abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:48:06 #181
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31720509
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waar stond je eigenlijk?

Heb naderhand nog een aantal Hollanders in de tram gezien. Wilde bijna vragen of jij erbij zat ...
Ik ben zo'n student met een auto
Ik stond precies in het midden op de plaats waar de hellende vloer begon.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31720541
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben zo'n student met een auto
Ik stond precies in het midden op de plaats waar de hellende vloer begon.
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:53:00 #183
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31720633
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.
Want ik vroeg me al af of jullie die Nederlandse ruziemakers waren die 5 meter naast ons stonden en die ook zaten te snacken bij een shoarmatoko op de markt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31753175
Yes!! Al jaren fan van Oasis, en wegens omstandigheden geen kaartjes kunnen halen. Maar gisteren werd ik, na een smeek-smsje gestuurd te hebben, gebeld door 3fm. Ik ben erbij woensdag!!
19 April: Blof (Eindhoven) | 23 April: Alanis Morrisette (Rotterdam) | 27 Juni: Coldplay (Londen) | 2 Nov: Oasis (Amsterdam) | 24 nov: Racoon (Eindhoven)
pi_31753260
Ik had mijn kaartje gewoon op tijd aangeschaft, en zit er ook bij aanstaande woensdag
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_31753324
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik had mijn kaartje gewoon op tijd aangeschaft, en zit er ook bij aanstaande woensdag
Sommige mensen gaan op vakantie

edit: en ik heb ze niet aan hoeven schaffen
19 April: Blof (Eindhoven) | 23 April: Alanis Morrisette (Rotterdam) | 27 Juni: Coldplay (Londen) | 2 Nov: Oasis (Amsterdam) | 24 nov: Racoon (Eindhoven)
pi_31754780
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef willemspruijt84 het volgende:
Yes!! Al jaren fan van Oasis, en wegens omstandigheden geen kaartjes kunnen halen. Maar gisteren werd ik, na een smeek-smsje gestuurd te hebben, gebeld door 3fm. Ik ben erbij woensdag!!
JIJ VUILE ! VUILE! #@$%*@*(%^#!!!... ik heb ook paar keer gesmst enzo... wil ook

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31760311
Ik heb ook erg vaak naar 3fm ge-smst, maar niks te horen gekregenn... Nu dus op marktplaats maar kaarten besteld... Zal toch Oasis zeker niet gaan missen als ze in Nl zijn?
zijn er al mensen naar concert in Belgie of Duitsland geweest? Wil graag het bukta-jasje van ze hebben, maar is die te koop bij het concert?
Blanke Bolster Ruwe Pit
pi_31760899
Er is wel een soort tas te koop, 35eu dacht ik.
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 22:40:26 #190
128220 Peter6000
pi_31824440
Nog maar 3 dagen

Wil in ieder geval mijn favo nummer' Don`t look back in anger' horen
pi_31845653
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_31847988
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
Lijkt me sterk, donderdag de foto's hier!
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:08:03 #193
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_31851302
ik wil ook.............
The more debt, the better
pi_31859913
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Op de site van mojo staat dat je officieel geen foto/video apparatuur mee mag nemen, maar uit ervaring weet ik dat ze daar niet moeilijk over doen(Als je maar niet met een joekel van een telelens binnen komt lopen), gewoon simpele digitale camera ofzo mag echt wel.

Ik eis dat er veel gefilmd wordt
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 15:20:05 #195
128220 Peter6000
pi_31868004
Zo, de nieuwe cd die ik bij de bibliotheek gereserveerd had, is er net op tijd
Wil de nieuwe nummers natuurlijk ook enigszins kennen alvast

En graag heel veel van Morning Glory, en ook graag Live Forever
pi_31869477
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de nieuwe cd die ik bij de bibliotheek gereserveerd had, is er net op tijd

.....
dude
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 16:32:18 #197
128220 Peter6000
pi_31869901
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Proper_fucked het volgende:
dude
Was een wachttijd voor hoor
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:42:04 #198
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31870231
* Elusive zin heeft
http://www.rtl.nl/experie(...)me/publiek_oasis.xml
* Elusive ook heen wil!!
pi_31870415
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Elusive het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)me/publiek_oasis.xml
* Elusive ook heen wil!!
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasis
pi_31870521
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasis
Dat heb ik er wel voor over, heb gemaild maar geef mezelf weinig kans
pi_31871676
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
Blanke Bolster Ruwe Pit
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:59:53 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31872281
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef ruwepit het volgende:
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
Ligt eraan wat je wil natuurlijk.
Kans op hilarische antwoorden en een klap op je bek --> Liam
Degelijke antwoorden zonder enige emotie --> Noel
pi_31876325
Jensen! niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide
I can't walk straight, let alone drive a car
pi_31876423
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef breurke het volgende:
Jensen! niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide

ik wil ook
pi_31891366
Donderdag 3 november komen de grondleggers van de moderne Britpop naar Nederland: Jensen! mag dan Liam en Noel Gallagher met hun band Oasis in de studio begroeten voor een exclusief en gratis concert!

De band brak in de jaren ’90 door met klassiekers als ‘Wonderwall’ en ‘Don’t Look Back In Anger’. Dit voorjaar kwam het negende album ‘Don’t Believe The Truth’ uit en dit is inmiddels al dubbel platina in Groot-Brittannië. Bij Jensen! zal de band naast klassiekers ongetwijfeld ook de nieuwe single ‘Let There Be Love’ ten gehore brengen.

Kaarten zijn inmiddels vergeven!
==============================================================================

Wat een blaaskaak die jensen.
Ze komen vandaag al naar nederland, en niet donderdag.
Gelukkig ben ik er bij vanavond.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_31892604
Hoe laat is t eigenlijk afgelopen? Moet nog een metro halen...
  woensdag 2 november 2005 @ 16:29:47 #207
118933 Arid
SLow Cheetah
pi_31900388
Fuck Jensen!!! Vanavond sta ik in de Heineken Bier Hall!!
Na zeven jaar eindelijk weer Oasis!!!!!!
pi_31907319
en? en? en? en? en? en? en? en?
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 01:31:18 #209
128220 Peter6000
pi_31917700
Recensie Oasis in de HMH

Met de playlist was niets mis, ze speelden nieuwe nummers, waarvan ik Turn up The Sun en natuurlijk Lyla herkende. En ook oudere nummers: Rock `n` Roll Star, Live Forever, Cigarettes & Alcohol, Wonderwall, Morning Glory, Champagne Supernova, Masterplan en Don`t look back in Anger. Alleen helaas Some might Say niet, maar echt een prima uitgebalanceerde playlist. Het duurde 1 uur en 35 minuten.

De uitvoering van één van mijn absolute favoriete Oasisnummers Don`t look back in Anger viel me tegen. Omdat die mooie, zo herkenbare intro ontbrak. Noel zong het speelde het zonder Liam.
Dat viel sowieso op, zo goed als nul interactie tussen de broers, bij sommige nummers die Noel zong, verdween Liam van het podium.
Het verschil in houding was duidelijk, Noel bescheiden en introvert, Liam erg arrogant.

Dat stilstaan en het publiek in kijken, met zijn hand op zijn kruis, herhaalde zich een keer of vijf. Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
Het optreden eindigde met de cover My generation. Liam stak aan het eind een sigaretje op, en keek maar weer eens de zaal in, terwijl de muziek nog doorspeelde.

Hoe de nummers technisch uitgevoerd werden, durf ik niet te zeggen (te weinig verstand van)

Persoonlijk ben ik niet genoeg fan (geworden) van deze groep, om ze nog eens te gaan zien, als ze weer in Nederland zijn.
Maar het was zeker leuk om Oasis live te zien.
pi_31918301
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
de laatste keer had ik hem bijna, die gasten waren echt aan het vechten erom, ging wel 2 minuten door met trekken eraan

idd weinig interactie, maar boeien ik heb me uitstekend vermaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')