quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Jagermeister lekker
nee hier ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Even Wetten.
Werkt bij jullie de indexpagina van het forum wel? Hier niet.
euh just for the record... er ligt sneeuwquote:
cewl wat voor 1 ???quote:
Euh, beide denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
cewl wat voor 1 ???
Winter/zomer ?
hehe ja pimp hier met je jas, ben nu wel benieuwd..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh, beide denk ik
Een bruin leren jas.
Leuke jas!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef VoreG het volgende:
http://www.vroomendreesman.nl/vd/20050305/public/index.html?contextold=1&context=3&context=3
Pagina 14
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:06 schreef pascalheister het volgende:
op pagina 20 staat ook nog een leuk truitje voor jou voreg
Paar dagen niet geschoren dan krijg je dat soort dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuke jas!
Je bent alleen een stuk ouder dan ik gedacht had!
Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&Dquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
jammer dat er geen v&d hier in de buurt zit, zitten leuke dvd's tussen bij het prijzencircus
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederlandquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&D
Ik kom er aan !quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen interesse in sketchen? Er is een Hools!
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederland
ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!
yep doordeweeks ben ik aan het afstuderen/stage lopen en op zaterdag werk ik bij planet (zie vorige Hoolsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Werken op de zaterdag?
Heel erg voor mn oren jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
Moet vreselijk voor je zijn Noca.
jaja.. ik ben al een klein stukje verderquote:
in Concert 2?quote:
voor jullie wordt er vanavond ook gekookt Bluezzquote:
En wat voor een club!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Henk Vos heeft weer een club!
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:03 schreef just me het volgende:
voor jullie wordt er vanavond ook gekookt Bluezz
Ik hoop niet dat je het erg vond dat ik je prive belde... maar je bent nu wel een eind op wegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
jaja.. ik ben al een klein stukje verdervanavond maar eens verder klooien want ik wordt er strontsjagrijnig van dat het me niet lukt
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
JustMe is al druk bezig eend
[afbeelding]
hey das grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:14 schreef pascalheister het volgende:
avond
vanavond spelletjes avond met de vriendenclub
dat heb ik nou met dvd'squote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey das grappigdat ga ik ook doen.
Heb er zin inben verslaafd aan spelletjes
Ik heb de triologie box van Back to the future besteldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heb ik nou met dvd's![]()
Maar spelletjes doen is ook wel een keer leuk
nette prijs, heb deze week weer wat mooie uitgaves ontvangenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de triologie box van Back to the future besteldvoor maar ¤ 20,-
mijn DVD verzameling begint ook steeds beter te worden.... net zoals mijn lees boeken.. mijn kamer knalt uit z'n voegen....
Dat wordt dus de trein van 9 uur en slapen op het stationquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Tong neemt de trein van 8 uur naar den Bosch bandje kijken met Kamagurka en Doc. Tot na Twaalfen.
wat een lachertje zeg, en daar komen ze nu achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef VoreG het volgende:
Heb je een dak op je stadion gaat het niet door omdat er sneeuw op het dak ligt
freakquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
vanavond ook spelletjes doen, in iedergeval Kolonisten
halverwege bedenkt hij zich en gaat weer snel naar huis om te fokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt dus de trein van 9 uur en slapen op het station
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
42 punten na de eerste dag bij de F1 manager.
Welke Hools blijven vannacht wakker?
Doe usquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.
Zal ik verklappen wie er wereldkampioen gaat worden?
Je bent toch al wakkerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.
Ik heb het 10 jaar lang gedaan, maar vorig jaar ben ik er mee gestopt. Schumacher heeft F1-kijken voor mij verpest.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alweer?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt spannender en beter dan de vorige.
Oja, tuurlijk. Dan kan ik het net zo goed niet volgen, en ik had nog wel gehoopt op een spannend seizoen.quote:
nu heeft schumacher het gedaan, wat kan hij er aan doen dat de rest er niks van baktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar lang gedaan, maar vorig jaar ben ik er mee gestopt. Schumacher heeft F1-kijken voor mij verpest.
Maar nu wil ik wel over 4 jaar zelf engineer zijn bij Williams. Dus als dat lukt ben ik hem wel wat verschuldigd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
dat hele seizoen hoeft niet spannend, als Ferrari maar wint
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.quote:als t bier smaakt ben k om 4.00 in iedergeval nog wakker
Als je een knalrode Ferrari en die gele Jordan niet uit lekaar kan houden gaat het foutquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
[..]
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.![]()
ben meer voor Ferrari dan voor Schumacher, en al helemaal niet voor Barichello, slappe zak is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
[..]
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.![]()
ik kom denk ik dan net weer dus ik zal het wel gaan kijken hopelij kval ik niet in slaapquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
42 punten na de eerste dag bij de F1 manager.
Welke Hools blijven vannacht wakker?
pfff tuurlijk toch nie. vatjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik kom denk ik dan net weer dus ik zal het wel gaan kijken hopelij kval ik niet in slaap
nee ok het luk mie waquote:
ben denk k nog wel wakker.Dan kijk ik de start en als t spannend is blijf k wel wakker denk k.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee Eend. Ga je er nog uit voor de F1 vannacht?
Ik heb een dienblad vol met bier neergezet. Dus wie dorst heeft weet de weg.quote:
grijpt dienblad, hoeft de rest nix?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een dienblad vol met bier neergezet. Dus wie dorst heeft weet de weg.![]()
Ja jij had inderdaad een Grolsch.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar een lange nacht van maak. Ik denk dat ik rond twaalven naar m'n hol ga en dan de wekker op 4.00 ga zetten.
Lekker Bos! Ook nog het goede merk (Grolsch) voor mij zie ik.
hahah en is het nog gelukt ??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef just me het volgende:
Ben de pc aan het defragmenteren, heb net een leeg flesje bier laten vallen en moet eigenlijk de stofzuiger pakken
ja ik heb gestofzuigd en ja het is geluktquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik heb gestofzuigd en ja het is gelukt
* just me neemt een biertje!
Helpquote:
quote:
Ik ben dus bang dat ik de uitslag ook ergens te lezen krijgquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik ga er morgen ff lekker voor zitten, heb niks gepland die dag dus komt het helemaal goed
En nee ik ga dus niet er vroeg uit... dus ben morgen ochtend hier niet te vinden anders weet ik de uitslag al.....
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de luchtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik wist het dat je het kon
ik heb het dus over de website he![]()
quote:
Planet is zo'n goede providerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de lucht![]()
Ik ook niet, het is me iets te vroeg. Dadelijk krijg ik nog een jetlag!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar lekker uitslaap morgen, ik ga het niet live kijken in ieder geval.
na al dat gescheld van mij op planet ivm het degraden van mijn abonnement mag het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Planet is zo'n goede provider
Ach het was toch rustig.... ,nu wel reclame maken dat planet een goede provider is enzo:)
Ja dat is mij dus al eerder overkomen, dus voor mij ff geen Hools of andere sites... anders is er echt niks aan namelijk...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat ik de uitslag ook ergens te lezen krijg
hehe mee doetquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
na al dat gescheld van mij op planet ivm het degraden van mijn abonnement mag het wel
de helpdesk van planet is super
![]()
truste en slaapze...quote:
mag je nog niet op de eerste lijn werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
truste en slaapze...
ik duik er zo ook in![]()
Daar ben ik te goed voorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:57 schreef mitt het volgende:
[..]
mag je nog niet op de eerste lijn werken
hehe ik heb ook chello thuisquote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
chello rules, planet suck
je website doet nog niet veel hier jm
Natuurlijk het is planetquote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef Againzender het volgende:
Hier nog chello, en het is tuig!
Straks ADSL als het goed is, via planet, eens kijken of dat wat beter gaat.
dan zal azureus zal teveel wegpikken denk ik, zit al weer aan de 11 gb download deze maandquote:Op zondag 6 maart 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan Suckt chello want hier doet de site het helemaal goed. (Go zonnet!)
edit: dan suckt jouw computer Pascal
hey op welke zit jij ?? ik kan bijna geen goede meer vindenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan zal azureus zal teveel wegpikken denk ik, zit al weer aan de 11 gb download deze maand
Standard, met draadloos modem.quote:
draadloze modem..... ik haat die modems.... ik snap niet hoe klanten het voor elkaar krijgen om de verbinding tussen de pc en modem te laten weg vallen... maar toch gebeurt het...en wie mag het oplossen ....... ach krijg er voor betaaltquote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Standard, met draadloos modem.
Die bandbreedte is voorlopig ruim genoeg voor mij.
hahaha ja voor nieuwe klanten jaquote:Op zondag 6 maart 2005 00:13 schreef just me het volgende:
planet heeft toch ook een "aan huis service "
Ik bel je tzt wel eensquote:Op zondag 6 maart 2005 00:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
draadloze modem..... ik haat die modems.... ik snap niet hoe klanten het voor elkaar krijgen om de verbinding tussen de pc en modem te laten weg vallen... maar toch gebeurt het...en wie mag het oplossen ....... ach krijg er voor betaaltdus wat klaag ik eigenlijk
![]()
Geen ondersteuningquote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef just me het volgende:
veels te duur!! ik koop het wel ergens anders
hehe bestquote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik bel je tzt wel eens
Maar nu ga ik maar eens langzaam richting bed
slaap lekkerquote:Op zondag 6 maart 2005 00:19 schreef just me het volgende:
praat me niet over KPN maar das een ander verhaal
welterusten mensen.. mijn wekker staat op 07.30 uur!!
en F1 liefhebbers.. veel plezier
Grote meid!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef just me het volgende:
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de lucht![]()
schumacher wint, dus blijf maar lekker slapenquote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, ik zet de wekker op 4 uur. Dan zie ik wel of ik de TV aanzet. Welterusten!
Niet nodig voor mij,tegen mijn verwachting in toch nog wakkerquote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, ik zet de wekker op 4 uur. !
Eerst die full frontal, dan praten we verder popquote:Op zondag 6 maart 2005 02:36 schreef popolon het volgende:
Ga eens na hoe ik er uit zie als ik nuchter ben
Uiteraard kwam je nog even ter sprake. En de rest van het verhaal kan je elders in ons recensie-topic lezen.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:39 schreef rubbereend het volgende:mn oom toch niet?
nou k hoop dat t lekker was, hebben jullie nog wel even aan me gedacht toen jullie eend aten?
kan wel kloppen, heb een lekkere tantequote:Op zondag 6 maart 2005 03:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard kwam je nog even ter sprake. En de rest van het verhaal kan je elders in ons recensie-topic lezen.
Het was trouwens je tante.![]()
heb jij ook posters van Dione in je hol?quote:Op zondag 6 maart 2005 04:00 schreef Bluezz het volgende:
Laatste wijntje inschenkt, start kijkt en gaat snurken.
Of holletje zoeken ±
Nee en ook niet van O. Mol.quote:Op zondag 6 maart 2005 04:03 schreef rubbereend het volgende:
heb jij ook posters van Dione in je hol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Tong is terug van een heerlijk avondje bandje kijken.
Ik vond er geen ene reet aan, de kwalificatie is nu te saai voor woorden gewordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
Dit seizoen wordt spannender en beter dan de vorige. Die was het inderdaad niet waard om je nest voor uit te komen. Deze wel! Al slaap ik liever
Die joden spelen al jaren niet iets wat op voetbal lijkt, dus wat klaag je?quote:
en daar blijf ik gewoon stug elk weekeinde over klagenquote:Op zondag 6 maart 2005 12:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Die joden spelen al jaren niet iets wat op voetbal lijkt, dus wat klaag je?
Je bent niet de enigstequote:Op zondag 6 maart 2005 12:50 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik ben nog steeds dronken volgens mij![]()
Prioriteiten stellen heet datquote:Op zondag 6 maart 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
Heet wijf! *biertje geeft.
Die FA-inlik plannen doen het VBL-forum er wel een beetje bij inschieten, niet?
schiet alleen nog niet echt op hequote:
Het duurt wat langer dan verwacht jaquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:05 schreef HeatWave het volgende:
*Op verzoek meldt* Hallo hoolsjes!
ben je nu alweer bezigquote:
Jij moet niet zoveel drinkenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]heeeeeeeeeeej! Waar was je gister nou ineens? Je zou toch ook nog naar t andere cafe komen??
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel drinken., ik was nog in de Waard, heb zelfs nog fotos gemaakt, maar ik trok die muziek niet zo
.
.
Tis je vergeven, je was druk bezigquote:
quote:
Maar wel spannend om te volgenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:25 schreef Suijk het volgende:
Zappend tussen tennis, schaatsen, formule 1 en wielrennen kom ik de dag wel door.houdt het mij van het leren af
Ik ben het zo met je eens gewoonquote:Op zondag 6 maart 2005 15:25 schreef Spideyman het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel. Brrr tijd voor lente.
Ik zeg: terrasjes, witbier, topjes en rokjes
Ik heb in het begin alles geprobeerd om iets van Renault te krijgen, en dat is niet mogelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag![]()
netjes hoor..... ff kijken of ik die kan kopen
o oke en met 298 punten schiet het ook niet echt op .... maar 2,9 milj.....quote:Op zondag 6 maart 2005 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb in het begin alles geprobeerd om iets van Renault te krijgen, en dat is niet mogelijk.
[HOOLS] Het VBL-Café # 576. Genoeg SCHneeuw!quote:Op zondag 6 maart 2005 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens gewoon![]()
Ik verlang echt weer naar warm weer en mooie vrouwen![]()
en bier
Ja schitterend. Schalken is dan niet m'n favoriet, maar spannend maakt hij het wel.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Wat een wedstrijd he en Spidey, de link werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |