Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef IdlersDream het volgende:
als ze godverdomme maar Supersonic spelen!!!!
Set je de setlist even online.... ben benieuwd wat ik mag verwachten in Brussel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.![]()
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld.
quote:1. turn up the sun
2.lyla
3.bring it on down
4.morning glory
5.cigarettes and alcohol
6.stop crying your heart out
7.little by little
8.the importance of being idle
9.a bell will ring
10.live forever
11.mucky fingers
12.the meaning of soul
13.champagne supernova
14.rock n roll star
15.songbird
16.wonderwall
17.don't look back in anger
18.my generation.
Ik wil hem recenterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.
De setlist die ze speelden tijdens hun optreden in London (Coronet) in mei.
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef IdlersDream het volgende:
die cover van my generation mogen ze wel achterwege laten.
Voor de gemiddelde Nederlander nog niet lang genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:36 schreef MCH het volgende:
Die cover is juist vet, maar misschien al wel wat te lang in de setlist.
Wel twee lijsten die veel op elkaar lijken, dus ben ik op basis van die lijsten maar eens gaan knutselen:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef zjroentje het volgende:
Geen Supersonic, Shakermaker en Some Might Say.
Setlist zag er dus inderdaad zo uit dus dit kregen we op 2/11 ook. Oasis on stage 21:15, einde 22:45. Verder niet echt bijzondere dingen gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:04 schreef MCH het volgende:
1. Fuckin' in the bushes
2. Turn up the sun
3. Lyla
4. Bring it on down
5. Morning Glory
6. Cigarettes & Alcohol
7. The importance of being idle
8. A bell will ring
9. Acquiesce
10. Live Forever
11. Mucky Fingers
12. Wonderwall
13. Champagne Supernova
14. Rock 'n' Roll Star
15. Guess god thinks I'm abel
16. The meaning of soul
17. Don't look back in anger
18. My generation
Geen supersonic dus zoals ik al zei. Best jammer.
Precies zoals je het voorspelde.quote:
Ik verstond Noel niet de hele tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Prachtige zaal idd, en die vertaling ja
Dat stukje wat Noel over Supersonic zei was wel geinig. Geluid vond ik wel ok, al hadden de gitaren iets harder mogen staan.
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Iemand riep volgens mij dat ie Supersonic wilde horen.
Noel antwoorde: "D'ya wanna hear Supersonic?"
Publiek: "Yeah"
Noel:"Buy Definately Maybe and play track 2. Or is it track 7?"
Waar stond je eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef XL het volgende:
[..]
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |