Ze hebben in Autralië geen contact met elkaar gehouden, maar Q. was niet boos en voelde zich niet door zijn vriend in de steek gelaten.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef bixister het volgende:
over die vriend die hij vanmiddag gezien heeft: hadden zij nog contact gehouden? ik zou me voor kunnen stellen dat Q zich behoorlijk in de steek gelaten moet hebben gevoeld door die jongen. en waren/zijn jullie niet pissig op hem?
Nee, niet in die periode dat L. (zal ik hem voor het gemak noemen) verder trok. Die heeft Q. wel proberen te bellen/mailen, maar zonder respons.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef bixister het volgende:
over die vriend die hij vanmiddag gezien heeft: hadden zij nog contact gehouden?
Nee, meerdere malen, ook in het begin heeft ie gezegd dat ie L. niet wilde en kon tegenhouden. Hoe hij zich daar werkelijk bij gevoeld zullen we nooit weten denk ik.quote:ik zou me voor kunnen stellen dat Q zich behoorlijk in de steek gelaten moet hebben gevoeld door die jongen.
Heel in het begin, eerlijk antwoord?quote:en waren/zijn jullie niet pissig op hem?
de Amisch (hoe schrijf je dat)quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Bluezz, allereerst heb ik respect met hoe jullie ermee omgaan.
De leefwijze heeft ook wel wat weg van de (gloeiende nou kan ik er weer niet opkomen, ze leven in america. Allemaal in zwart gekleed, rijden rond in zwarte koetsjes.) am....... Nou ja ik kan er niet opkomen.
Graag!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:12 schreef bixister het volgende:
ik vind 't wel wat sektarisch klinken, hoor. kan me goed voorstellen dat jullie je er flinke zorgen om hebben gemaakt (en nog). een vriend van mij heeft trouwens (lang geleden alweer) uitgebreid onderzoek gedaan naar jonge mensen die zich bij sektes aansluiten, hun beweegredenen en mogelijke overeenkomsten in eigenschappen/gedrag. mocht je geïnteresseerd zijn, ik kan wel eens kijken of ik nog een exemplaar van zijn proefschrift kan opduikelen.
bij een msn-meet een dezer dagenquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
ben heel benieuwd naar de foto, maar dat komt vast wel een keertje
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat het wel overwaait (ken hem verder niet, weet niet hoe vasthoudend hij vroeger aan dingen was). De manier van leven in Nederland gaat gewoon door, zijn hele omgeving zal gewoon doen en laten wat ze normaal ook doen. Volgens mij beinvloed dat hem, net als dat het hem beinvloed is daar in Australië.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Morgen is het Quint's sabbath.
Zijn vader vertelde al dat hij vanmiddag voorbereidingen trof qua voeding en drank. Hij raadpleegt ook regelmatig zijn aantekeningen wat mag en niet mag.
Hij wil morgen skaten met zijn broer!
Ik hoop dat het mag
jij kent die jongen toch niet? beetje makkelijk geconcludeerd. ik denk dat bluezz & golfer zich heus niet voor niets zorgen maken. natuurlijk hoop ik ook voor ze dat hij in ieder geval voor rede vatbaar is/blijft/wordt. maar het zich zo terugtrekken uit het contact als de afgelopen maanden maakt het wel moeilijk om hem te blijven bereiken. hij wil kennelijk liefst zo snel mogelijk terug naar australië, als dat lukt is hij evensnel weer onder de ouderlijke/nederlandse invloed uit.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:30 schreef thaduck het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat het wel overwaait [...]
Kwestie van weken
Die regeltjes en voorschriften maken de groep tot wie ze zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik heb toch niet het idee dat deze "sekte" geld probeert te verdienen aan zijn "volgelingen"? Tenzij die leider zeg maar een hoop geld opstrijkt voor de projecten waar iedereen aan werkt, maar zo klinkt het niet. Wat ik me dus af vraag wat is de beweegreden van de sekte? Het komt op mij idd zoals eerder gezegd, eerder kiboetserig, dan sektarisch over. Maar wat ik dan wel weer raar/eng vind, zijn al die regeltjes en voorschriften enzo.
Dat klinkt dan wel weer ok...quote:Op zondag 19 september 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
De rest van het geld wordt gebruikt voor de vaste lasten en om projekten te financieren.
Die projekten zijn dan weer bedoeld om b.v. drugsverslaafde Aboriginals dingen te leren zodat ze hun leven weer op kunnen bouwen, werk krijgen en hun fam/vrienden dat ook weer door te geven.
graag gedaan. heb nog geen antwoord ontvangen, klopt dat?quote:Op zondag 19 september 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
@ Bix : Tnxx voor je mail!
Uitgaande mail is not working hierquote:Op maandag 20 september 2004 20:32 schreef bixister het volgende:
graag gedaan. heb nog geen antwoord ontvangen, klopt dat?
Vrijdagmiddag voorbereidingen getroffen, brood klaargemaakt, zijn vader macaroni gemaakt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
hoe heeft Q. eigenlijk zijn rustdag doorgebracht?
Pfff, dat gaat wel erg ver zeg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo gaat hij deze week een goed vullende cake bakken, zodat ie dat niet in de koelkast hoeft te bewaren (die mag hij niet openen, want het lampje floept dan aan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |