Miniscus en kruisbanden kapot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:27 schreef zjroentje het volgende:
Een reeks zelfs pfaf.
Dat is niet niks. Mijn broertje had zijn kruisbanden gescheurd, en heeft nu nieuwe. Operatie was opgenomen op band, apart om te zien.quote:
En of je dat kan gebruiken, verschrikkelijk voor je. Suc5693929543 Pfaf!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:32 schreef pfaf het volgende:
Bedankt, ik kan wel wat meer dan 6 gebruiken.
hebben ze weer mooie dingen verzonnen bij SBS? goeie scriptscrijvers hebben ze daar.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Pfaf sterkte.
Alles sal reg kom.
Mijn god Tuindorp den Haag is nog erger dan Kooke met z'n Methusalem.
Kan bijna niet zo erg geweest zijn als de aso's in Jouw vrouw, Mijn Vrouw.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn god Tuindorp den Haag is nog erger dan Kooke met z'n Methusalem.
Die waren echt erg inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan bijna niet zo erg geweest zijn als de aso's in Jouw vrouw, Mijn Vrouw.
Oh ja, sterkte Pfaf!
mwah,ik zou me er wel thuis voelen,althans,in de Bossche versie dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
Blij dat ik niet in Duindorp woon trouwens.
Sterkte pfaf mede twente randerquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
Avond. Ik ga zo m'n nest in, morgen om 7.30 m'n eerste uit een reeks knie-operaties. Dat ik over een half jaartje maar weer de sterren van de hemel speel in de 1e reserve-klasse Oost.
goed idee Vaduz... hier idem 6.15 is het weer tijd om op te staan... Trusten allquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, morgen gaat de wekker om 6.15 af. Welterusten!
Is dat een nieuw programma, of loopt het al even? Ben benieuwd of er nog wat bekende wijken van mij langs komenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zou me er wel thuis voelen,althans,in de Bossche versie dan.
Die komt trouwens over een paar weken![]()
Komt den Bosch ook nog ja? Is dat die wijk waar een jaar of wat geleden zoveel rotzooi werd getrapt, dat ook nog in het nieuws kwam, de Bartjes ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langsquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat een nieuw programma, of loopt het al even? Ben benieuwd of er nog wat bekende wijken van mij langs komen
is dat die wijk waar jaren geleden die rellen zijn geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was de Graafsewijk,nu krijg je de Bartjeswijk.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Komt den Bosch ook nog ja? Is dat die wijk waar een jaar of wat geleden zoveel rotzooi werd getrapt, dat ook nog in het nieuws kwam, de Bartjes ofzo?
heel arnhem is tuig en verderfelijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langs
Stond er politie op je wagen ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Eindhoven zal wel Woensel zijn.
Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn rijlessen daar kwam (was niet helemaal de bedoeling), kreeg ik allemaal eieren, mandarijnen enzo naar de auto gegooid.
Die kans is wel groot, anders Tongelre. Dat kan ook wel denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn rijlessen daar kwam (was niet helemaal de bedoeling), kreeg ik allemaal eieren, mandarijnen enzo naar de auto gegooid.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
Nee, niet eens, het was zo'n ANWB volkswagentje.quote:
Geen almelo daar lopen er ook zat rondquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen uit mijn hoofd sowieso nog wijken uit Eindhoven,Arnhem en Den Bosch langs
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef Suijk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |