Ik heb me er ook prima mee vermaakt hoor, daar niet van. Het feit dat ik me (althans probeer) niet veel aantrek van recensies betekend niet meteen dat ik ze niet leuk vind om te lezenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Moet je zelf weten. Ik dacht: ik zet hem neer, kan iedereen zelf zijn eventueel voordeel er mee doen.
Ik vind het betrouwbaarder dan de meeste sites. Pitchfork bijvoorbeeld. Bij allmusic wordt er meestal objectief naar de muziek gekeken en staat de historische waarde bovenaan. Maar er wordt bij nieuwe albums meestal nog veel aangepast. Ik vermoed dat de nieuwe Oasis over een jaar minder sterren heeft bij allmusic.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Allmusic vind ik nooit zo betrouwbaar qua beoordeling eigenlijk, Toffe.
Tja, blijft toch altijd een kwestie van smaak.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Allmusic vind ik nooit zo betrouwbaar qua beoordeling eigenlijk, Toffe.
Ja, dat bedoel ik, dat aanpassen. Dan zegt het in het begin niet veel. Soms doen ze ook mee met de hype. Coldplay begon met 2 1/2 ster en toen ze popi werden kregen ze er 4 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik vind het betrouwbaarder dan de meeste sites. Pitchfork bijvoorbeeld. Bij allmusic wordt er meestal objectief naar de muziek gekeken en staat de historische waarde bovenaan. Maar er wordt bij nieuwe albums meestal nog veel aangepast. Ik vermoed dat de nieuwe Oasis over een jaar minder sterren heeft bij allmusic.
The Cooper Temple Clause kregen er ooit vijf voor hun debuutalbum...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, dat aanpassen. Dan zegt het in het begin niet veel. Soms doen ze ook mee met de hype. Coldplay begon met 2 1/2 ster en toen ze popi werden kregen ze er 4 ofzo.
Die 5 sterren zijn idd vooral weggelegd voor absolute klassiekers.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
The Cooper Temple Clause kregen er ooit vijf voor hun debuutalbum...Dat vind ik overigens wel wat hebben: dat ze zelden 5 sterren geven. Voor popmuziek worden ze de laatste 5 jaar nauwelijks gegeven.
Ik kon de cd bij de MM in Groningen niet eens vindenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef Boeman het volgende:
10,- bij de Mediamarkt: daar ga ik ook maar even kijken dan
Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb m gister gekocht bij de mediamarkt voor 10 euro...
heey daar wou ik ook gaan kijken binnenkort.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:52 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik kon de cd bij de MM in Groningen niet eens vinden. Heel vreemd...
Enschede....quote:
En terecht!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
"Fuck you DaisyDuke, we're the biggest band in the fucking world!"
Nu hadden ze hem wel, maar niet voor 10 euro. 'Gewoon' 14,99. En zo geweldig vind ik deze plaat dan toch weer net niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
heey daar wou ik ook gaan kijken binnenkort.
Heb je niet gevraagd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |