abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21905414
en dan eindelijk na een zeer woelig jaar (van zijn kant) hij terug komt uit Australië... is het normaal dat je je in de war voelt?
Ja natuurlijk Bluezz, doe niet zo raar

Je zoon, die je kent vanaf dat ie in je buik zat, je op ziet groeien, kleine probleempjes, grote probleempjes, hij, jij, iedereen is veranderd, gegroeid in die 20 jaar.
En vooral na zo'n jaar van afwezigheid waarin er veel gebeurd is met hem, krijg ik gewoon de kriebels als ik aan zijn terugkomst denk.

Hij is gisteren uit Aus. vertrokken, en houdt me middels mails op de hoogte, hij zit nu in Bangkok.. ergens morgen vliegt ie naar Frankfurt en zal dinsdagochtend op Schiphol staan.

Iedereen hier in de familie, en al zijn vrienden staan te springen en te trappelen van ongeduld, en ik lig er gewoon wakker van :')

Ik wilde het gewoon ff kwijt, niet in R&P en niet in TRV, maar gewoon lekker hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-09-2004 17:36:24 ]
pi_21905665
Ik denk dat dat wel normaal is ja. Je bent blij dat hij weer thuis komt en nieuwsgierig of hij veranderd is denk ik Je hebt hem wel een heel jaar van zijn leven niet gezien.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 12 september 2004 @ 17:39:59 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21905694
Alleen als ik nog geld van 'm zou krijgen eigenlijk
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_21905717
Dat ook Furby
pi_21905942
Bluezz, wat een goed nieuws
Geniet van hem!
pi_21906023
Bluezz, wat geweldig!
Eindelijk komt ie naar huis!!
(Un)masking for the greater good.
  zondag 12 september 2004 @ 17:58:27 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21906132
Wat spannend, Bluezz! Heerlijk om je kind na zo'n lange tijd weer in je armen te sluiten, maar misschien ook een beetje onwennig in het begin. Ach, die eventuele onwennigheid is vast zo verdwenen, ik neem aan dat je dat hele jaar wel contact via telefoon en email hebt gehad?
  zondag 12 september 2004 @ 18:05:05 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21906285
jaaa, mooi dat ie naar huis komt Bluezz
pi_21906314
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat spannend, Bluezz! Heerlijk om je kind na zo'n lange tijd weer in je armen te sluiten, maar misschien ook een beetje onwennig in het begin. Ach, die eventuele onwennigheid is vast zo verdwenen, ik neem aan dat je dat hele jaar wel contact via telefoon en email hebt gehad?
Met vlagen.
Wat het zo speciaal maakt is dat ie bijna het hele jaar zich aangesloten heeft bij een Christian Community, die door mensen in die omgeving een ordinaire sekte wordt genoemd.
(Zo, dat is eruit).
Vandaar mijn extra blijdschap dat ie thuiskomt.
pi_21906710
Hij komt thuis?

Wat een heerlijk nieuws, meis!
Maar ik kan me zó voorstellen dat je in de war bent; júist door de dingen die in Australië zijn voorgevallen...
Je vraagt je af in hoeverre het nog de zoon is zoals jij hem kende toen 'ie vertrok.

Geef hem de ruimte om dingen te vertellen, op z'n eigen manier en wanneer hij eraan toe is.
Gewoon luisteren en jezelf zijn. Zoals hij je kent.

Als z'n moeder.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 12 september 2004 @ 18:45:15 #12
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21907246
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Met vlagen.
Wat het zo speciaal maakt is dat ie bijna het hele jaar zich aangesloten heeft bij een Christian Community, die door mensen in die omgeving een ordinaire sekte wordt genoemd.
(Zo, dat is eruit).
Vandaar mijn extra blijdschap dat ie thuiskomt.
Ik begrijp het helemaal. Fijn dat ie thuis komt, dat ie daar niet gebleven is.
pi_21907384
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Hij komt thuis?

Wat een heerlijk nieuws, meis!
Maar ik kan me zó voorstellen dat je in de war bent; júist door de dingen die in Australië zijn voorgevallen...
Je vraagt je af in hoeverre het nog de zoon is zoals jij hem kende toen 'ie vertrok.

Geef hem de ruimte om dingen te vertellen, op z'n eigen manier en wanneer hij eraan toe is.
Gewoon luisteren en jezelf zijn. Zoals hij je kent.

Als z'n moeder.
Ja hoor, dat is wel de bedoeling En ik weet dat ik, zeker in het begin, op mijn tong zal moeten bijten, want ik heb minstens 1001 vragen voor hem....

Ik heb ook steeds als antwoord op zijn mails geen lastige vragen gesteld, alleen maar belangstelling getoond, hem op de hoogte gehouden van het leven hier.
Juist om de band die hij met thuis heeft levensvatbaar te houden.
pi_21907505
Bloessie, hij is dus al onderweg?!
Ik dacht steeds dat het de 14-e zou zijn, of is dat nog steeds de verwachte aankomstdatum?

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm respect heb voor de manier waarop je hiermee om bent gegaan (jij en golfer), hoe rustig je bent gebleven terwijl er van binnen waarschijnlijk een orkaanheeft gewoed.

Meid, natuurlijk lig je er wakker van, hallo, het was nogal een jaar.
Maar wat ben ik blij dat je straks dat slungellijf weer bij je hebt!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21907602
lekker Bluezz dat hij thuis komt. Het lijkt me idd heel spannend, vooral met dat sekte gebeuren. Maar zoals al gezegd is wees gewoon zijn moeder, je armen wijd open voor hem en laat hem je liefde voor je zien.
pi_21908290
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Bloessie, hij is dus al onderweg?!
Ik dacht steeds dat het de 14-e zou zijn, of is dat nog steeds de verwachte aankomstdatum?
Dinsdagochtend verwachten we hem... via een andere route dan verwacht, maar hij mailt vanaf elk airport nu
quote:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm respect heb voor de manier waarop je hiermee om bent gegaan (jij en golfer), hoe rustig je bent gebleven terwijl er van binnen waarschijnlijk een orkaanheeft gewoed.

Niet altijd even rustig hoor... en golfer heeft me daar heel erg in gesteund
pi_21908383
Fijn Bluezz! Maar dat had ik vorige week ook al gezegd!
Hou je in, ga 'm niet bestoken met vragen, hoe moeilijk dat ook is. Nouja, vragen kan wel, maar niet beschuldigende vragen enzo. Je snapt wel wat ik bedoel!

Ben benieuwd hoe het voor jullie is om hem weer te zien! En hoe het voor hem is natuurlijk!
Veel plezier dinsdag!
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 19:41:25 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21908430
Bluezz wat fijn dat hij na zo'n bewogen jaar weer thuis komt.
Ik weet een klein beetje hoe ongerust jullie zijn geweest en hoe moeilijk het is geweest. Ik vind het geweldig dat je zo wijs bent geweest om op deze manier met hem contact te houden, zodat hij wist en weet dat er altijd nog een weg naar huis was.
Ik neem mijn petje voor je af Bluezz, ik weet zeker dat je hem met een andere instelling en een andere toon in je mail en/of telefoongesprekken keihard de andere kant op had gejaagd.
Je bent een wijze vrouw
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21908694
Geweldig dat hij weer thuis komt, na zo'n roerige periode. Ondanks de vele vragen die je hebt denk ik dat je hem ook eventjes de gelegenheid moet geven om ook echt 'thuis' te komen, ofwel geen moeilijke vragen stellen, maar gewoon elkaar in de armen te nemen en stevig omhelzen terwijl je alleen maar denkt 'wat ben ik blij je weer bij me te hebben'. Dat is iets wat bij die terugkeer gewoon moet, de vragen en antwoorden komen daarna vanzelf wel. Misschien 1 dag later, misschien 2 of 3. Je zoon zal denk ik ook wel het een en ander willen vertellen, maar wel op een rustig moment.

Gewoon lekker genieten van zijn thuiskomst dus, zowel voor jouw als golfer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 12 september 2004 @ 20:06:07 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21908998
Hey lieffie! Ik moest vandaag nog aan je denken! En ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus bent. Normaal na een jaar zou het al vreemd en onwennig zijn, maar na wat er gebeurd is en weinig contact en alles...

Ik denk aan jullie!
  zondag 12 september 2004 @ 20:09:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21909064
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:53 schreef Lucille het volgende:

Gewoon lekker genieten van zijn thuiskomst dus, zowel voor jouw als golfer.
Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.

maar zal ook blij zijn als ie dinsdag veilig en wel geland is en zijn moedertje en rest van de familie weer ziet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 20:19:58 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21909353
wat heerlijk dat ie bijna thuis is

eerst genieten, de verhalen komen vanzelf wel!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 21:01:01 #23
2628 Karin
pi_21910344
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:41 schreef Lois het volgende:
Bluezz wat fijn dat hij na zo'n bewogen jaar weer thuis komt.
Ik weet een klein beetje hoe ongerust jullie zijn geweest en hoe moeilijk het is geweest. Ik vind het geweldig dat je zo wijs bent geweest om op deze manier met hem contact te houden, zodat hij wist en weet dat er altijd nog een weg naar huis was.
Ik neem mijn petje voor je af Bluezz, ik weet zeker dat je hem met een andere instelling en een andere toon in je mail en/of telefoongesprekken keihard de andere kant op had gejaagd.
Je bent een wijze vrouw
*aansluit*

Bluezz wat fijn dat hij nu echt naar huis toe komt
pi_21910387
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.

maar zal ook blij zijn als ie dinsdag veilig en wel geland is en zijn moedertje en rest van de familie weer ziet
Grote mond, klein hartje ;')
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21910440
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:02 schreef Lucille het volgende:

Grote mond, klein hartje ;')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')