Met vlagen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat spannend, Bluezz! Heerlijk om je kind na zo'n lange tijd weer in je armen te sluiten, maar misschien ook een beetje onwennig in het begin. Ach, die eventuele onwennigheid is vast zo verdwenen, ik neem aan dat je dat hele jaar wel contact via telefoon en email hebt gehad?
Ik begrijp het helemaal. Fijn dat ie thuis komt, dat ie daar niet gebleven is.quote:Op zondag 12 september 2004 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met vlagen.
Wat het zo speciaal maakt is dat ie bijna het hele jaar zich aangesloten heeft bij een Christian Community, die door mensen in die omgeving een ordinaire sekte wordt genoemd.
(Zo, dat is eruit).
Vandaar mijn extra blijdschap dat ie thuiskomt.
Ja hoor, dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Hij komt thuis?
Wat een heerlijk nieuws, meis!
Maar ik kan me zó voorstellen dat je in de war bent; júist door de dingen die in Australië zijn voorgevallen...
Je vraagt je af in hoeverre het nog de zoon is zoals jij hem kende toen 'ie vertrok.
Geef hem de ruimte om dingen te vertellen, op z'n eigen manier en wanneer hij eraan toe is.
Gewoon luisteren en jezelf zijn. Zoals hij je kent.
Als z'n moeder.
Dinsdagochtend verwachten we hem... via een andere route dan verwacht, maar hij mailt vanaf elk airport nuquote:Op zondag 12 september 2004 18:55 schreef shmoopy het volgende:
Bloessie, hij is dus al onderweg?!
Ik dacht steeds dat het de 14-e zou zijn, of is dat nog steeds de verwachte aankomstdatum?
quote:Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm respect heb voor de manier waarop je hiermee om bent gegaan (jij en golfer), hoe rustig je bent gebleven terwijl er van binnen waarschijnlijk een orkaanheeft gewoed.
Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.quote:Op zondag 12 september 2004 19:53 schreef Lucille het volgende:
Gewoon lekker genieten van zijn thuiskomst dus, zowel voor jouw als golfer.
*aansluit*quote:Op zondag 12 september 2004 19:41 schreef Lois het volgende:
Bluezz wat fijn dat hij na zo'n bewogen jaar weer thuis komt.![]()
Ik weet een klein beetje hoe ongerust jullie zijn geweest en hoe moeilijk het is geweest. Ik vind het geweldig dat je zo wijs bent geweest om op deze manier met hem contact te houden, zodat hij wist en weet dat er altijd nog een weg naar huis was.
Ik neem mijn petje voor je af Bluezz, ik weet zeker dat je hem met een andere instelling en een andere toon in je mail en/of telefoongesprekken keihard de andere kant op had gejaagd.
Je bent een wijze vrouw
Grote mond, klein hartje ;')quote:Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schop hem meteen linea recta richting een uitzendbureau om zijn schulden af te betalen.
maar zal ook blij zijn als ie dinsdag veilig en wel geland is en zijn moedertje en rest van de familie weer ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |