quote:OASIS ANNOUNCE NEW ALBUM AND SINGLE DETAILS!
7 March 2005
On May 16th 2005 Oasis return with a brand new single entitled 'Lyla'. The track is taken from the band's hugely anticipated new album entitled 'Don't Believe The Truth', which follows two weeks later on May 30th on Big Brother Recordings.
Noel Gallagher believes that 'Lyla' is a true Oasis classic. "It's The Who. 'Lyla' was specifically designed for pogoing. We wrote 66 tracks and 'Lyla' was one that we revisited late on and it's ended up on the album. I'm happy with every track on the album."
'Don't Believe The Truth' is the sixth Oasis studio album, their first since the number one multi-million selling 'Heathen Chemistry', released in 2002.
Crowning what will be an extraordinary 2005, Oasis will embark on an extensive world tour that includes nine huge shows in the UK, including seven stadium gigs. Tickets for these dates sold out in record time, even challenging the speed with which they sold out their legendary Knebworth shows of 1996. Oasis have just added shows in Newcastle and Ireland in the face of phenomenal demand. Further UK and European dates to be announced soon.
Furthermore, Oasis will return to North America for the first time since 2002, playing their biggest US shows to date. Their show at the legendary 14,000 capacity Madison Square Gardens in New York on 22nd June sold out in an hour. Check out the tour page for all the dates!
Make sure you keep checking back to oasisinet over the next couple of weeks for more exciting announcements!!!!!
www.oasisinet.com
Die heeft het album dus niet gehaald...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
From today's Daily Star. Full interview in May's Q.
Stop The Clocks
"Been around for a long time but might not make it. A debate's going on."
OK, nou maak je me benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
A Bell Will Ring
"Gem wrote it. It's the closest anybody's got to sounding like Revolver."
Maybeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:54 schreef Summerteeth het volgende:
... misschien ...
Omdat Be Here Now echt niet goed was. Het was een trucje geworden. Nummers om in een vol stadion te spelen. Dat album sloeg gewoon helemaal nergens op. Op elk mogelijk moment zat een riff, veel te druk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:32 schreef ProfessorPim het volgende:
Waarom heeft niemand het hier over Be Here Now. De derde plaat. Ik vond ze tot en met BHN echt geweldig. Laatse albums zijn ook wel lekker, maar toch anders. Vaker draaien voordat het je grijpt. Ben nu DBTT aan het downloaden, had al een paar nummers, maar ben benieuwd!
juist omdat ie zo heerlijk overgeproduceerd is vind ik hem super. Noel heeft in interviews toegegeven dat hij het ook een kutplaat vind ("de ideale rock 'n roll-plaat duurt 45 minuten, deze 75") en daarbij zitten er in elk nummer iets van 23 gitaarloopjes. dat kan mij er niet van weerhouden om te zeggen dat het een perfecte weergave is van Oasis op dat moment. Totale grootheidswaanzin! Het is heerlijk over the top! Idd een plaat om in stadions te spelen, ookal klonk hij in Den Bosch ook super!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef Summerteeth het volgende:
Be Here Now is na Definitely Maybe ook mijn favoriete Oasis-plaat, al had de productie wel anders gemogen. Eén grote Wall of Sound, maar wel een aantal heerlijke nummers (Stand By Me, I Hope I Think I Know, The Girl In The Dirty Shirt, Don't Go Away, It's Getting Better Man). Ik draai 'm ook regelmatig in de auto
Te laat!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef Zkeppie het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+22553703
Ik denk Mucky Fingers, maar het is gewoon simpelweg geen plaat met single waardig materiaal. Ik vind het gewoon een vrij vlakke plaat, maar een ander geluid dan voorheen. Mwah, ben niet zo enthousiast geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef googoodoll het volgende:
Ik vind hem niet veel beter dan Heathen Chemistry tot nu toe, maar ach, dat vond ik toch ook wel een puike plaat. Maar wat moet in vredesnaam de volgende single worden? Lyla springt er wel uit qua 'catchyness' (wat een woooooooord) maar geen enkel ander nummer niet.
Nou ja, het is toch nog een beetje goed gekomen, k zal de eerste keer ook wel iets te veel van verwacht hebben, waardoor ik de volgende keren weer zonder hooggespannen verwachtingen luisterde.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef pfaf het volgende:
Valt mij toch weer flink tegen.Niet erg spannend, melodieus weinig aanstekelijk, kort. Maar misschien trek ik m'n conclusies te snel en moet ik 'm een paar beurten laten groeien.
Hebben we het dan over Plato in Groningen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:43 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Trouwens als iemand em nog wil halen, haal em bij Plato! Je krijgt dan het album + dvd voor 18 E (dat vond ik al aardig goedkoop) En dan krijg je nog een boxje er bij, de cd single en de vynil single! Supervet!
Damn.... Net besteld bij bol.com (lekker makkelijk).. Maar om welke dvd gaat het dan Interviews en dergelijke?quote:[b]Op maandag 30 mei 2005 17:43
Trouwens als iemand em nog wil halen, haal em bij Plato! Je krijgt dan het album + dvd voor 18 E (dat vond ik al aardig goedkoop) En dan krijg je nog een boxje er bij, de cd single en de vynil single! Supervet!
via via vernomen: begint om 14.00 uur. plaats onbekend. ik gok zelf op de bnn-studio's.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:41 schreef Cure het volgende:
Vanavond treden ze op bij Barend en van Dorp (vrijdag).
Iemand nog iets gehoord van een 3fm-showcase met oasis? Is die ook vandaag?
quote:OASIS | DON'T BELIEVE THE TRUTH
CD, Sony/Sony
Onlangs bekeek ondergetekende de dvd Definitely Maybe, die vorig jaar is uitgebracht omdat het alweer tien jaar terug was dat de gebroeders Gallagher het land van de rock-’n-roll op stelten kwamen zetten. En ja, het debuutalbum van de band uit Manchester was bij vlagen geniaal. De bevlogenheid spatte ervan af en door de geveinsde arrogantie kon je onmogelijk heen om wat al snel het fenomeen Oasis heette. Op hun daaropvolgende album stonden de monsterhit ‘Wonderwall’ en nog wat sprekende nummers, maar toen was de koek ineens op.
Oasis had alle energie opgebruikt en Standing on the Shoulder of Giants (sic) en Heathen Chemistry waren niets anders dan inspiratieloze pogingen om die Grote Rockband te zijn waarvan Oasis zelf dacht dat hij het was. Niet dus. En datzelfde riedeltje kan nu nogmaals afgespeeld worden met het nieuwe Don't Believe the Truth. Sommigen riepen in de aanloop naar deze plaat dat het hervonden zelfvertrouwen te horen zou zijn. Dat blijkt op z’n zachtst gezegd klinkklare onzin.
Oasis probeert weer met alle macht groot te doen. Zo klinkt de opener ‘Turn Up the Sun’ stoer, maar is het niet meer dan een nummer zonder enige betekenis. Bassist Andy Bell wist onlangs te melden dat Oasis vooral een muur van ritmegitaren was. Dat slaat de spijker op de kop want een liedje is niet te ontdekken. Het dommige gepiel dat tevoorschijn komt als de rook optrekt, levert enkel plaatsvervangende schaamte op. De zogenaamd grootste rockband van de wereld is voor het derde album op rij de weg kwijt.
De heren wilden gaan voor een puur geluid en daarom werd Death In Vegas ontslagen als producersteam. Misschien dat zulks manschap nog iets had kunnen maken van het derde nummer op Don't Believe the Truth, de schaamteloze bijna-cover van ‘I’m Waiting for My Man’ van The Velvet Underground. Jatten in kunst is natuurlijk geen enkel probleem maar in dit geval wordt het nummer er niet sterker door; dit is erg omdat de pure luiheid ervan afdruipt. Dat nu nogmaals blijkt dat Noel echt niet kan zingen, stemt nog triester.
Daarna is het de beurt aan de doodvervelende en haast seniele single ‘Lyla’, waarop Liam de twijfelachtige eer krijgt weer een inspiratieloze nageboorte van zijn grote broer te zingen. Kom nou toch op, de heren weten zelf ook wel dat hier de bravoure van ‘Supersonic’, het omver-blaas-effect van ‘Columbia’, het grootse van ‘Live Forever’, de pit van ‘Roll with It’ en de stoïcijnse kracht van ‘Some Might Say’ gewoon zoek is.
En als het dan definitief de verkeerde kant opgaat met het wel erg simpele ‘Love Like a Bomb’, weten we genoeg. Wat volgt zijn nog meer liedjes zonder ziel, zonder drang, ja zonder rock-’n-roll. Waar is de noodzaak, de wil om te rocken en te schokken? “I can't get a life if my heart's not in it,” zingt Noel in ‘The Importance of Being Idle’. Het lijkt er anders niet op, meneer Gallagher! Rock-’n-roll my ass, zouden ze zelf gezegd kunnen hebben. Gewoon muziek zonder waarde, van een band die is vergeten hoe dergelijke liedjes ook alweer behoren te klinken.
Oasis kan per direct het kabinet van mislukkingen in, naast Lenny Kravitz, U2 en al die andere rockbands die na enkele albums vergaten te boeien. Oasis had wel een dubbelalbum uit kunnen brengen, schreeuwde Noel kort geleden nog, maar om Sony een loer te draaien werd het een enkele schijf. De platenmaatschappij mag blij zijn dat de recalcitrante broertjes het nest verlaten, want dit ene schijfje is er eigenlijk al een te veel.
tekst: Wilko van Iperen
Heb m gister gekocht bij de mediamarkt voor 10 euro... had m een aantal keren beluisterd in de luisterpaal en dat was voor mij genoeg reden om m voor dit vriendenprijsje niet te laten liggenquote:Op zondag 5 juni 2005 10:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik het eens ben met die recensie. Zelfs Pitchfork wist de goede nummers er uit te halen. Maar ja, who cares about reviews anyway? Ik moet wel toegeven dat ik nog steeds zit te twijfelen of ik deze plaat zal kopen of niet. Ben er nog niet uit....
Live is niet hun sterkste kant en dat is nog zacht uitgedrukt...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:27 schreef IdlersDream het volgende:
Vond het trouwens niet best bij BvD. Vooral Lyla was nou niet bepaald subliem uitgevoerd.
Ik heb me er ook prima mee vermaakt hoor, daar niet van. Het feit dat ik me (althans probeer) niet veel aantrek van recensies betekend niet meteen dat ik ze niet leuk vind om te lezenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Moet je zelf weten. Ik dacht: ik zet hem neer, kan iedereen zelf zijn eventueel voordeel er mee doen.
Ik vind het betrouwbaarder dan de meeste sites. Pitchfork bijvoorbeeld. Bij allmusic wordt er meestal objectief naar de muziek gekeken en staat de historische waarde bovenaan. Maar er wordt bij nieuwe albums meestal nog veel aangepast. Ik vermoed dat de nieuwe Oasis over een jaar minder sterren heeft bij allmusic.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Allmusic vind ik nooit zo betrouwbaar qua beoordeling eigenlijk, Toffe.
Tja, blijft toch altijd een kwestie van smaak.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Allmusic vind ik nooit zo betrouwbaar qua beoordeling eigenlijk, Toffe.
Ja, dat bedoel ik, dat aanpassen. Dan zegt het in het begin niet veel. Soms doen ze ook mee met de hype. Coldplay begon met 2 1/2 ster en toen ze popi werden kregen ze er 4 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik vind het betrouwbaarder dan de meeste sites. Pitchfork bijvoorbeeld. Bij allmusic wordt er meestal objectief naar de muziek gekeken en staat de historische waarde bovenaan. Maar er wordt bij nieuwe albums meestal nog veel aangepast. Ik vermoed dat de nieuwe Oasis over een jaar minder sterren heeft bij allmusic.
The Cooper Temple Clause kregen er ooit vijf voor hun debuutalbum...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, dat aanpassen. Dan zegt het in het begin niet veel. Soms doen ze ook mee met de hype. Coldplay begon met 2 1/2 ster en toen ze popi werden kregen ze er 4 ofzo.
Die 5 sterren zijn idd vooral weggelegd voor absolute klassiekers.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
The Cooper Temple Clause kregen er ooit vijf voor hun debuutalbum...Dat vind ik overigens wel wat hebben: dat ze zelden 5 sterren geven. Voor popmuziek worden ze de laatste 5 jaar nauwelijks gegeven.
Ik kon de cd bij de MM in Groningen niet eens vindenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef Boeman het volgende:
10,- bij de Mediamarkt: daar ga ik ook maar even kijken dan
Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb m gister gekocht bij de mediamarkt voor 10 euro...
heey daar wou ik ook gaan kijken binnenkort.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:52 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik kon de cd bij de MM in Groningen niet eens vinden. Heel vreemd...
Enschede....quote:
En terecht!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
"Fuck you DaisyDuke, we're the biggest band in the fucking world!"
Nu hadden ze hem wel, maar niet voor 10 euro. 'Gewoon' 14,99. En zo geweldig vind ik deze plaat dan toch weer net niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
heey daar wou ik ook gaan kijken binnenkort.
Heb je niet gevraagd dan?
hoezo? niet leuk? niet aan te raden om naar toe te gaan dus?quote:
In z'n usericon staat Liam dus ik denk dat je het niet al te serieus moet neem (zn reactie)quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:56 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
hoezo? niet leuk? niet aan te raden om naar toe te gaan dus?
Maybeeeeeee... ga ik daar wel naartoequote:
Ik denk dat je gelijk hebt. De Nederlanders snappen Oasis kennelijk niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef MCH het volgende:
Oasis is arrogant (en terecht). Liam heeft het nodig om door het publiek opgefokt te worden anders tsja is Oasis niet op z'n best en voor minder doen ze het niet. Het Nederlandse volk vindt die arrogantie misplaatst en zal denk ik niet enthouiast zijn. Deze twee dingen zullen ervoor zorgen dat het optreden maar zozo wordt en dus is Oasis altijd beter in de UK. Dus bij voorbaat een matig concert?! Anyway, ik zal wel gaan.
Kane vind je dan zeker ook geweldig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:06 schreef webfreak het volgende:
Het gáát juist om de arrogantie, ego-botsingen en grootheidswaan ('We're the best band in the world, you know..').
Concert in Detroit zag er ook ongeveer zo uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef MCH het volgende:
Een goede mix van nieuw en oud als je het mij vraagt dus. Alleen misschien mist er wat van Be Here Now. Uhm, de Europese tour duurt van ongeveer half oktober tot half november.
Op werk besteld heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:03 schreef zjroentje het volgende:
Klotewerk.
Volgens de kaartjes wordt het concert 'gepresenteerd' door 3FM en MTV...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:43 schreef Steffie het volgende:
Dat is inderdaad vreemd. In Deventer was ook geen rij te bekennen bij het postkantoor. Ik stond daar om 10 uur samen met nog een andere jongen. Hij kocht een kaart en ik kocht er twee.
Er zullen wel weer een kleine 1000 of 2000 kaarten naar de diverse radiozenders en meer van dat soort organisaties verdwijnen, opdat er nog even flink gecashed kan worden doormiddel van de SMS inkomsten.
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef IdlersDream het volgende:
als ze godverdomme maar Supersonic spelen!!!!
Set je de setlist even online.... ben benieuwd wat ik mag verwachten in Brussel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.![]()
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld.
quote:1. turn up the sun
2.lyla
3.bring it on down
4.morning glory
5.cigarettes and alcohol
6.stop crying your heart out
7.little by little
8.the importance of being idle
9.a bell will ring
10.live forever
11.mucky fingers
12.the meaning of soul
13.champagne supernova
14.rock n roll star
15.songbird
16.wonderwall
17.don't look back in anger
18.my generation.
Ik wil hem recenterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.
De setlist die ze speelden tijdens hun optreden in London (Coronet) in mei.
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef IdlersDream het volgende:
die cover van my generation mogen ze wel achterwege laten.
Voor de gemiddelde Nederlander nog niet lang genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:36 schreef MCH het volgende:
Die cover is juist vet, maar misschien al wel wat te lang in de setlist.
Wel twee lijsten die veel op elkaar lijken, dus ben ik op basis van die lijsten maar eens gaan knutselen:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef zjroentje het volgende:
Geen Supersonic, Shakermaker en Some Might Say.
Setlist zag er dus inderdaad zo uit dus dit kregen we op 2/11 ook. Oasis on stage 21:15, einde 22:45. Verder niet echt bijzondere dingen gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:04 schreef MCH het volgende:
1. Fuckin' in the bushes
2. Turn up the sun
3. Lyla
4. Bring it on down
5. Morning Glory
6. Cigarettes & Alcohol
7. The importance of being idle
8. A bell will ring
9. Acquiesce
10. Live Forever
11. Mucky Fingers
12. Wonderwall
13. Champagne Supernova
14. Rock 'n' Roll Star
15. Guess god thinks I'm abel
16. The meaning of soul
17. Don't look back in anger
18. My generation
Geen supersonic dus zoals ik al zei. Best jammer.
Precies zoals je het voorspelde.quote:
Ik verstond Noel niet de hele tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Prachtige zaal idd, en die vertaling ja
Dat stukje wat Noel over Supersonic zei was wel geinig. Geluid vond ik wel ok, al hadden de gitaren iets harder mogen staan.
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Iemand riep volgens mij dat ie Supersonic wilde horen.
Noel antwoorde: "D'ya wanna hear Supersonic?"
Publiek: "Yeah"
Noel:"Buy Definately Maybe and play track 2. Or is it track 7?"
Waar stond je eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef XL het volgende:
[..]
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.
Ik ben zo'n student met een autoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar stond je eigenlijk?
Heb naderhand nog een aantal Hollanders in de tram gezien. Wilde bijna vragen of jij erbij zat ...
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben zo'n student met een auto![]()
Ik stond precies in het midden op de plaats waar de hellende vloer begon.
Want ik vroeg me al af of jullie die Nederlandse ruziemakers waren die 5 meter naast ons stonden en die ook zaten te snacken bij een shoarmatoko op de markt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.
Sommige mensen gaan op vakantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik had mijn kaartje gewoon op tijd aangeschaft, en zit er ook bij aanstaande woensdag
JIJ VUILE ! VUILE! #@$%*@*(%^#!!!... ik heb ook paar keer gesmst enzo... wil ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef willemspruijt84 het volgende:
Yes!! Al jaren fan van Oasis, en wegens omstandigheden geen kaartjes kunnen halen. Maar gisteren werd ik, na een smeek-smsje gestuurd te hebben, gebeld door 3fm. Ik ben erbij woensdag!!
Lijkt me sterk, donderdag de foto's hier!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
Op de site van mojo staat dat je officieel geen foto/video apparatuur mee mag nemen, maar uit ervaring weet ik dat ze daar niet moeilijk over doen(Als je maar niet met een joekel van een telelens binnen komt lopen), gewoon simpele digitale camera ofzo mag echt wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
dudequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de nieuwe cd die ik bij de bibliotheek gereserveerd had, is er net op tijd
.....
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasisquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Elusive het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)me/publiek_oasis.xml
* Elusive ook heen wil!!
Dat heb ik er wel voor over, heb gemaild maar geef mezelf weinig kansquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasis
Ligt eraan wat je wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef ruwepit het volgende:
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef breurke het volgende:
Jensen!niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide![]()
de laatste keer had ik hem bijna, die gasten waren echt aan het vechten erom, ging wel 2 minuten door met trekken eraanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
Volgens mij was ik dan bij een ander concert. Behalve de arrogante provocaties van Liam was er vrijwel geen interactie met het publiek en de band werkte gewoon geroutineerd de setlist af. Ze stonden goed te spelen, maar enthousiasme of plezier heb ik bij hun niet bespeurd.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Coencordia het volgende:
..en het leek dat ze er behoorlijk zin in hadden.
Klopt. Toen ik de post las dacht ik ook al 'Die intro heb ik toch echt gehoord'. Alleen live klinkt het natuurlijk iets anders.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
...
De herkenbare intro was gewoon aanwezig en noot voor noot hetzelfde als op de plaat. En natuurlijk zong en speelde Noel het zonder Liam dat doet ie al 10 jaar en op de cd is dat niet anders, tis gewoon een Noel nummer.
Zijn ze daar vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's/filmpjes?
vanavond maar even naar jensen kijken![]()
yep..quote:
Foto 16, met die blauwe trui, op de achtergrond, dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Franco79 het volgende:
lees een paar keer mensen die op zoek zijn naar foto's, ik heb d'r een paar die wel aardig zijn, geen front-row-pers-kwaliteit, maar wel oké, staan op m'n site krijg binnenkort ook nog filmpjes van een gast die naast ons stond trouwens als het goed is...;
www.franco.tk
ps; gisteravond was GE-WEL-DIG!!!
Tja, ik kwam ook niet voor een lichtshow ofzo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:25 schreef Coencordia het volgende:
Vanochtend in de Metro waren ze gematigd positief.
Het kwam neer op:
Ze stonden er bij als een stel zoutzakken maar speelden een goede set.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:46 schreef Elusive het volgende:
Oasis In Nederland (deel 2), 12 februari AHOY
http://s7.invisionfree.com/Dutch_Oasis_Forum/index.php?showtopic=429&st=0
masterplanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Die filmpjes he, welk nummer is het 3e nummer?
4e(bell wil ring) is vet![]()
ge-wel-digquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:53 schreef Elusive het volgende:
interview met oasis @ RTL boulevard http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
liam![]()
![]()
Zouteloos is nog zacht uitgedrukt. Sowieso .... playbacken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Erasmusch het volgende:
Blij dat ik niet naar jensen ben gegaan![]()
quote:Oasis concert in Lust For Live
(17-11-05) - De broertjes Gallagher konden elkaar op 3 november in de HMH goed verdragen en gaven een te gek optreden weg. Lust For Live zendt het concert donderdag uit.
Na het uitbrengen van het album 'Don't Believe The Truth' vonden Noel en Liam het wel weer eens tijd om gezellig met elkaar op tournee te gaan. Natuurlijk volgde 3FM hen op de voet. Dat begon al tijdens een uniek live-optreden in That's Live op 3 juni en op de dag af 5 maanden later in een uitverkochte HMH tijdens 3FM Presents: Oasis.
Dit concert is opgenomen en stukken hiervan zijn op donderdagavond te horen in Lust For Live. Het begint om 22.00 uur, dus zorg dat je op tijd naast de speakers zit
Vet, alleen moet tot 22.30 trainen dus mis het grootste gedeelte.. Laatst was er ook een optreden van Robbie Williams en iemand had daar een stream van, als iemand een stream vind moet ie m ff postenquote:
Zeg je nou dat je stream gaat rippen en on-line gaat zetten?quote:
ik ga hem rippen ja, maar ik ben vast niet de enigequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:19 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je stream gaat rippen en on-line gaat zetten?![]()
Wat een aanfluiting idd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef ray_nl het volgende:
Hoor net dat het het concert uit Boston schijnt te zijn. Stond op teletekst pagina 316./
Ze hebben wel de commentaren van Oasis erin gemixed...
Ik was dus niet in Bostonquote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Klinkt echt heel erg vet! Maar toen ik er was, was t nog net even iets vetter.
Heb de bootleg van dat concert. Interesse?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Concert in Detroit zag er ook ongeveer zo uit.
Dik in orde dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |