quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat
JustTuffie en ik zoenen wel graag.... (o.a.)
Nah de voorgeschiedenis van hem heeft bij mij een dubbele bodem.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Aha.
't Blijft lastig, ik weet het.
Mijn vader overleed vrij onverwachts toen ik wist wat ik wilde. Veel gesprekken over gehad met m'm ma maar als ik nu niet ga krijg ik een trap na van haar als ik het niet zou doen , dilemma had ik wel, nu niet meer
Laat gaan, hou contact, ga eens langs.
't klinkt simpel, is het niet maar bellen naar dat soort landen kost tegenwoordig ook niks, nog goedkoper dan lokaal bellen
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Rubbereend komt maar gewoon naar de meet...
Buitenom niet nader te noemen mensen is het echt niet eng hoor...
ach joh, dat is de zwangerschapquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik pakte vanmiddag twee keer een rood licht omdat ik zat te suffen, dus ik vraag mij af of je wel beter gaat rijden als je ouder wordtis me nog nooit gebeurd zoiets.
Ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen bijna middag....
bijna weekend...
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja!
Gelukkig regent het alweer, kan ik het weekeinde lekker klooien met mijn dubbele internetaansluiting
ja stel je voor dat je eens hard moet werken voor de maatschapijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressie
Ik heb voorlopig geen reden om je te bellen, appeltje-eitje dat aansluiten van ADSLquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik morgen moet werken..... bij planet... en dat als het slecht weer is... mensen altijd gaan bellen, het dus heel druk wordt... waar ik geen zin in heb.... *zucht* winterdepressie
Tja dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je eens hard moet werken voor de maatschapij
Je hebt werkpaarden en Raspaardenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja dat kan natuurlijk niettjonge.... hard werken *rilt*
Tja dat vind ik ook... maar op 1 of andere manier... veel mensen niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen reden om je te bellen, appeltje-eitje dat aansluiten van ADSL
Middag Spidey,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
Middag allen.
Vandaag de scriptie ingeleverd. Eindelijk, na ruim een jaar!
Tijd voor een warme choco met slagroom, wie wil er ook een?
hoe zit het dan met luipaarden en hobbelpaardenquote:
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Middag Spidey,
Dat is mooi, wanneer moet je hem verdedigen, of weet je dat nog niet.
Ja, ik lust ook wel een warme choco met slagroom.![]()
me 2quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurik voel de spanning nu al lichtelijk. Gelukkig heeft m'n begeleider al aangegeven dat ik ongeveer op een 8 zit. Die kan ik dus mooi in m'n zak steken. (heb in het PSV topic er ook al een stukje over getypt).
One hot coco for Bos, coming up!
Dat is al lekker snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
18 maart is de verdediging en als het goed gaat word ik dan ingenieurik voel de spanning nu al lichtelijk. Gelukkig heeft m'n begeleider al aangegeven dat ik ongeveer op een 8 zit. Die kan ik dus mooi in m'n zak steken. (heb in het PSV topic er ook al een stukje over getypt).
One hot coco for Bos, coming up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |