Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:33 schreef IdlersDream het volgende:
als ze godverdomme maar Supersonic spelen!!!!
Set je de setlist even online.... ben benieuwd wat ik mag verwachten in Brussel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld. Heb er weer zin in, nog 2 nachtjes en dan is het weer Oasis voor de 4de keer dit jaar.![]()
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk, lang niet gespeeld.
quote:1. turn up the sun
2.lyla
3.bring it on down
4.morning glory
5.cigarettes and alcohol
6.stop crying your heart out
7.little by little
8.the importance of being idle
9.a bell will ring
10.live forever
11.mucky fingers
12.the meaning of soul
13.champagne supernova
14.rock n roll star
15.songbird
16.wonderwall
17.don't look back in anger
18.my generation.
Ik wil hem recenterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op Glastonbury 2004 speelden ze het wel. Ik hoop er iig op.
De setlist die ze speelden tijdens hun optreden in London (Coronet) in mei.
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef IdlersDream het volgende:
die cover van my generation mogen ze wel achterwege laten.
Voor de gemiddelde Nederlander nog niet lang genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:36 schreef MCH het volgende:
Die cover is juist vet, maar misschien al wel wat te lang in de setlist.
Wel twee lijsten die veel op elkaar lijken, dus ben ik op basis van die lijsten maar eens gaan knutselen:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef zjroentje het volgende:
Geen Supersonic, Shakermaker en Some Might Say.
Setlist zag er dus inderdaad zo uit dus dit kregen we op 2/11 ook. Oasis on stage 21:15, einde 22:45. Verder niet echt bijzondere dingen gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:04 schreef MCH het volgende:
1. Fuckin' in the bushes
2. Turn up the sun
3. Lyla
4. Bring it on down
5. Morning Glory
6. Cigarettes & Alcohol
7. The importance of being idle
8. A bell will ring
9. Acquiesce
10. Live Forever
11. Mucky Fingers
12. Wonderwall
13. Champagne Supernova
14. Rock 'n' Roll Star
15. Guess god thinks I'm abel
16. The meaning of soul
17. Don't look back in anger
18. My generation
Geen supersonic dus zoals ik al zei. Best jammer.
Precies zoals je het voorspelde.quote:
Ik verstond Noel niet de hele tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Prachtige zaal idd, en die vertaling ja
Dat stukje wat Noel over Supersonic zei was wel geinig. Geluid vond ik wel ok, al hadden de gitaren iets harder mogen staan.
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:34 schreef zjroentje het volgende:
Iemand riep volgens mij dat ie Supersonic wilde horen.
Noel antwoorde: "D'ya wanna hear Supersonic?"
Publiek: "Yeah"
Noel:"Buy Definately Maybe and play track 2. Or is it track 7?"
Waar stond je eigenlijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:36 schreef XL het volgende:
[..]
Oh dat... Ik hoorde hem wel track-nummers opnoemen.... maar dacht dat hij het volgende nummer omschreef dat ze gingen spelen.
Ik ben zo'n student met een autoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar stond je eigenlijk?
Heb naderhand nog een aantal Hollanders in de tram gezien. Wilde bijna vragen of jij erbij zat ...
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben zo'n student met een auto![]()
Ik stond precies in het midden op de plaats waar de hellende vloer begon.
Want ik vroeg me al af of jullie die Nederlandse ruziemakers waren die 5 meter naast ons stonden en die ook zaten te snacken bij een shoarmatoko op de markt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat stond ik zo'n 10 meter schuin achter je.
Sommige mensen gaan op vakantiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik had mijn kaartje gewoon op tijd aangeschaft, en zit er ook bij aanstaande woensdag
JIJ VUILE ! VUILE! #@$%*@*(%^#!!!... ik heb ook paar keer gesmst enzo... wil ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef willemspruijt84 het volgende:
Yes!! Al jaren fan van Oasis, en wegens omstandigheden geen kaartjes kunnen halen. Maar gisteren werd ik, na een smeek-smsje gestuurd te hebben, gebeld door 3fm. Ik ben erbij woensdag!!
Lijkt me sterk, donderdag de foto's hier!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
Op de site van mojo staat dat je officieel geen foto/video apparatuur mee mag nemen, maar uit ervaring weet ik dat ze daar niet moeilijk over doen(Als je maar niet met een joekel van een telelens binnen komt lopen), gewoon simpele digitale camera ofzo mag echt wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef thomasss het volgende:
Iemand enig idee tot hoeveel megapixel camera je mee mag nemen?
Had ergens een tijd geleden gelezen dat digicam's tot zoveel pixel mee naar binnen mochten..
dudequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, de nieuwe cd die ik bij de bibliotheek gereserveerd had, is er net op tijd
.....
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasisquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Elusive het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)me/publiek_oasis.xml
* Elusive ook heen wil!!
Dat heb ik er wel voor over, heb gemaild maar geef mezelf weinig kansquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hm...hoelang duurt dat? Heb geen zin een uur lang die plofkop en plaaggeest aan te moeten horen voor 4minuutjes Oasis
Ligt eraan wat je wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef ruwepit het volgende:
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef breurke het volgende:
Jensen!niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide![]()
de laatste keer had ik hem bijna, die gasten waren echt aan het vechten erom, ging wel 2 minuten door met trekken eraanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
Volgens mij was ik dan bij een ander concert. Behalve de arrogante provocaties van Liam was er vrijwel geen interactie met het publiek en de band werkte gewoon geroutineerd de setlist af. Ze stonden goed te spelen, maar enthousiasme of plezier heb ik bij hun niet bespeurd.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Coencordia het volgende:
..en het leek dat ze er behoorlijk zin in hadden.
Klopt. Toen ik de post las dacht ik ook al 'Die intro heb ik toch echt gehoord'. Alleen live klinkt het natuurlijk iets anders.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
...
De herkenbare intro was gewoon aanwezig en noot voor noot hetzelfde als op de plaat. En natuurlijk zong en speelde Noel het zonder Liam dat doet ie al 10 jaar en op de cd is dat niet anders, tis gewoon een Noel nummer.
Zijn ze daar vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's/filmpjes?
vanavond maar even naar jensen kijken![]()
yep..quote:
Foto 16, met die blauwe trui, op de achtergrond, dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Franco79 het volgende:
lees een paar keer mensen die op zoek zijn naar foto's, ik heb d'r een paar die wel aardig zijn, geen front-row-pers-kwaliteit, maar wel oké, staan op m'n site krijg binnenkort ook nog filmpjes van een gast die naast ons stond trouwens als het goed is...;
www.franco.tk
ps; gisteravond was GE-WEL-DIG!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |