Grote meid!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:45 schreef just me het volgende:
het duurde even maar www.corinebrekelmans.nl is weer in de lucht![]()
schumacher wint, dus blijf maar lekker slapenquote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, ik zet de wekker op 4 uur. Dan zie ik wel of ik de TV aanzet. Welterusten!
Niet nodig voor mij,tegen mijn verwachting in toch nog wakkerquote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar m'n hol, ik zet de wekker op 4 uur. !
Eerst die full frontal, dan praten we verder popquote:Op zondag 6 maart 2005 02:36 schreef popolon het volgende:
Ga eens na hoe ik er uit zie als ik nuchter ben
Uiteraard kwam je nog even ter sprake. En de rest van het verhaal kan je elders in ons recensie-topic lezen.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:39 schreef rubbereend het volgende:mn oom toch niet?
nou k hoop dat t lekker was, hebben jullie nog wel even aan me gedacht toen jullie eend aten?
kan wel kloppen, heb een lekkere tantequote:Op zondag 6 maart 2005 03:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard kwam je nog even ter sprake. En de rest van het verhaal kan je elders in ons recensie-topic lezen.
Het was trouwens je tante.![]()
heb jij ook posters van Dione in je hol?quote:Op zondag 6 maart 2005 04:00 schreef Bluezz het volgende:
Laatste wijntje inschenkt, start kijkt en gaat snurken.
Of holletje zoeken ±
Nee en ook niet van O. Mol.quote:Op zondag 6 maart 2005 04:03 schreef rubbereend het volgende:
heb jij ook posters van Dione in je hol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef tong80 het volgende:
Tong is terug van een heerlijk avondje bandje kijken.
Ik vond er geen ene reet aan, de kwalificatie is nu te saai voor woorden gewordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
Dit seizoen wordt spannender en beter dan de vorige. Die was het inderdaad niet waard om je nest voor uit te komen. Deze wel! Al slaap ik liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |