Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&Dquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
jammer dat er geen v&d hier in de buurt zit, zitten leuke dvd's tussen bij het prijzencircus
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederlandquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&D
Ik kom er aan !quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen interesse in sketchen? Er is een Hools!
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederland
ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!
yep doordeweeks ben ik aan het afstuderen/stage lopen en op zaterdag werk ik bij planet (zie vorige Hoolsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Werken op de zaterdag?
Heel erg voor mn oren jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
Moet vreselijk voor je zijn Noca.
jaja.. ik ben al een klein stukje verderquote:
in Concert 2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |