quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Jagermeister lekker
nee hier ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Even Wetten.
Werkt bij jullie de indexpagina van het forum wel? Hier niet.
euh just for the record... er ligt sneeuwquote:
cewl wat voor 1 ???quote:
Euh, beide denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
cewl wat voor 1 ???
Winter/zomer ?
hehe ja pimp hier met je jas, ben nu wel benieuwd..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh, beide denk ik
Een bruin leren jas.
Leuke jas!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef VoreG het volgende:
http://www.vroomendreesman.nl/vd/20050305/public/index.html?contextold=1&context=3&context=3
Pagina 14
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:06 schreef pascalheister het volgende:
op pagina 20 staat ook nog een leuk truitje voor jou voreg
Paar dagen niet geschoren dan krijg je dat soort dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuke jas!
Je bent alleen een stuk ouder dan ik gedacht had!
Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&Dquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
jammer dat er geen v&d hier in de buurt zit, zitten leuke dvd's tussen bij het prijzencircus
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederlandquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jammer?! Verdomme half Hellevoet liep volgens mij in de V&D
Ik kom er aan !quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen interesse in sketchen? Er is een Hools!
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat is met elke v&d vandaag en morgen in nederland
ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom heb ik zo'n hekel aan winkelen, iedereen gaat altijd als ik ga!
yep doordeweeks ben ik aan het afstuderen/stage lopen en op zaterdag werk ik bij planet (zie vorige Hoolsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Werken op de zaterdag?
Heel erg voor mn oren jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
Moet vreselijk voor je zijn Noca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |