Ik ben zo'n student met een autoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar stond je eigenlijk?
Heb naderhand nog een aantal Hollanders in de tram gezien. Wilde bijna vragen of jij erbij zat ...
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben zo'n student met een auto![]()
Ik stond precies in het midden op de plaats waar de hellende vloer begon.
Want ik vroeg me al af of jullie die Nederlandse ruziemakers waren die 5 meter naast ons stonden en die ook zaten te snacken bij een shoarmatoko op de markt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.
Sommige mensen gaan op vakantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik had mijn kaartje gewoon op tijd aangeschaft, en zit er ook bij aanstaande woensdag
JIJ VUILE ! VUILE! #@$%*@*(%^#!!!... ik heb ook paar keer gesmst enzo... wil ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef willemspruijt84 het volgende:
Yes!! Al jaren fan van Oasis, en wegens omstandigheden geen kaartjes kunnen halen. Maar gisteren werd ik, na een smeek-smsje gestuurd te hebben, gebeld door 3fm. Ik ben erbij woensdag!!
Lijkt me sterk, donderdag de foto's hier!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
Op de site van mojo staat dat je officieel geen foto/video apparatuur mee mag nemen, maar uit ervaring weet ik dat ze daar niet moeilijk over doen(Als je maar niet met een joekel van een telelens binnen komt lopen), gewoon simpele digitale camera ofzo mag echt wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
dudequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de nieuwe cd die ik bij de bibliotheek gereserveerd had, is er net op tijd
.....
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasisquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Elusive het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)me/publiek_oasis.xml
* Elusive ook heen wil!!
Dat heb ik er wel voor over, heb gemaild maar geef mezelf weinig kansquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasis
Ligt eraan wat je wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef ruwepit het volgende:
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef breurke het volgende:
Jensen!niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide![]()
de laatste keer had ik hem bijna, die gasten waren echt aan het vechten erom, ging wel 2 minuten door met trekken eraanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |