Doe usquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.
Zal ik verklappen wie er wereldkampioen gaat worden?
Je bent toch al wakkerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen dit jaar 's-nachts niet meer mijn bed uit te gaan voor de F1.
Ik heb het 10 jaar lang gedaan, maar vorig jaar ben ik er mee gestopt. Schumacher heeft F1-kijken voor mij verpest.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alweer?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt spannender en beter dan de vorige.
Oja, tuurlijk. Dan kan ik het net zo goed niet volgen, en ik had nog wel gehoopt op een spannend seizoen.quote:
nu heeft schumacher het gedaan, wat kan hij er aan doen dat de rest er niks van baktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het 10 jaar lang gedaan, maar vorig jaar ben ik er mee gestopt. Schumacher heeft F1-kijken voor mij verpest.
Maar nu wil ik wel over 4 jaar zelf engineer zijn bij Williams. Dus als dat lukt ben ik hem wel wat verschuldigd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
dat hele seizoen hoeft niet spannend, als Ferrari maar wint
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.quote:als t bier smaakt ben k om 4.00 in iedergeval nog wakker
Als je een knalrode Ferrari en die gele Jordan niet uit lekaar kan houden gaat het foutquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
[..]
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.![]()
ben meer voor Ferrari dan voor Schumacher, en al helemaal niet voor Barichello, slappe zak is dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
[..]
Wakker ben ik ook wel, maar ik denk dat ik nog moeite ga krijgen met het onderscheiden van een een Minardi en Ferrari.![]()
ik kom denk ik dan net weer dus ik zal het wel gaan kijken hopelij kval ik niet in slaapquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
42 punten na de eerste dag bij de F1 manager.
Welke Hools blijven vannacht wakker?
pfff tuurlijk toch nie. vatjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik kom denk ik dan net weer dus ik zal het wel gaan kijken hopelij kval ik niet in slaap
nee ok het luk mie waquote:
ben denk k nog wel wakker.Dan kijk ik de start en als t spannend is blijf k wel wakker denk k.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen idee Eend. Ga je er nog uit voor de F1 vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |