ja lekker een punt gebak erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Spideyman beters!! * clauwheee naar buiten kijkt en ook maar een choco neemt..
Wat een puntje puntje puntje weer zeg!
Ingenieur in de ... ? (ing. of ir. ?)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurik voel de spanning nu al lichtelijk. Gelukkig heeft m'n begeleider al aangegeven dat ik ongeveer op een 8 zit. Die kan ik dus mooi in m'n zak steken. (heb in het PSV topic er ook al een stukje over getypt).
Kan ik voor zorgen hoor, er is nog over. Ik ontbijt en lunch met gebak en als toetje voor het avondeten vanavond heb ik zo'n vermoeden dat er dan ook nog wel een stukje over isquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja lekker een punt gebak erbijbij de sjoko
Ik zie het resultaat straks wel op de mat verschijnen dan, welk stukjes schrijf jij zoal?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn werkweekje zit er weer op.
Weekend!
welke smaken heb je nog over qua gebakquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kan ik voor zorgen hoor, er is nog over. Ik ontbijt en lunch met gebak en als toetje voor het avondeten vanavond heb ik zo'n vermoeden dat er dan ook nog wel een stukje over is
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke smaken heb je nog over qua gebak
Begin jij nu ook al over mijn vuilniswagen?quote:
Advocaatvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaai
Ja. Ik wil Giggs terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al over mijn vuilniswagen?
Kersenvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaai
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...quote:
Best irritant trouwens, een andere avatar. Ik kijk meestal naar de avatar ipv de naam om te zien wie het is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Verdomd. Zie ik daar nou de gebroeders Neville erachter lopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Tnx man.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2
Maar jij bent eerderik pas 7 juli....
Maar succes alvast.... ik zal voor je duimen...
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel.
Ing of Ir? en welke richting precies?
Lekker die Choco![]()
Ja cewlquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Spidey, waar gaat je scriptie over?
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
AZ was inderdaad geweldig. Erg van genoten!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Het was in 1 woord GEWELDIG!
Pythquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Duurzame herstructurering van bedrijventerreinen: de theorie in praktijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
Welke opleiding doe je omdat je het over CMS hebt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja cewlen dan zetten we onze scriptie ook online... nog meer mensen die het toevallig over CMS hebben gehouden?
drs. ing. Suijk - Communities of Practice in lerende organisaties.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Pyth man, goed je terug te zien!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Coolquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Even melden: de mascotte probeert steeds los te staan zonder hulp, het record staat nu op 10 seconden... De lach nadat ze met een klap op haar (Pamper)kontje neerkletst is goud waard
Pyth!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Ah Okquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.
Ik ben erg goed in Simcity, zeg maar
Bos is ook student?
Welkom terug, ja ik kan me voorstellen dat het een groot feest was daar. Thuis voor de buis voelde het al geweldig, in het stadion is dat gevoel tientallen malen beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Even melden: de mascotte probeert steeds los te staan zonder hulp, het record staat nu op 10 seconden... De lach nadat ze met een klap op haar (Pamper)kontje neerkletst is goud waard
Wie heb je mogen interviewen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit het gezellige Groningen. Het interview was geslaagd, met de info die ik heb kan ik wel een leuk stukkie maken.
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.quote:
en voor de rest...eurocard mastercard ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Sigridquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.
Leuk! Doe dat ongeveer (technische planologie) nu aan de universiteitquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.
Ik ben erg goed in Simcity, zeg maar
Helaas is het niet veel hier idd. Maar het is echt bewonderenswaardig hoeveel ze traint en voor de sport overheeft. Op dit moment staat ze iets van 280ste op de wereldranglijst. Volgend seizoen gaat ze bij de mannen van De Treffers (Klazienaveen) meespelen. Op het hoogste niveau van de dames kan ze zich niet meer goed verder ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sigrid
helaas stelt t toptafeltennis in Nederland weinig voor, alleen Keen haakt een beetje aan en het dubbel keen/heister deed het niet onverdienstelijk.
Bekende naam hier thuis.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sigrid van Ulsen, een talentvolle tafeltennisster (18 jaar en al in het Nederlands damesteam), we hebben het gehad over het (top)tafeltennissen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |