die foto bevestigt alle vooroordelen
Kan mij het schelen, zolang de 'goeien' maar winnen en het was inderdaad achterlijk van opzet.quote:Op zondag 13 maart 2005 09:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij had liever dat die plofpalestijnen alle Joden zouden doden?![]()
Ben ik blij dat er dan apen rondlopen, ook al is het maar film!
Wat kan het boeien waar de bad guys aan overlijden?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, zolang de 'goeien' maar winnen en het was inderdaad achterlijk van opzet.
De Amerikanen hadden 1 gewonde waar ze zich vreselijk om bekommerden, terwijl de slechterikken stierven aan granaatscherven en kogelverwonden wat dan weer niet zo erg was in het filmverhaal..
Weinig, maar dat maakt Chuck wel een aapquote:Op zondag 13 maart 2005 12:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kan het boeien waar de bad guys aan overlijden?![]()
Want? Waarom kijk je eigenlijk naar die films?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Weinig, maar dat maakt Chuck wel een aap
omdat het zaterdagavondvoer was, why?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want? Waarom kijk je eigenlijk naar die films?![]()
Daarom is Norris een aap?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
omdat het zaterdagavondvoer was, why?
Tsja, VVD en de randstad. Een dodelijke combinatie.quote:Rijnwoude doet aangifte tegen burgemeester
RIJNWOUDE - De gemeente Rijnwoude heeft aangifte gedaan tegen haar oud-burgemeester E. Hessing. Dat heeft loco-burgemeester F. Uljee zaterdag gezegd. Hessing was al vertrokken, nadat hij onjuiste declaraties had ingediend.
Hessing, een voormalig VVD-Tweede-Kamerlid dat ruim een jaar geleden werd benoemd tot waarnemend burgemeester in de Zuid-Hollandse gemeente, heeft toegegeven dat hij onjuiste declaraties heeft ingediend voor onder meer reis- en representatiekosten.
Volgens Uljee gaat het om ,,een bedrag van enkele duizenden euro's''. Hessing houdt het op enkele honderden euro's en heeft aangekondigd het te veel uitgekeerde geld terug te zullen betalen. Volgens Uljee rekent een accountant binnenkort uit om hoeveel geld het precies gaat.
Toen het vermoeden van fraude was ontstaan, ging Hessing met ziekteverlof. Nadat de gemeenteraad het vertrouwen in hem had opgezegd, stapte hij op.
ANP
Bron: LC
Ik noem het zelf liever euforisch, why?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarom is Norris een aap?![]()
Was/ben je dronken?
Je bent dus dronken. Okay.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever euforisch, why?
Zeg, er staat nog een vraag aangaande jouw eigen werkgelegenheid op niveau open. Wist je dat in de Randstad meer banen voor jou te vinden zijn dan in Friesland?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, VVD en de randstad. Een dodelijke combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |