Op werk besteld heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:03 schreef zjroentje het volgende:
Klotewerk.
Volgens de kaartjes wordt het concert 'gepresenteerd' door 3FM en MTV...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:43 schreef Steffie het volgende:
Dat is inderdaad vreemd. In Deventer was ook geen rij te bekennen bij het postkantoor. Ik stond daar om 10 uur samen met nog een andere jongen. Hij kocht een kaart en ik kocht er twee.
Er zullen wel weer een kleine 1000 of 2000 kaarten naar de diverse radiozenders en meer van dat soort organisaties verdwijnen, opdat er nog even flink gecashed kan worden doormiddel van de SMS inkomsten.
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef IdlersDream het volgende:
als ze godverdomme maar Supersonic spelen!!!!
Set je de setlist even online.... ben benieuwd wat ik mag verwachten in Brussel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |