Mijn zusje zit ook in het tafeltenniswereldje. Ze speel bij Bonnema/Westa en heeft al eens een keer eredivisie gespeeld. Tezamen met Linda Cremers en Carla Nouwen, die ken je dan denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je dat Zjroen?
Ah, Groningen? Leuke studentenstad. Ik zit er aan te denken om er nog een master aan vast te plakken, als Rutten zich kan inhouden tenminste. Maar in dat opzicht heeft de uni van utrecht de beste kaarten. In welk jaar zit jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk! Doe dat ongeveer (technische planologie) nu aan de universiteit.
Carla Nouwen igg wel bekend jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn zusje zit ook in het tafeltenniswereldje. Ze speel bij Bonnema/Westa en heeft al eens een keer eredivisie gespeeld. Tezamen met Linda Cremers en Carla Nouwen, die ken je dan denk ik ook wel.
maar hoe ben je ineens in t tafeltennis terecht gekomen voor een interview?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, duidelijk. Die namen die je noemt ben ik ook wel tegengekomen ja.
heel vaak om 16.00 uur begint het slomer en slomer te worden!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:58 schreef Againzender het volgende:
De vrijdagmiddagvertraging slaat weer toe.....
TT is zeker cool, doe t nog steeds met veel plezierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
TT is cool, ook nog jaren gedaan. Ooit 2e van Brabant bij de junioren geweest (in dubbel).
Maar ik ben waarschijnlijk de grootste Trezeguet-fan in Nederland.... Dus dat wordt nooit een goede column.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:57 schreef DIGGER het volgende:
Voor als Methodmich hier straks komt, weet wel een mooi subject voor een column voor je: De wissel Del Piero - Trezeguet van afgelopen woensdag.
Het idee was om een sport te kiezen die in Nederland niet tot de populairste sporten behoort, dus vandaar. En ik ben bij haar uitgekomen omdat ze van oorsprong dichtbij Zwolle is geboren èn ook nog eens een groot talent is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hoe ben je ineens in t tafeltennis terecht gekomen voor een interview?
Dat wil ik best doen, dan zal ik er bij sport gelijk even een topic over haar openen. Ik heb het samen met iemand anders gedaan, van het weekend gaan we het uitwerken. Dan denk ik dat ik het dinsdag/ woensdag wel kan plaatsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Vaduz, ga je het wel online zetten?
mooi foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef PyTh het volgende:
Wat foto's van de wedstrijd van afgelopen Woensdag in Monaco [afbeelding]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/6964/monacopsv9rw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/2610/monacopsv29fx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img178.exs.cx/img178/3117/monacopsv17uh.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Het was een lange zit in de bus maar het was het meer dan waard.
Nou hopen dat Liverpool of Chelsea uit de koker komt rollen volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |