Miniscus en kruisbanden kapot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef zjroentje het volgende:
Een reeks zelfs pfaf.
Dat is niet niks. Mijn broertje had zijn kruisbanden gescheurd, en heeft nu nieuwe. Operatie was opgenomen op band, apart om te zien.quote:
En of je dat kan gebruiken, verschrikkelijk voor je. Suc5693929543 Pfaf!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:32 schreef pfaf het volgende:
Bedankt, ik kan wel wat meer dan 6 gebruiken.
hebben ze weer mooie dingen verzonnen bij SBS? goeie scriptscrijvers hebben ze daar.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Pfaf sterkte.
Alles sal reg kom.
Mijn god Tuindorp den Haag is nog erger dan Kooke met z'n Methusalem.
Kan bijna niet zo erg geweest zijn als de aso's in Jouw vrouw, Mijn Vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn god Tuindorp den Haag is nog erger dan Kooke met z'n Methusalem.
Die waren echt erg inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan bijna niet zo erg geweest zijn als de aso's in Jouw vrouw, Mijn Vrouw.
Oh ja, sterkte Pfaf!
mwah,ik zou me er wel thuis voelen,althans,in de Bossche versie dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
Blij dat ik niet in Duindorp woon trouwens.
Sterkte pfaf mede twente randerquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
Avond. Ik ga zo m'n nest in, morgen om 7.30 m'n eerste uit een reeks knie-operaties. Dat ik over een half jaartje maar weer de sterren van de hemel speel in de 1e reserve-klasse Oost.
goed idee Vaduz... hier idem 6.15 is het weer tijd om op te staan... Trusten allquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, morgen gaat de wekker om 6.15 af. Welterusten!
Is dat een nieuw programma, of loopt het al even? Ben benieuwd of er nog wat bekende wijken van mij langs komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zou me er wel thuis voelen,althans,in de Bossche versie dan.
Die komt trouwens over een paar weken![]()
Komt den Bosch ook nog ja? Is dat die wijk waar een jaar of wat geleden zoveel rotzooi werd getrapt, dat ook nog in het nieuws kwam, de Bartjes ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langsquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat een nieuw programma, of loopt het al even? Ben benieuwd of er nog wat bekende wijken van mij langs komen
is dat die wijk waar jaren geleden die rellen zijn geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was de Graafsewijk,nu krijg je de Bartjeswijk.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Komt den Bosch ook nog ja? Is dat die wijk waar een jaar of wat geleden zoveel rotzooi werd getrapt, dat ook nog in het nieuws kwam, de Bartjes ofzo?
heel arnhem is tuig en verderfelijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langs
Stond er politie op je wagen ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Eindhoven zal wel Woensel zijn.
Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn rijlessen daar kwam (was niet helemaal de bedoeling), kreeg ik allemaal eieren, mandarijnen enzo naar de auto gegooid.
Die kans is wel groot, anders Tongelre. Dat kan ook wel denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn rijlessen daar kwam (was niet helemaal de bedoeling), kreeg ik allemaal eieren, mandarijnen enzo naar de auto gegooid.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
Nee, niet eens, het was zo'n ANWB volkswagentje.quote:
Geen almelo daar lopen er ook zat rondquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langs
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Je kent me?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat nou weer helemaal niet?
Ik zie je helemaal er tussen passen.
He, ik was nog jong!quote:
Mijn stem staat er al in, maar inderdaad er moet meer gestemd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
mensen hier al gestemd?
[TOURNAMENT] Fok! Grootste Tennisser - Halve Finale
Ik pakte vanmiddag twee keer een rood licht omdat ik zat te suffen, dus ik vraag mij af of je wel beter gaat rijden als je ouder wordtquote:
Geweldige film inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje sufkutten. Op Veronica is al een tijdje een van de meest geniale films van de laatste jaren bezig
Training Day
op de fiets?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik pakte vanmiddag twee keer een rood licht omdat ik zat te suffen, dus ik vraag mij af of je wel beter gaat rijden als je ouder wordtis me nog nooit gebeurd zoiets.
Kijk zaterdag naar maar naar Ned-3 Hurricane. Da's pas een film.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje sufkutten. Op Veronica is al een tijdje een van de meest geniale films van de laatste jaren bezig
Training Day
nee, autoquote:
Eens isquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Training Day
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:43 schreef tong80 het volgende:
Mooie docu trouwens.
'Ik heb 80 interlands voor Suriname gespeeld.'
Hij is 80 jaar en gaat huppen.
Had de Ruud Gullit van de jaren 50 kunnen zijn.
Gekregenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:58 schreef tong80 het volgende:
Leuke mensen die Surinamers. We hebben ooit een mooi land bezet.
Hey! Een potentiele Wilders stemmert.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu alleen nog de buitenlanders eruit mikken hier
Iedereen die hem heeft gemist:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Prachtige Docu over die Suriprofs en hun roots.![]()
nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.quote:
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.
Export huwelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey! Een potentiele Wilders stemmert.
Ik ben straks ook een gevalletje import huwelijk, geen problemen mee toch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Stuur mij eens naar bed, hools, sla die koptelefoon met Jamiroquai van mijn kop, schenk me bij met ZA
alleen het tijdstip van uitzenden in Nederland is vaak beroerd. Vanavond was op de BBC op prime time een hondenshowquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Genoten van een mooi Docu ze zeggen altijd dat ze bij de BBC de besten zijn maar ik zie steeds meer van die juweeltjes bij de Nederlandse omroepen.
Heb MSN al uit, knap hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:k denk k kom t ff op msn melden maar dat gaat niet dus dan maar hier. Haal die verderfelijke herrie van een jamiroquai eens snel uit je cd speler
quote:Yesterday I was
Half the man I used to be
Oh, maybe that's because
You're the other helf of me
Like the spring in bloom
The summer of our love is soon
Every bird will sing
The melody of our love tune.
Send down from above
Unconditionally love
Likened to a flower
Stronger love grows by the hour
Stormy weather days
Make us go our separate ways
Where our love was so at ease
Now you got me down on my knees.
Yesterday I was
Brighter than the morning sun
Now my love is lost
And lonely days have just begun
A solitary chair
For a silent love affair
A king lost his throne
And now he sits alone.
k denk dat ik niet kan op die dag van de meetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb MSN al uit, knap he
Jamiro heeft zich wel een mooi nummer aangemeten met "half the man". Ik zal het voor jullie zingen tijdens de miet
Ben jij al klaar met al je schoolwerk?
WTFquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat ik niet kan op die dag van de meet
gemeentehuis?quote:voor nu ff wel janu is t ff tijd voor realxen, vandaag een dag lang nix gedaan, heerlijk, beetje gefokt en vanavond nog even naar het gemeentehuis geweest maar nix voor school
ja als jij dat gaat zingen kan k niequote:
Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmietsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
Meets are bad.
Als je kijkt wat voor rotzooi er elke keer weer van komt
Fok is eigenlijjk een best behoorlijke inteelt digitale pipo de clownshow.
Wel vermakelijk om te lezen soms hoe sommige drollen op hun bek gaan
k zal wat kroos voor je meebrengenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Jij gaat mij alles maar eens uitliggen eendje op de meet.
Snoer me de mond, ik zing niet, jij spettert ok ?
Ok, kan ik me héél iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmiets
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
idd op normale fokmeets wordt nogal wat geneukt en speeksel uitgewisseld als ik de verhalen mag geloven dat zal hier lastig worden
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh over emigreren gesproken, het oudste bluezzekind is in de weer met visa voor een half jaar 'vakantie' Down Under. Om daar zijn emigratie in voor te bereiden
De 'groep' waar ie bijna een jaar in heeft gezeten heeft verschillende belangrijke projekten die het welzijn van de aboriginals aangaan. Daar wordt ie uiteindelijk voor gevraagd en is het makkelijk binnenkomen. (zeer kort/beknopt)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef popolon het volgende:
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.
Welke is dat?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat
JustTuffie en ik zoenen wel graag.... (o.a.)
Nah de voorgeschiedenis van hem heeft bij mij een dubbele bodem.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Aha.
't Blijft lastig, ik weet het.
Mijn vader overleed vrij onverwachts toen ik wist wat ik wilde. Veel gesprekken over gehad met m'm ma maar als ik nu niet ga krijg ik een trap na van haar als ik het niet zou doen , dilemma had ik wel, nu niet meer
Laat gaan, hou contact, ga eens langs.
't klinkt simpel, is het niet maar bellen naar dat soort landen kost tegenwoordig ook niks, nog goedkoper dan lokaal bellen
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Rubbereend komt maar gewoon naar de meet...
Buitenom niet nader te noemen mensen is het echt niet eng hoor...
ach joh, dat is de zwangerschapquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik pakte vanmiddag twee keer een rood licht omdat ik zat te suffen, dus ik vraag mij af of je wel beter gaat rijden als je ouder wordtis me nog nooit gebeurd zoiets.
Ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen bijna middag....
bijna weekend...
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig regent het alweer, kan ik het weekeinde lekker klooien met mijn dubbele internetaansluiting
ja stel je voor dat je eens hard moet werken voor de maatschapijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressie
Ik heb voorlopig geen reden om je te bellen, appeltje-eitje dat aansluiten van ADSLquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressie
Tja dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je eens hard moet werken voor de maatschapij
Je hebt werkpaarden en Raspaardenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat kan natuurlijk niettjonge.... hard werken *rilt*
Tja dat vind ik ook... maar op 1 of andere manier... veel mensen niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen reden om je te bellen, appeltje-eitje dat aansluiten van ADSL
Middag Spidey,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
Middag allen.
Vandaag de scriptie ingeleverd. Eindelijk, na ruim een jaar!
Tijd voor een warme choco met slagroom, wie wil er ook een?
hoe zit het dan met luipaarden en hobbelpaardenquote:
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Middag Spidey,
Dat is mooi, wanneer moet je hem verdedigen, of weet je dat nog niet.
Ja, ik lust ook wel een warme choco met slagroom.![]()
me 2quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurik voel de spanning nu al lichtelijk. Gelukkig heeft m'n begeleider al aangegeven dat ik ongeveer op een 8 zit. Die kan ik dus mooi in m'n zak steken. (heb in het PSV topic er ook al een stukje over getypt).
One hot coco for Bos, coming up!
Dat is al lekker snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurik voel de spanning nu al lichtelijk. Gelukkig heeft m'n begeleider al aangegeven dat ik ongeveer op een 8 zit. Die kan ik dus mooi in m'n zak steken. (heb in het PSV topic er ook al een stukje over getypt).
One hot coco for Bos, coming up!
ja lekker een punt gebak erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Spideyman beters!! * clauwheee naar buiten kijkt en ook maar een choco neemt..
Wat een puntje puntje puntje weer zeg!
Ingenieur in de ... ? (ing. of ir. ?)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen hoor, er is nog over. Ik ontbijt en lunch met gebak en als toetje voor het avondeten vanavond heb ik zo'n vermoeden dat er dan ook nog wel een stukje over isquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja lekker een punt gebak erbijbij de sjoko
Ik zie het resultaat straks wel op de mat verschijnen dan, welk stukjes schrijf jij zoal?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn werkweekje zit er weer op.
Weekend!
welke smaken heb je nog over qua gebakquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen hoor, er is nog over. Ik ontbijt en lunch met gebak en als toetje voor het avondeten vanavond heb ik zo'n vermoeden dat er dan ook nog wel een stukje over is
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke smaken heb je nog over qua gebak
Begin jij nu ook al over mijn vuilniswagen?quote:
Advocaatvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaai
Ja. Ik wil Giggs terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al over mijn vuilniswagen?
Kersenvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaai
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...quote:
Best irritant trouwens, een andere avatar. Ik kijk meestal naar de avatar ipv de naam om te zien wie het is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Verdomd. Zie ik daar nou de gebroeders Neville erachter lopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Tnx man.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2
Maar jij bent eerderik pas 7 juli....
Maar succes alvast.... ik zal voor je duimen...
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel.
Ing of Ir? en welke richting precies?
Lekker die Choco![]()
Ja cewlquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Spidey, waar gaat je scriptie over?
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
AZ was inderdaad geweldig. Erg van genoten!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Het was in 1 woord GEWELDIG!
Pythquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Duurzame herstructurering van bedrijventerreinen: de theorie in praktijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
Welke opleiding doe je omdat je het over CMS hebt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja cewlen dan zetten we onze scriptie ook online... nog meer mensen die het toevallig over CMS hebben gehouden?
drs. ing. Suijk - Communities of Practice in lerende organisaties.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Pyth man, goed je terug te zien!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Coolquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Even melden: de mascotte probeert steeds los te staan zonder hulp, het record staat nu op 10 seconden... De lach nadat ze met een klap op haar (Pamper)kontje neerkletst is goud waard
Pyth!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Ah Okquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.
Ik ben erg goed in Simcity, zeg maar
Bos is ook student?
Welkom terug, ja ik kan me voorstellen dat het een groot feest was daar. Thuis voor de buis voelde het al geweldig, in het stadion is dat gevoel tientallen malen beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Even melden: de mascotte probeert steeds los te staan zonder hulp, het record staat nu op 10 seconden... De lach nadat ze met een klap op haar (Pamper)kontje neerkletst is goud waard
Wie heb je mogen interviewen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit het gezellige Groningen. Het interview was geslaagd, met de info die ik heb kan ik wel een leuk stukkie maken.
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.quote:
en voor de rest...eurocard mastercard ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Sigridquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.
Leuk! Doe dat ongeveer (technische planologie) nu aan de universiteitquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.
Ik ben erg goed in Simcity, zeg maar
Helaas is het niet veel hier idd. Maar het is echt bewonderenswaardig hoeveel ze traint en voor de sport overheeft. Op dit moment staat ze iets van 280ste op de wereldranglijst. Volgend seizoen gaat ze bij de mannen van De Treffers (Klazienaveen) meespelen. Op het hoogste niveau van de dames kan ze zich niet meer goed verder ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sigrid
helaas stelt t toptafeltennis in Nederland weinig voor, alleen Keen haakt een beetje aan en het dubbel keen/heister deed het niet onverdienstelijk.
Bekende naam hier thuis.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.
Mijn zusje zit ook in het tafeltenniswereldje. Ze speel bij Bonnema/Westa en heeft al eens een keer eredivisie gespeeld. Tezamen met Linda Cremers en Carla Nouwen, die ken je dan denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je dat Zjroen?
Ah, Groningen? Leuke studentenstad. Ik zit er aan te denken om er nog een master aan vast te plakken, als Rutten zich kan inhouden tenminste. Maar in dat opzicht heeft de uni van utrecht de beste kaarten. In welk jaar zit jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk! Doe dat ongeveer (technische planologie) nu aan de universiteit.
Carla Nouwen igg wel bekend jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn zusje zit ook in het tafeltenniswereldje. Ze speel bij Bonnema/Westa en heeft al eens een keer eredivisie gespeeld. Tezamen met Linda Cremers en Carla Nouwen, die ken je dan denk ik ook wel.
maar hoe ben je ineens in t tafeltennis terecht gekomen voor een interview?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, duidelijk. Die namen die je noemt ben ik ook wel tegengekomen ja.
heel vaak om 16.00 uur begint het slomer en slomer te worden!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:58 schreef Againzender het volgende:
De vrijdagmiddagvertraging slaat weer toe.....
TT is zeker cool, doe t nog steeds met veel plezierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
TT is cool, ook nog jaren gedaan. Ooit 2e van Brabant bij de junioren geweest (in dubbel).
Maar ik ben waarschijnlijk de grootste Trezeguet-fan in Nederland.... Dus dat wordt nooit een goede column.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:57 schreef DIGGER het volgende:
Voor als Methodmich hier straks komt, weet wel een mooi subject voor een column voor je: De wissel Del Piero - Trezeguet van afgelopen woensdag.
Het idee was om een sport te kiezen die in Nederland niet tot de populairste sporten behoort, dus vandaar. En ik ben bij haar uitgekomen omdat ze van oorsprong dichtbij Zwolle is geboren èn ook nog eens een groot talent is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe ben je ineens in t tafeltennis terecht gekomen voor een interview?
Dat wil ik best doen, dan zal ik er bij sport gelijk even een topic over haar openen. Ik heb het samen met iemand anders gedaan, van het weekend gaan we het uitwerken. Dan denk ik dat ik het dinsdag/ woensdag wel kan plaatsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, ga je het wel online zetten?
mooi foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef PyTh het volgende:
Wat foto's van de wedstrijd van afgelopen Woensdag in Monaco [afbeelding]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/6964/monacopsv9rw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/2610/monacopsv29fx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/3117/monacopsv17uh.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Het was een lange zit in de bus maar het was het meer dan waard.
Nou hopen dat Liverpool of Chelsea uit de koker komt rollen volgende week
Dan kunnen wij je schrijfstijl en interviewtechniek beoordelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen, dan zal ik er bij sport gelijk even een topic over haar openen. Ik heb het samen met iemand anders gedaan, van het weekend gaan we het uitwerken. Dan denk ik dat ik het dinsdag/ woensdag wel kan plaatsen.
Bangui in 36 uur? Da's knap!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:41 schreef zjroentje het volgende:
Met 36 uur zit je wel in de Centraal Afrikaanse Republiek hoor.
You wishquote:
Dan kun je twee schrijfstijlen in een stuk beoordelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kunnen wij je schrijfstijl en interviewtechniek beoordelen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:41 schreef zjroentje het volgende:
Met 36 uur zit je wel in de Centraal Afrikaanse Republiek hoor.
nou liever geen chelseaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef PyTh het volgende:
Wat foto's van de wedstrijd van afgelopen Woensdag in Monaco [afbeelding]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/6964/monacopsv9rw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/2610/monacopsv29fx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/3117/monacopsv17uh.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Het was een lange zit in de bus maar het was het meer dan waard.
Nou hopen dat Liverpool of Chelsea uit de koker komt rollen volgende week
Dan ook een cijfer voor samenwerking.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kun je twee schrijfstijlen in een stuk beoordelen.Hopelijk gaat het allemaal lukken om er een beetje een geheel van te maken, het liefst doe ik zoiets liever alleen. Maar het was ff niet anders deze keer.
Excelsior is morgen afgelast las ik vaduz weet je ook waarom gewoon slecht veld bij Be Quick ofzoquote:
alle ploegen zijn moeilijk. E Liverpool doet het in de CL goed maar daar buiten maar matigjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo weer live vanuit de kroeg van de buren
PyTh waarom hoopt iedere psv'er toch zo op een Engelse ploeg?
Liverpool en Chelsea lijken mij te sterk voor psv...
Groningen is idd een leuke studentenstadquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, Groningen? Leuke studentenstad. Ik zit er aan te denken om er nog een master aan vast te plakken, als Rutten zich kan inhouden tenminste. Maar in dat opzicht heeft de uni van utrecht de beste kaarten. In welk jaar zit jij?
De ploeg maakt op mij een geweldige indruk, ik zou liever Inter treffen eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle ploegen zijn moeilijk. E Liverpool doet het in de CL goed maar daar buiten maar matigjes.
Avond,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Zo, er is een Isketch Hools voor de liefhebber!
Kan die best gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ik draai nu het album van Tunng. Zegt Vaduz dat ik een aparte muzieksmaak heb...
OFFICIELE CD COLLECTIEquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de finale van de Mol
Geen ideequote:Is morgen de loting van de CL ?
dr zitten een aantal tussen die k niet ken maar t meeste ken k wel. En k heb een aantal CDs die je ook hebt, maar k heb niet zo'n uitgebreide muziekcollectie, zeker niet zoveel alternatief.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ook nog iets dat jij ook hebt / dat je niet kent?
Okee. Ga maar eens wat downloaden dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr zitten een aantal tussen die k niet ken maar t meeste ken k wel. En k heb een aantal CDs die je ook hebt, maar k heb niet zo'n uitgebreide muziekcollectie, zeker niet zoveel alternatief.
Yvonne Jaspers, Marc Marie Huibreghts en ene Lottie waar ik nog nooit van had gehoord maar wel de Mol is denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wie kunnen er nog mol zijn?
Dan is het Yvon, gok ik als niet-kijker.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc Marie, Yvon en Lottie.
Hoe kan dat nou ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
mm ga jij eigenlijk weleens naar festivals? Want met je muzieksmaak kan je zo een vaste festivalbezoeker worden.
Nee, vind festivals vaak toch te weinig bieden voor dat geld. Dan liever concerten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
mm ga jij eigenlijk weleens naar festivals? Want met je muzieksmaak kan je zo een vaste festivalbezoeker worden.
Hellingman heet ze en ik had ook nog nooit van haar gehoord, net als die Yvonne die er al redelijk snel uit lag. Zelf ga ik voor Yvon, maar het verbaasd me niets als het Lottie is Marc Marie vind ik te opzichtig bezig geweest, die valt voor mij af.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne Jaspers, Marc Marie Huibreghts en ene Lottie waar ik nog nooit van had gehoord maar wel de Mol is denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |