jaja.. ik ben al een klein stukje verderquote:
in Concert 2?quote:
voor jullie wordt er vanavond ook gekookt Bluezzquote:
En wat voor een club!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Henk Vos heeft weer een club!
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:03 schreef just me het volgende:
voor jullie wordt er vanavond ook gekookt Bluezz
Ik hoop niet dat je het erg vond dat ik je prive belde... maar je bent nu wel een eind op wegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
jaja.. ik ben al een klein stukje verdervanavond maar eens verder klooien want ik wordt er strontsjagrijnig van dat het me niet lukt
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:37 schreef Bluezz het volgende:
JustMe is al druk bezig eend
[afbeelding]
hey das grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:14 schreef pascalheister het volgende:
avond
vanavond spelletjes avond met de vriendenclub
dat heb ik nou met dvd'squote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey das grappigdat ga ik ook doen.
Heb er zin inben verslaafd aan spelletjes
Ik heb de triologie box van Back to the future besteldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heb ik nou met dvd's![]()
Maar spelletjes doen is ook wel een keer leuk
nette prijs, heb deze week weer wat mooie uitgaves ontvangenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de triologie box van Back to the future besteldvoor maar ¤ 20,-
mijn DVD verzameling begint ook steeds beter te worden.... net zoals mijn lees boeken.. mijn kamer knalt uit z'n voegen....
Dat wordt dus de trein van 9 uur en slapen op het stationquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Tong neemt de trein van 8 uur naar den Bosch bandje kijken met Kamagurka en Doc. Tot na Twaalfen.
wat een lachertje zeg, en daar komen ze nu achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:41 schreef VoreG het volgende:
Heb je een dak op je stadion gaat het niet door omdat er sneeuw op het dak ligt
freakquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
vanavond ook spelletjes doen, in iedergeval Kolonisten
halverwege bedenkt hij zich en gaat weer snel naar huis om te fokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt dus de trein van 9 uur en slapen op het station
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
42 punten na de eerste dag bij de F1 manager.
Welke Hools blijven vannacht wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |