Ligt eraan wat je wil natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef ruwepit het volgende:
Ik HAAT Jensen.... ik ontwijk zijn radioprogramma's en tv-shows... en nu moet ik dus toch gaan kijken...
Begreep dat giel van 3FM mocht kiezen wie hij ging interviewen: Noel of Liam.. hij heeft Liam gekozen...
Zou ik ook doen..... wie kiezen jullie?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef breurke het volgende:
Jensen!niet me favoriete programma, maar hiervoor maak ik wel een uitzondering. Vanmiddag werd ik gebeld dat ik kaartjes gewonnen heb!
Ik had daar trouwens liever noel gezien voor het interview, of beide![]()
de laatste keer had ik hem bijna, die gasten waren echt aan het vechten erom, ging wel 2 minuten door met trekken eraanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig was dat ie tot 2 keer toe zijn tamboerijn het publiek in gooide, kadootje voor de gelukkige vanger.
Volgens mij was ik dan bij een ander concert. Behalve de arrogante provocaties van Liam was er vrijwel geen interactie met het publiek en de band werkte gewoon geroutineerd de setlist af. Ze stonden goed te spelen, maar enthousiasme of plezier heb ik bij hun niet bespeurd.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Coencordia het volgende:
..en het leek dat ze er behoorlijk zin in hadden.
Klopt. Toen ik de post las dacht ik ook al 'Die intro heb ik toch echt gehoord'. Alleen live klinkt het natuurlijk iets anders.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
...
De herkenbare intro was gewoon aanwezig en noot voor noot hetzelfde als op de plaat. En natuurlijk zong en speelde Noel het zonder Liam dat doet ie al 10 jaar en op de cd is dat niet anders, tis gewoon een Noel nummer.
Zijn ze daar vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's/filmpjes?
vanavond maar even naar jensen kijken![]()
yep..quote:
Foto 16, met die blauwe trui, op de achtergrond, dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef Franco79 het volgende:
lees een paar keer mensen die op zoek zijn naar foto's, ik heb d'r een paar die wel aardig zijn, geen front-row-pers-kwaliteit, maar wel oké, staan op m'n site krijg binnenkort ook nog filmpjes van een gast die naast ons stond trouwens als het goed is...;
www.franco.tk
ps; gisteravond was GE-WEL-DIG!!!
Tja, ik kwam ook niet voor een lichtshow ofzo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:25 schreef Coencordia het volgende:
Vanochtend in de Metro waren ze gematigd positief.
Het kwam neer op:
Ze stonden er bij als een stel zoutzakken maar speelden een goede set.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:46 schreef Elusive het volgende:
Oasis In Nederland (deel 2), 12 februari AHOY
http://s7.invisionfree.com/Dutch_Oasis_Forum/index.php?showtopic=429&st=0
masterplanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Die filmpjes he, welk nummer is het 3e nummer?
4e(bell wil ring) is vet![]()
ge-wel-digquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:53 schreef Elusive het volgende:
interview met oasis @ RTL boulevard http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
liam![]()
![]()
Zouteloos is nog zacht uitgedrukt. Sowieso .... playbacken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Erasmusch het volgende:
Blij dat ik niet naar jensen ben gegaan![]()
quote:Oasis concert in Lust For Live
(17-11-05) - De broertjes Gallagher konden elkaar op 3 november in de HMH goed verdragen en gaven een te gek optreden weg. Lust For Live zendt het concert donderdag uit.
Na het uitbrengen van het album 'Don't Believe The Truth' vonden Noel en Liam het wel weer eens tijd om gezellig met elkaar op tournee te gaan. Natuurlijk volgde 3FM hen op de voet. Dat begon al tijdens een uniek live-optreden in That's Live op 3 juni en op de dag af 5 maanden later in een uitverkochte HMH tijdens 3FM Presents: Oasis.
Dit concert is opgenomen en stukken hiervan zijn op donderdagavond te horen in Lust For Live. Het begint om 22.00 uur, dus zorg dat je op tijd naast de speakers zit
Vet, alleen moet tot 22.30 trainen dus mis het grootste gedeelte.. Laatst was er ook een optreden van Robbie Williams en iemand had daar een stream van, als iemand een stream vind moet ie m ff postenquote:
Zeg je nou dat je stream gaat rippen en on-line gaat zetten?quote:
ik ga hem rippen ja, maar ik ben vast niet de enigequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:19 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je stream gaat rippen en on-line gaat zetten?![]()
Wat een aanfluiting idd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef ray_nl het volgende:
Hoor net dat het het concert uit Boston schijnt te zijn. Stond op teletekst pagina 316./
Ze hebben wel de commentaren van Oasis erin gemixed...
Ik was dus niet in Bostonquote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Klinkt echt heel erg vet! Maar toen ik er was, was t nog net even iets vetter.
Heb de bootleg van dat concert. Interesse?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Concert in Detroit zag er ook ongeveer zo uit.
Dik in orde dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |