quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik heb gestofzuigd en ja het is gelukt
* just me neemt een biertje!
Helpquote:
quote:
Ik ben dus bang dat ik de uitslag ook ergens te lezen krijgquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik ga er morgen ff lekker voor zitten, heb niks gepland die dag dus komt het helemaal goed
En nee ik ga dus niet er vroeg uit... dus ben morgen ochtend hier niet te vinden anders weet ik de uitslag al.....
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de luchtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik wist het dat je het kon
ik heb het dus over de website he![]()
quote:
Planet is zo'n goede providerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de lucht![]()
Ik ook niet, het is me iets te vroeg. Dadelijk krijg ik nog een jetlag!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar lekker uitslaap morgen, ik ga het niet live kijken in ieder geval.
na al dat gescheld van mij op planet ivm het degraden van mijn abonnement mag het welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Planet is zo'n goede provider
Ach het was toch rustig.... ,nu wel reclame maken dat planet een goede provider is enzo:)
Ja dat is mij dus al eerder overkomen, dus voor mij ff geen Hools of andere sites... anders is er echt niks aan namelijk...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat ik de uitslag ook ergens te lezen krijg
hehe mee doetquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
na al dat gescheld van mij op planet ivm het degraden van mijn abonnement mag het wel
de helpdesk van planet is super
![]()
truste en slaapze...quote:
mag je nog niet op de eerste lijn werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
truste en slaapze...
ik duik er zo ook in![]()
Daar ben ik te goed voorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:57 schreef mitt het volgende:
[..]
mag je nog niet op de eerste lijn werken
hehe ik heb ook chello thuisquote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
chello rules, planet suck
je website doet nog niet veel hier jm
Natuurlijk het is planetquote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef Againzender het volgende:
Hier nog chello, en het is tuig!
Straks ADSL als het goed is, via planet, eens kijken of dat wat beter gaat.
dan zal azureus zal teveel wegpikken denk ik, zit al weer aan de 11 gb download deze maandquote:Op zondag 6 maart 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan Suckt chello want hier doet de site het helemaal goed. (Go zonnet!)
edit: dan suckt jouw computer Pascal
hey op welke zit jij ?? ik kan bijna geen goede meer vindenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan zal azureus zal teveel wegpikken denk ik, zit al weer aan de 11 gb download deze maand
Standard, met draadloos modem.quote:
draadloze modem..... ik haat die modems.... ik snap niet hoe klanten het voor elkaar krijgen om de verbinding tussen de pc en modem te laten weg vallen... maar toch gebeurt het...en wie mag het oplossen ....... ach krijg er voor betaaltquote:Op zondag 6 maart 2005 00:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Standard, met draadloos modem.
Die bandbreedte is voorlopig ruim genoeg voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |