abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 4 maart 2005 @ 23:16:01 #1
73911 ultra_ivo
pi_25371742
Nummer 20 Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen! ging dicht met een inventarisatie wie er naar Kessel kan en Houten op de 20e maart als eerstkomende meet.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 4 maart 2005 @ 23:20:01 #2
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25371833
Nieuw lijstje

Plek des onheils: Fotobeurs
Waar: Houten
Wanneer: 20 maart
Primair doel: De fotokoffer weer eens aanvullen

Wie gaan er mee?

Bowiefan
Ouwesok
Shark.Bait
ultra_ivo
PdeHoog
Xilantof

Wie weten het nog niet zeker?

Borelius
Subhuman

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan er mee?

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
Ouwesok + Jongesok
-PatrickO-
PdeHoog
Rewimo + Christan
Rubberduckey
qltel
Re
Shark.Bait
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof

SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Stil
De_Warme_bakker
Briggy
Robertje
Jagganath

Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo

***********************************************************************************************************************
Inventarisatie Begraafplaatsmeetliefhebberds

Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden. Overigens (ik ben er daarstraks nog even langsgereden) uitstekend te combineren met de Ruļne van Brederode en eventueel een omwandelbaar hertenkampje met leuke beestjes van allerlei aard. Per openbaar vervoer prima bereikbaar als we verzamelen bij station Bloemendaal. Parkeren gratis.

Liefhebberds:

Rewimo
Oceanonix
Isabeau
PdeHoog
CompuMess
Pea4fun
k_man
Re
ElsCapone

Mogelijke Liefhebberds:
Subhuman
Xilantof
Shark.Bait
Dr_Flash

Datum nog niet bekend, maar is het mooist in het voorjaar

Meer liefhebberds en andere lokatievoorstellen welkom

Andere mogelijke lokaties - hoe meer meets hoe beter uiteraard

Zorgvlied in Amsterdam
Crooswijk-Rotterdam

Plek des onheils: Avifauna
Waar: Alphen a/d Rijn
Wanneer: 21/22 of 28/29 mei

Wie gaan er mee?

Borelius en Borelia
Ouwesok
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Bowiefan

fotnaliX
Jagganath

Plek des onheils: Kasteel Kessel
Waar: Nou, in Kessel dus
Wanneer: Een zondag in mei of juni, voorlopige datum 15 mei.
Primair doel: Portretmeet compleet met middeleeuwse kostuums

Wie gaan er mee?
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
PdeHoog inclusief zijn befaamde brownies
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait

Subhuman
Borelius
RonaldV (plus collectie modellen)
Xilantof

De plannen:
- Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten)
- Een veel te vroege meet bij Hoek van Holland
- Hoorn
- NoordNL-meet
- Volkel In De Wolken 2005 (29 mei)
- Open Dagen KLu (17 + 18 juni)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 07-03-2005 07:39:56 ]
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 maart 2005 @ 23:23:56 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25371909
Zit ik helemaal dat lijstje te kopiėren, is die Ouwe een keer snel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25371917
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf zaterdag 5 maart 2005 @ 09:12:59 #5
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25376637
TVP
ik ga gelijk ff de kalender er bij, om ff te noteren wat er allemaal op de planning staat. zo voorkom ik dubbele boekingen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:40:40 #6
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25379519
Ah, hier is het nieuwe meettopic.

Nog even als antwoord naar Xila. Natuurlijk ik de middeleeuwse kleding een optie...Als de modellen niet willen, of als de fotografen het allemaal niks vinden dan laat ik die heisa achterwege...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:53:02 #7
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25380437
misschien kun je de kasteelmeet-info nog even hier kopiėren, erwtje? Desnoods middels een linkje naar betreffende post?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:26:46 #8
52657 pea4fun
pi_25380862
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
misschien kun je de kasteelmeet-info nog even hier kopiėren, erwtje? Desnoods middels een linkje naar betreffende post?
Hoewel er in het plannenlijstje de belangrijkste dingen wel instaan, is hier mijn oorspronkelijke post te vinden, met oa ook info over de kosten.

edit: et voila

Ik heb even geļnformeerd naar de mogelijkheden om te fotograferen op het kasteel van Kessel

Het Kasteel kan voor een dagdeel worden afgehuurd. Er zijn toiletten en er is een ruimte binnen, waar men zelf kan zorgen voor verse koffie (en vlaai ) om de gasten te verwelkomen. In en om het kasteel zijn hele mooie lokaties om modellen op de foto te zetten, maar ook de omgeving is goed voor mooie plaatjes.

Wat betreft de modellen...
Zoals ik al eerder liet weten heb ik een collega die het kledingbeheer van de plaatselijke toneelvereniging doet. Zij heeft verschillende kostuums met een middeleeuws tintje in verschillende maten. Ik mag er van haar een aantal gebruiken voor een dagje fotograferen. Zij heeft kostuums voor dames en heren in de maten 36/38 t/m 56. Dus er zal altijd wel wat leuks tussen zitten. Eventueel is ze zelfs bereid om een nieuw kostuum te maken als het niet in de juiste maat voorradig is, omdat ze die ook weer kan verhuren.

Wat kost dit alles?
Het afhuren van het kasteel voor een dagdeel kost ¤ 150,- Dus....hoe meer deelnemers hoe lager de prijs. Ik ben bereid om dit bedrag voor te schieten. Ik heb inmiddels een goed vertrouwen in de opkomst van de FOT-ers. De dag van de meet wordt dan gewoon een soort entree gevraagd. Als ik ook nog ga zorgen voor koffie en vlaai tel ik dat bedrag er gewoon bij op. Aangezien we vorige modellenmeet met ongeveer 20 mensen waren, denk ik dat het te doen moet zijn.

Waar halen we modellen vandaan?
Misschien heb je wel een vriend(in) of kennis die het leuk vindt. Dan kan je dat hier melden (graag met kledingmaat erbij) En als we zelf geen of niet genoeg modellen bij elkaar krijgen open ik wel een topic in GC. (of ik ga bij mijn dochter op school even leuren)

Dan rest nog de datum.
Als iedereen die meewil nu van de volgende zondagen zegt wanneer ie kan, dan houd ik wel een lijstje bij wanneer de meeste mensen kunnen.

1-8-15-22-29 mei
5-12-19-26 juni

De datum met de meeste mensen probeer ik het eerst, die daarop volgt houd ik als reserve datum. Op het moment waren nog alle zondagen beschikbaar, maar dat kan natuurlijk elk moment veranderen.

hier stond eerst een poll

Als jullie net zo enthousiast zijn als ik, moet het goed komen

[ Bericht 35% gewijzigd door Ouwesok op 05-03-2005 15:29:41 ]
pi_25399120
Ik wil zeker wel mee naar die portretmeet! Lijkt me erg leuk.. en kosten vallen best mee.
(datum maakt me op moment nix uit nog)

Voor 23 april moet ik helaas naar "nog niet zeker"... Krijg namelijk 1 april sleutel van me nieuwe huisje dus ben bang dat ik druk druk druk ben dan ;-)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 6 maart 2005 @ 21:36:06 #10
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25401985
Bij de portretmeet ben ik uiteraard ook aanwezig

Voor die meet moet er nog wel het een en ander gebeuren. Ik denk daarbij even terug aan vorig jaar toen het grootste probleem was om aan modellen te komen. Die jacht kan dus niet vroeg genoeg beginnen.

Verder lijkt het me zinvol om verderop in het seizoen ook voor de Noorderlingen onder ons een portretmeet op poten te zetten, waar de zuiderlingen dan ook van harte welkom zijn. Hoe of wat dat vinden we allemaal nog wel uit, eerst die Zuidelijke meet maar eens tot een doorslaand succes maken, en gezien de locatie mag dat geen probleem zijn, de vorige ging immers ook prima op een kale grasvlakte
  zondag 6 maart 2005 @ 23:54:45 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25404402
*Meldt*
Voor Kessel...

Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk

Ridders van de Haar

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 7 maart 2005 @ 00:35:22 #12
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25405197
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Een soort van rellen zonder forum
pi_25408928
pea, je hebt mail!

Ik laat je een dezer dagen even wat data weten. Wil in ieder geval wel mee.
pi_25409170
Ik heb even gezocht op het Internet naar informatie over die beurs, maar ik heb er nog een vraag over. Is dit nou een beurs voor alleen het echte antieke spul of kan ik hier ook makkelijk op zoek naar iets oudere Pentax K objectieven voor m'n *Ist Ds?
  FOK!fotograaf maandag 7 maart 2005 @ 11:18:46 #15
73911 ultra_ivo
pi_25409638
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef MacroTough het volgende:
Ik heb even gezocht op het Internet naar informatie over die beurs, maar ik heb er nog een vraag over. Is dit nou een beurs voor alleen het echte antieke spul of kan ik hier ook makkelijk op zoek naar iets oudere Pentax K objectieven voor m'n *Ist Ds?
Dat zeker. Daarom ga ik naar Houten. Je ziet er ook veel spul uit de 80-er jaren, precies wat je nodig hebt voor je *istDs
  maandag 7 maart 2005 @ 14:19:47 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25412099
Die *ist is toch al antiek?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf maandag 7 maart 2005 @ 17:01:34 #17
73911 ultra_ivo
pi_25413628
De *istDs niet, da's een digitale SLR
  maandag 7 maart 2005 @ 17:09:49 #18
52657 pea4fun
pi_25413720
Leuk dat er al best veel animo is voor de portretmeet. Bij 10 "zekers" ga ik regelen, dat ivm de kosten. Meer als 15 euro per persoon vind ik overdreven. Ik ga er trouwens vanuit dat we de modellen niet mee laten betalen? Of denken jullie daar anders over?

Ik heb hier Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... alvast een oproepje geplaatst voor modellen.
  FOK!fotograaf maandag 7 maart 2005 @ 17:15:20 #19
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25413781
Portretmeet ga ik zeker mee Pea. Het zijn allemaal zondagen, en dan hoeft ik alleen sport en misschein werk af te zeggen, maar dat lukt wel!

ik ben trouwens ook erg benieuwd naar houten! ik ga nameljik ook mee
wil even snuffelen naar een leuke analoge camera ofzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 7 maart 2005 @ 17:18:04 #20
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25413817
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef pea4fun het volgende:
Leuk dat er al best veel animo is voor de portretmeet. Bij 10 "zekers" ga ik regelen, dat ivm de kosten. Meer als 15 euro per persoon vind ik overdreven. Ik ga er trouwens vanuit dat we de modellen niet mee laten betalen? Of denken jullie daar anders over?

Ik heb hier Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... alvast een oproepje geplaatst voor modellen.
Het lijkt me inderdaad niet meer dan billijk om degenen die specifiek voor het poseerwerk meegaan niet te laten betalen. Anders wordt het wanneer je primair meegaat om te fotograferen en niet te beroerd bent om zo her en der jezelf een keer adhoc te laten vereeuwigen.

Gezien de opkomst bij de Flevo-portretmeet van vorig seizoen moeten 10 zekers minstens tot de mogelijkheden behorenen dan druk ik me nog zacht uit
pi_25415280
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...

Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk

Ridders van de Haar

[afbeelding]
Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!
...niet geschoten is altijd mis...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:32:19 #22
52657 pea4fun
pi_25426730
Update voor Kessel

b]Plek des onheils:[/b] Kasteel Kessel

Wie gaan er mee?
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath

Subhuman
Borelius
Dawg

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose (indien ze met iemand mee kan rijden)
Ijzercookie ( indien ze met iemand mee kan rijden)

Daarmee dus ook meteen de vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Maassluis? De andere woonplaats moet ik nog even uitvinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door pea4fun op 08-03-2005 15:39:16 (model toegevoegd) ]
pi_25427552
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Update voor Kessel

Daarmee dus ook meteen de vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Maassluis? De andere woonplaats moet ik nog even uitvinden.
Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:44:13 #24
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25427569
ik heb plek en kom uit omg Leiden. Zet dat er maar bij...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:53:03 #25
52657 pea4fun
pi_25427702
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoor
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?

En shark...ik ga het erbij zetten
pi_25427839
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?
Uiteraard
  dinsdag 8 maart 2005 @ 16:31:34 #27
52657 pea4fun
pi_25427977
Nog een slachtoffer uit goes, die bereid is tot bergen op zoom of roosendaal met de trein te reizen en verder graag mee zou liften...anyone?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 16:38:14 #28
13151 crew  Rewimo
pi_25428067
Ja, wij misschien (Roosendaal). Moet ik even met qltel opnemen maar zal denk ik geen probleem zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 18:03:32 #29
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25428312
het gaat al goed met de modellen!
vraag me af hoeveel we "er nodig hebben" ?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 8 maart 2005 @ 18:13:04 #30
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25428424
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:03 schreef Xilantof het volgende:
het gaat al goed met de modellen!
vraag me af hoeveel we "er nodig hebben" ?
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.

Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers .

@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijn je kan maar op het ergste voorbereid zijn
  Admin dinsdag 8 maart 2005 @ 18:23:37 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25428561
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers[/b] .

@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijn je kan maar op het ergste voorbereid zijn
[b]

Slachtoffer
Is er al een praatgroep, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:26:18 #32
52657 pea4fun
pi_25428591
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.

Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers .

Er is een klein zaaltje dat ik me zo herinner, maar ik ga voor die tijd nog een keer kijken, dan weet ik meer te vertellen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:29:48 #33
52657 pea4fun
pi_25428636
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wij misschien (Roosendaal). Moet ik even met qltel opnemen maar zal denk ik geen probleem zijn
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 18:31:47 #34
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25428659
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

[b]

Slachtoffer
Is er al een praatgroep, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
die praatgroep is hooguit achteraf nodig
na de eerste portretmeet was het niet nodig trouwens
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25428963
Ik denk dat Yvonne graag wil weten of er een plek is waar de meeters alvast met elkaar kennis kunnen maken. Misschien is het, een goed idee om een apparte topique(reeks) te openen voor de desbetreffende portretmeet.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik mee kan, het is helemaal afhankelijk van de uiteindelijke datum, heb in die periode al meer afspraken tijdens werktijd staan (boel vrijnemen dus )
pi_25429084
Leuk, wil ook wel meenaar kessel, maar helaas 15 mei lukt niet.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:15:51 #37
52657 pea4fun
pi_25429178
Ik heb 15 mei alvast vastgezet We kunnen er terecht van 1300 tot 1700 uur.

Ow...zie net dat stil dan niet kan
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:22:34 #38
52657 pea4fun
pi_25429249
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
Ik denk dat Yvonne graag wil weten of er een plek is waar de meeters alvast met elkaar kennis kunnen maken. Misschien is het, een goed idee om een apparte topique(reeks) te openen voor de desbetreffende portretmeet.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik mee kan, het is helemaal afhankelijk van de uiteindelijke datum, heb in die periode al meer afspraken tijdens werktijd staan (boel vrijnemen dus )
Nee joh...yvonne reageerde op het gebruik van het woord slachtoffer

alvast op de misschienlijst?

Apart topic? hm...kweenie...anders kan dat misschien gewoon hier Gezocht: Mensen die het leuk vinden om....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 19:51:44 #39
13151 crew  Rewimo
pi_25429453
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?
Is goed, lift is okee trouwens
pi_25429588
Hmmm, denk dat ik dan toch wel even op eigen houtje langs wip in Houten. Ik hoop alleen wel dat er nog wat ligt na 11.00, want volgens mij mag ik dan pas naar binnen als niet-lid....
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 8 maart 2005 @ 20:15:13 #41
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25429753
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:23 schreef yvonne het volgende:
Slachtoffer
Is er al een praatgroep
Ja , namelijk hier ergens
quote:
, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Ja, we hebben dat forumpie nou eenmaal, waarom dan niet gebruikenbruiken.

Enneh dat je er ook van de partij bent

Misschien een wat lange aanloop van nu naar 15mei, maar vorig jaar bleek drie weken tot aan de portretmeet net aan de krappe kant wat voorbereiding betreft. Daarom ook een grote voor Pea die er weinig gras over laat groeien deze keer.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:04:52 #42
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_25430521
Ik kreeg te horen dat deze amateur zich hier moest melden

of te wel LD is de klos en mag dokken
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:19:28 #43
52657 pea4fun
pi_25430841
Welkom LD, dan maar meteen een nieuwe update misschien toch maar een nieuw topic openen? wat vind jij ouwesok?

Update voor Kessel

b]Plek des onheils:[/b] Kasteel Kessel
Wanneer: 15 mei (eerste pinksterdag)

Wie gaan er mee?
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer

Subhuman
Borelius
Dawg

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel

misschien
longinus
Troel

Daarmee dus ook meteen de nieuwe vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Vlaardingen?

[ Bericht 4% gewijzigd door pea4fun op 08-03-2005 21:34:50 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:24:15 #44
331 Merel
Be here now.
pi_25430945
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_25430952
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:

Daarmee dus ook meteen de nieuwe vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Vlaardingen?
Dat hadden we toch al geregeld
pi_25430988
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
Merel

Hoi
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 21:30:18 #47
13151 crew  Rewimo
pi_25431027
Hee Merel! Kom je ook weer?

Pea, we kunnen toch met zijn allen naar Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... verhuizen inclusief de fotografen?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:31:58 #48
52657 pea4fun
pi_25431050
Oeh dit gaat hard...Leuk merel dat je ook weer van de partij bent
pi_25431161
Dit worden wel een gigantische berg met brownies die ik dan moet gaan maken . Dat wordt weer lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 21:58:09 #50
13151 crew  Rewimo
pi_25431210
Ja, je mag wel bijtijds beginnen met bakken, P
pi_25431293
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je mag wel bijtijds beginnen met bakken, P
Zeker als je bedenkt dat ik de dag ervoor waarschijnlijk mijn verjaardag ga vieren
  dinsdag 8 maart 2005 @ 22:16:54 #52
52657 pea4fun
pi_25431558
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee Merel! Kom je ook weer?

Pea, we kunnen toch met zijn allen naar Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... verhuizen inclusief de fotografen?
Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 22:50:34 #53
13151 crew  Rewimo
pi_25432189
Dan moet je vragen of hij verplaatst kan worden, ik zou er alleen even mee wachten tot je genoeg modellen hebt.
pi_25432664
Aangezien het primair doel is het maken van feauteauz lijkt het mij ook dat het regeltopic in FOT zou moeten
andere oplossing: In FOT een nieuw topic maken met lijstjes en andere meetdetails en in het GC topic een verwijzing naar dat topic
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:50:25 #55
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_25433419
eff tvp. wil misschien wel mee naar kessel. voor foto's maken en oventueel modelletje spelen.

moet alleen eff kijken of we dan tijd hebben. (als ik kom sleur ik prupke ook wel mee)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 8 maart 2005 @ 23:57:15 #56
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25433555
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.
Wat mij betreft open je gewoon een apart topic om de aanloop en voorbereiding voor deze meet te coördineren. Zit volgens mij nog voorbereiding genoeg aan vast .

Voordeel is dat dit meet-topic dan weer voor het op poten zetten van andere meets kan worden gebruikt zonder dat er van alles door elkaar gaat lopen.

zo duur zijn die topics nou ook weer niet
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:47:28 #57
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25438752
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:

Ik heb nu nog plek, dus ik reserveer er 1 voor jou
pi_25439529
Ik wil graag mee naar Avifauna... Alleen de 21e weet ik niet of ik dat ga redden... Ik wordt 's avonds verwacht in de schouwburg van Tilburg namelijk...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:14:42 #59
52657 pea4fun
pi_25441772
Kesselmeet is verplaatst naar dit Kesselmeet, voorpret & info topic. Daar kan je aanmelden, vragen stellen en misschien ook wel kennismaken met de modellen...als ze daar komen posten

Verder ga ik daar ook nog lokatiefoto's neerzetten als ik er weer geweest ben, zodat je weet wat je ongeveer kunt verwachten.

[ Bericht 53% gewijzigd door pea4fun op 09-03-2005 14:36:19 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:02:16 #60
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25442411
Ik las in de openingspost iets over plannen voor een meet in Hoorn. Wie zijn idee was dat? Ik woon daar vlak in de buurt en heb eventueel nog wel wat ideetjes.

Zijn de fokfotomeets trouwens een beetje geschikt voor newbees.... ?
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:12:41 #61
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25442866
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
Ik las in de openingspost iets over plannen voor een meet in Hoorn. Wie zijn idee was dat? Ik woon daar vlak in de buurt en heb eventueel nog wel wat ideetjes.
gutteguttegut dacht ik.. maar spui je ideejtes en we zien wel....
quote:
Zijn de fokfotomeets trouwens een beetje geschikt voor newbees.... ?
Ja hoor.. en iedereen is welkom

Je kan er heel veel van opsteken.... ook hoe het niet moet
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:08:09 #62
78150 Astridj0h
pi_25443490
Ok hierbij wat ideetjes:

Je hebt de mogelijkheid een toeristische driehoek te maken door west-friesland (ja ja ik wist ook niet dat dat mogelijk was)

Het begint bij de stoomtram (gewoon bij Hoorn NS) met zo'n ouderwets boemelding rijd je in ongeveer een uur naar medemblik. Onderweg beetje plaatjes schieten, koffie met gebak eten (of saucijzenbroodje geloof ik). Natuurlijk al eerst de stoomtramzelf leuk op de plaat gezet.

Vanaf Medemblik ga je naar de haven. Daar stap je op de boot naar Enkhuizen. Wederom ongeveer een uurtje en het IJsselmeer is ook erg mooi om op de foto te zetten al zeg ik het zelf. Echter niet geschikt voor mensen die zeeziek zijn want het IJsselmeer is nogal wiebelig (weet ik uit ervaring...)

In Enkhuizen meer je aan bij het zuiderzeemuseum, waar nog allerlei oude ambachten worden uitgevoerd, met gezellige mensen in klederdracht enzo (om beetje richting portret meeting te gaan).

Daar heb je de rest van de dag toegang. Vervolgens kunnen de Fokkers met kids nog even naar het Sprookjeswonderland gaan voor wat kabouterpret.

Een andere optie is terug met de trein naar Hoorn en daar de dag gezellig afsluiten.

Mooie plek om nog te bezoeken in Hoorn is de haven. Nog heel lief en oud en oude schepen enzo. De binnenstad is voornamelijk gezellig, misschien staan er nog wat oude gebouwen, maar dat valt wel tegen.

Nou dat was het wel ff...
Foto's
pi_25443764
klinkt geweldig
maar eeeeh is dat allemaal gratis
niet dat ik nou de vreselijke nederlander wil uithangen, er zijn echter een aantal 'arme' studenten in de FOT gelederen die onder de brug wonen om hun veel te dure camera's te kunnen betalen
en we willen de meets zo toegankelijjk mogelijk houden
pi_25443778
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef Bowiefan het volgende:
klinkt geweldig
maar eeeeh is dat allemaal gratis
niet dat ik nou de vreselijke nederlander wil uithangen, er zijn echter een aantal 'arme' studenten in de FOT gelederen die onder de brug wonen om hun veel te dure camera's te kunnen betalen
en we willen de meets zo toegankelijjk mogelijk houden
De zon gaat gratis op
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:35:29 #65
78150 Astridj0h
pi_25443885
Ghehe nee de hele "toeristische driehoek" is niet gratis maar niet zo heel duur volgens mij. Zal er even achteaan gaan. De zon is inderdaad gratis en anders kunnen we nog overwegen slechts een aantal dingen te bezoeken (dus met eigen vervoer/carpoolend van Hoorn naar Enkhuizen bijvoorbeeld). Een treinkaartje Hoorn-Enkhuizen is 2 euro geloof ik
Foto's
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:40:12 #66
78150 Astridj0h
pi_25443980
Found it:

http://www.museumstoomtram.nl/

Het rondje wat ik net beschreef is het "rondje West-Friesland" 23 euro p.p bij groepen groter dan 15.

Er staan ook aantal andere arrangementen
Foto's
pi_25444393
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
Maar ach het is nog altijd goedkoper dan het idee wat ik ooit wilde voorstellen
dagje fotgraferen in Newcastle
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:14:48 #68
78150 Astridj0h
pi_25444479
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
ghehe, wel orgineel!

Maar helaas... ben ERG zeeziek...
Foto's
pi_25445014
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:14 schreef Astridj0h het volgende:
Maar helaas... ben ERG zeeziek...
dat levert hele bijzondere foto's op
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 20:35:54 #70
13151 crew  Rewimo
pi_25445123
Nog zo'n zeeziektegevoelig type hier Afgezien daarvan: erg leuk plan!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 9 maart 2005 @ 23:11:37 #71
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25448385
quote:
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.
pi_25448662
Het is al weer 20 jaar geleden dat ik dat rondje gemaakt heb. Onze dochter was toen een heel klein humpie. Het zou inderdaad best een leuk rondje zijn en dan hoef ik niet zo ver weg, het is practisch voor de deur.
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:30:08 #73
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25448777
quote:
Ziet er interessant uit, maar uit een eerdere ervaring op Hoek-Harwich weet ik dat de stabilisatoren op veerboten niet helemaal doen wat ze beloven. Ik heb een stuk minder last van vliegen (gelukkig). Alleen als je een gladde Noordzee kunt garanderen geef ik me op
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 9 maart 2005 @ 23:33:56 #74
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25448864
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een stuk minder last van vliegen
Ik fotografeer ze mits voorradig
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:35:23 #75
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25448896
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:33 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik fotografeer ze mits voorradig
Ik had het over grote metalen machines, te fotograferen met de telelens. Jij over macro objecten.
- Privacy Matters
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 07:59:55 #76
13151 crew  Rewimo
pi_25452418
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:11 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.
Je hóeft die toeslagen niet te betalen hoor
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:33:58 #77
78150 Astridj0h
pi_25455029
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef Borelius het volgende:
Het is al weer 20 jaar geleden dat ik dat rondje gemaakt heb. Onze dochter was toen een heel klein humpie. Het zou inderdaad best een leuk rondje zijn en dan hoef ik niet zo ver weg, het is practisch voor de deur.
Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie... )
Foto's
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 13:01:44 #78
13151 crew  Rewimo
pi_25456266
De stoomtrein wil ik trouwens absoluut doen met Christan, die is treinofiel
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:10:58 #79
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25456383
Die van Bowiefan klinkt ook erg goed.....interesse
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 20:41:42 #80
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25461975
Ik kan bij alle nog uitstaande meets van de aanwezigheidslijst worden geschrapt
pi_25462157
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef Astridj0h het volgende:
[..] Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie... )
Vlakbij station Kersenboogerd.....
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:04:56 #82
78150 Astridj0h
pi_25463313
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:

[..]

Oei, dus je bent eigenlijk een trein terrorist

Ik kom uit zo'n boerendorpje zo ergens tussen enkhuizen en hoorn in
Foto's
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:05:20 #83
78150 Astridj0h
pi_25463321
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:

[..]

Foto's
pi_25464467
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:05 schreef Astridj0h het volgende:

[..]

Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:02:23 #85
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25464632
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Borelius het volgende:

[..]

Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.
Bel me in voorkomend geval ff. I'll cover the back
- Privacy Matters
pi_25468961
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:41 schreef Ouwesok het volgende:
Ik kan bij alle nog uitstaande meets van de aanwezigheidslijst worden geschrapt
Dat kun je nu al zeggen Ik begin nu toch wel benieuwd te worden naar de reden(en)... Emigreren, wereldreis, verbouwing, zwaar ongeluk, je werkt tegenwoordig 16 uur per dag...
- Dogbert
  FOK!fotograaf vrijdag 11 maart 2005 @ 08:38:22 #87
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25469154
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:05 schreef -PatrickO- het volgende:

[..]

Dat kun je nu al zeggen Ik begin nu toch wel benieuwd te worden naar de reden(en)... Emigreren, wereldreis, verbouwing, zwaar ongeluk, je werkt tegenwoordig 16 uur per dag...
zie de Slowchat.....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25469218
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

zie de Slowchat.....
Wow... Heftig... Ik ga me even verder bijlezen... Jammer dat Ouwesok dit besluit genomen heeft...
- Dogbert
  FOK!fotograaf zondag 13 maart 2005 @ 12:58:20 #89
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25505635
Vraagje @Ultra_Ivo: Als jij naar Houten komt, neem je dan ook je nieuwe 'Pentax met die pokkenaam & kitlens' mee? Kan ik hem eens live bekijken

Oh ja, dit bericht kan je ook lezen als: Jawel, ik kom ook naar Houten!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!fotograaf zondag 13 maart 2005 @ 18:40:29 #90
73911 ultra_ivo
pi_25508480
Die heb ik bij me. Ik moet toch direct het nieuwe spul uitproberen
De kitlens is nog niet zeker, die gebruik ik namelijk zelden tot nooit.
pi_25508806
quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Die heb ik bij me. Ik moet toch direct het nieuwe spul uitproberen
De kitlens is nog niet zeker, die gebruik ik namelijk zelden tot nooit.
die tas van jou kan toch best wat zwaarder worden
  zondag 13 maart 2005 @ 20:28:49 #92
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25509160
Plek des onheils: Fotobeurs
Waar: Houten
Wanneer: 20 maart
Primair doel: De fotokoffer weer eens aanvullen

Wie gaan er mee?

Bowiefan
Compumess
Shark.Bait
ultra_ivo
PdeHoog
Xilantof

Borelius
Subhuman

Wie gaan er mee?

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
Rewimo + Christan
Rubberduckey
qltel
Re
Shark.Bait
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof

SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Stil
De_Warme_bakker
Briggy
Robertje
Jagganath

Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo

Voorstel lokatie: Westerveld te Driehuis, tussen Haarlem en IJmuiden. Overigens (ik ben er daarstraks nog even langsgereden) uitstekend te combineren met de Ruļne van Brederode en eventueel een omwandelbaar hertenkampje met leuke beestjes van allerlei aard. Per openbaar vervoer prima bereikbaar als we verzamelen bij station Bloemendaal. Parkeren gratis.

Liefhebberds:

Rewimo
Oceanonix
Isabeau
PdeHoog
CompuMess
Pea4fun
k_man
Re
ElsCapone

Mogelijke Liefhebberds:
Dr_Flash
RonaldV
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof

Zorgvlied in Amsterdam
Crooswijk-Rotterdam

Wie gaan er mee?

Borelius en Borelia
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Bowiefan

fotnaliX
Jagganath
-PatrickO-

Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.

Evenement: Digitale Fotografiebeurs
Waar: ook in Houten (Euretco Expocenter)
Wanneer: 16 en 17 april 2005
Website

Zie:
Kesselmeet, voorpret & info
En
Gezocht: Mensen die het leuk vinden om....

De plannen:
- Hoorn Fotomeetingtopic 21, op naar Houten
- NoordNL-meet

[ Bericht 0% gewijzigd door Shark.Bait op 14-03-2005 21:55:47 ]
  FOK!fotograaf zondag 13 maart 2005 @ 20:30:14 #93
73911 ultra_ivo
pi_25509169
Eh, Shark.bait, Compumess meldde zich ook al aan voor Houten
  zondag 13 maart 2005 @ 20:36:56 #94
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25509242
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, Shark.bait, Compumess meldde zich ook al aan voor Houten
hij staat er bij. En Ouwesok en aanhang heb ik afgevoerd....
  zondag 13 maart 2005 @ 21:24:55 #95
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25509600
De Ruļne van Brederode lijkt me machtig, maar ik heb het niet zo op begraafplaatsen. Ik meld me onder voorbehoud aan.
- Privacy Matters
pi_25511196
Ehm... Ik had me onder voorbehoud ook aangemeld voor Avifauna... 21/22 heb ik misschien een verjaardag, en afhankelijk van de tijd kan ik wel of niet... 28/29 mag geen probleem zijn...
- Dogbert
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 maart 2005 @ 08:04:00 #97
13151 crew  Rewimo
pi_25511549
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:24 schreef RonaldV het volgende:
De Ruļne van Brederode lijkt me machtig, maar ik heb het niet zo op begraafplaatsen. Ik meld me onder voorbehoud aan.
Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?

Maar je kunt natuurlijk ook alleen het ruļnegedeelte meedoen, als je dat leuker vindt.
  maandag 14 maart 2005 @ 10:01:54 #98
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25511912
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?

Maar je kunt natuurlijk ook alleen het ruļnegedeelte meedoen, als je dat leuker vindt.
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2005 @ 21:47:03 #99
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25512852
Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.

Website
Fotooz
pi_25513147
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:

Website
pssssssssssssssssssssst statief kopen?
  maandag 14 maart 2005 @ 22:23:32 #101
52657 pea4fun
pi_25513781
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
Dat heb ik nou ook altijd, maar als ik zie hoe mooi sommige foto's zijn dan wil ik het toch een keer proberen.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:26:06 #102
52657 pea4fun
pi_25513838
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:

Website
oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zetten
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2005 @ 22:37:06 #103
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25514100
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:58 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

pssssssssssssssssssssst statief kopen?
Nóg eentje?? één Manfrotto is wel genoeg dacht ik zo...

Het heeft wel indruk gemaakt hč?
Fotooz
pi_25514621
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:37 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Nóg eentje?? één Manfrotto is wel genoeg dacht ik zo...

Het heeft wel indruk gemaakt hč?
Dat hoofd van jou als die man weer in je vizier kwam vergeet je niet snel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2005 @ 09:49:35 #105
13151 crew  Rewimo
pi_25517868
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben het met je eens dat je zeker niet met een al te grote groep op pad moet gaan. En je discreet opstellen. Maar Westerveld is gigantisch groot en er zijn delen waar je nauwelijks iemand ziet. Alleen het voorste gedeelte is druk, daar zijn altijd mensen omdat de aula's en het crematorium daar liggen. Ben je daar voorbij dan zie je vrijwel niemand meer.

Edit: en zoals ik al zei, je kunt ook alleen het ruļnegedeelte meedoen Moet wel te regelen zijn lijkt me. Is niet moeilijk te vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rewimo op 15-03-2005 09:58:30 ]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:22:01 #106
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_25521978
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef Borelius het volgende:

[.Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...

Ridders van de Haar

[afbeelding].]

Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!
Is het ook. Kijk maar op de site of op http://www.kropot.nl voor meer plaatjes. Kropot heeft heel veel prachtige foto's van verschillende evenementen. Om een beeld van Ridders van de Haar te kijken kun je in de index aan de rechterkant 'Knight of the Haar' of 'The Joust' kiezen. Het eerste zijn beelden van dit evenement van vorig jaar, het tweede zijn foto's van een soortgelijke show van dezelfde groep in het Archeon.

Behalve veel onderdelen met paarden, er is niet alleen een steekspel maar er zijn ook verschillende jachtonderdelen, zijn er ook voetgevechten, een toernooi voor langboogschutters en een kleine veldslag. Dit alles uitgevoerd door reenacters in 15e eeuwse kledij.

Verder zijn er verschillende muziekgroepen, een show met een vuurspuwer en een demonstratie van een valkenier.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  FOK!fotograaf woensdag 16 maart 2005 @ 22:32:13 #107
73911 ultra_ivo
pi_25532663
Rond Houten.
De zaak gaat om 11uur open voor het grote publiek. Tenminste officiėel. Maar soms kun je er eerder in. Om de voeten van Oceanonix warm te houden, half elf verzamelen in het restaurant van Euretco?
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:53:58 #108
105770 JeroenBulters
Piloot-wannabe
pi_25533046
Ik ben misschien aanwezig zondag (lees: kandidaat voor het lijstje nog niet zeker aanwezige mensen)
The world of semantics is a wonderful playground.
  FOK!fotograaf donderdag 17 maart 2005 @ 09:28:19 #109
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25537692
Ik ben zelf om 1100 uur in Houten, de koffie van half elf sla ik ff over...
Fotooz
pi_25539880
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Rond Houten.
De zaak gaat om 11uur open voor het grote publiek. Tenminste officiėel. Maar soms kun je er eerder in. Om de voeten van Oceanonix warm te houden, half elf verzamelen in het restaurant van Euretco?
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:14:45 #111
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25542690
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:36 schreef Bowiefan het volgende:
Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.

Ik rij mee met Xil en PdH, dus dat komt wel goed.
pi_25543457
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.

Ik rij mee met Xil en PdH, dus dat komt wel goed.
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangen
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet . Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:01:31 #113
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25543737
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet . Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
=Blinky
pi_25544340
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

=Blinky
uhuh

En daarvoor nog even langs een fotograve daar in de buurt. Iets met model spelen of zo
  FOK!fotograaf donderdag 17 maart 2005 @ 17:44:09 #115
73911 ultra_ivo
pi_25547353
Krijgen we dat te zien?
En uiteraard ook de fotografe, die kennen we toch
  FOK!fotograaf donderdag 17 maart 2005 @ 17:47:54 #116
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25547451
Ik heb je reisschema ontvangen!
ik zal je nog even aanschieten (en niet afschieten) op msn over de plek van oppikken
komt goed dus!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:04:50 #117
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25547853
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
En daarvoor nog even langs een fotograve daar in de buurt. Iets met model spelen of zo
Macaber

graf --> graven(mv)

fotograaf(m)--> fotografe(v)

fotograve--> graf voor foto's?

net zoals fotograveren: je foto laten "graveren"
pi_25552765
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Macaber

graf --> graven(mv)

fotograaf(m)--> fotografe(v)

net zoals fotograveren: je foto laten "graveren"
Die Shark is ook zo grappig af en toe he

Je weet best wat ik bedoel
pi_25554274
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:

[..]

oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zetten
De datum is veranderd naar ergens in oktober!
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:28:50 #120
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25554440
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Foto's van Grave
- Privacy Matters
pi_25555028
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En ik heb nog een passagier
eentje van DPZ

We zitten dus gezellig met zijn vieren in de auto
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:58:14 #122
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25555185
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En ik heb nog een passagier
eentje van DPZ
Landverraaier!

.

- Privacy Matters
pi_25555319
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Landverraaier!

.

Whehehehe

In dit geval is het de buurman die meerijdt ik wil natuurlijk wel eens gebruik kunnen maken van zijn mamiya en geef nou toe...wie wil zo'n ding niet vlak bij hebben
  FOK!fotograaf vrijdag 18 maart 2005 @ 08:04:04 #124
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25558861
Wijziging van dit bericht:

De 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.

Evenement: Digitale Fotografiebeurs 2005
Wanneer: 1 en 2 oktober 2005 * nieuwe datum *
Website
Fotooz
  FOK!fotograaf vrijdag 18 maart 2005 @ 08:50:50 #125
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25559274
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:04 schreef CompuMess het volgende:
Wijziging van dit bericht:

De 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.

Evenement: Digitale Fotografiebeurs 2005
Wanneer: 1 en 2 oktober 2005 * nieuwe datum *
Website
kijk, dat klinkt ook leuk
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2005 @ 20:02:11 #126
13151 crew  Rewimo
pi_25594241
Ik had voor alle zekerheid even een mailtje gestuurd naar begraafplaats Westerveld, leek me wel zo netjes:
quote:
Is het toegestaan om met een klein groepje mensen, allemaal
amateurfotografen, foto's te maken op het terrein van Westerveld? De
bedoeling is uiteraard niet om (rouwende) mensen te fotograferen, we zijn
vooral geļnteresseerd in de monumenten en de architectuur. We willen
voornamelijk het achterterrein bezoeken en ons beslist niet tussen de
mensen bij de aula's en het crematorium begeven. We willen absoluut niet
dat iemand zich door ons bekeken of gekwetst zou voelen. De bedoeling is
dat we een keer in een weekend de begraafplaats, de urnentuinen en de
colombaria bekijken. Een datum hebben we nog niet gekozen.

De foto's zijn uitsluitend voor privégebruik bestemd. We zijn gewoon een
stel mensen die graag onze liefhebberij uitvoeren en onze vaardigheden
willen verbeteren door uiteenlopende onderwerpen te fotograferen.

Graag hoor ik van u of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten,

Rewimo
En vandaag kreeg ik antwoord:
quote:
Geachte mevrouw Rewimo,

Het is toegestaan om foto's te maken op ons terrein (zoals omschreven/voor
uw doeleinden)
Wanneer u een datum heeft gepland, horen we dit nog graag even van u.

Met vriendelijke groet,
Petra de Graaf
We zijn dus welkom Als we weten wanneer we gaan zal ik die datum even doorgeven.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:47:54 #127
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25597117
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe

In dit geval is het de buurman die meerijdt ik wil natuurlijk wel eens gebruik kunnen maken van zijn mamiya en geef nou toe...wie wil zo'n ding niet vlak bij hebben
Er staat er 1 achter me op de grond in een aluminium koffer.... Maar meestal denk ik er niet aan
pi_25599873
Misschien zie ik jullie morgen, ga er wel heen in elk geval, maar apart in eerste instantie.
pi_25601428
Dan mag je goed zoeken, we zijn daar niet alleen
  zondag 20 maart 2005 @ 01:03:33 #130
25300 beertje_
..........
pi_25601986
Veel plezier morgen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_25602024
thx beertje
  FOK!fotograaf zondag 20 maart 2005 @ 08:16:12 #132
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25604416
Goedemorgen
vandaag is de dag

tijd gaat snel moet nog veel doen voor ik weg kan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25604747
quote:
Op zondag 20 maart 2005 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
vandaag is de dag

tijd gaat snel moet nog veel doen voor ik weg kan
ik is nu onderweg
  FOK!fotograaf zondag 20 maart 2005 @ 17:39:02 #134
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25614685
Zo, en dat was houten

wanneer is de volgende meet?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25618052
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef Xilantof het volgende:
Zo, en dat was houten
Dure meet , leuke meet

resultaaat ------> lekker patsen de volgende meet met twee OM-2's
wie kan het snelst een filmpje volschieten ik doe het ongeveer in 10 seconden
quote:
wanneer is de volgende meet?
Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flat
  FOK!fotograaf zondag 20 maart 2005 @ 20:26:11 #136
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25618608
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dure meet , leuke meet

Ik kan ook patsen volgende meet
quote:
[..]

Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flat
Kan, wel 6.45 daar zijn voor een mooie zonsopkomst
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 20 maart 2005 @ 20:42:10 #137
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25619008
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat je dat gaat verliezen
  FOK!fotograaf zondag 20 maart 2005 @ 20:43:58 #138
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25619049
Mijn D70 haalt ook wel hoge snelheden trouwens
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25619728
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat gaat verliezen
Ok, ok...nieuwe regel....bouwjaar apparatuur voor 1995
pi_25619788
deHoog goede aankoop! Wat heb je er voor betaald?
  zondag 20 maart 2005 @ 21:23:00 #141
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25620084

Wie gaan er mee?

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
Rewimo + Christan
Rubberduckey
qltel
Re
Shark.Bait
Stil+ kleineStil
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof

SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Stil
Briggy
Robertje
Jagganath

Wie kan helaas niet mee?
De_Warme_bakker
Ultra-Ivo

Liefhebberds:

Rewimo
Oceanonix
Isabeau
PdeHoog
CompuMess
Pea4fun
k_man
Re
ElsCapone

Mogelijke Liefhebberds:
Dr_Flash
RonaldV
Shark.Bait
Subhuman
Xilantof

Zorgvlied in Amsterdam
Crooswijk-Rotterdam

Wie gaan er mee?

Borelius en Borelia
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Bowiefan
Dr_Flash

fotnaliX
Jagganath
-PatrickO-

Zie:
En

De plannen:
- Hoorn Fotomeetingtopic 21, op naar Houten
- NoordNL-meet
- Digitale Fotografiebeurs Website (1 en 2 oktober)

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 29-03-2005 19:42:44 ]
pi_25620155
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Olio het volgende:
deHoog goede aankoop! Wat heb je er voor betaald?
EUR 95 voor de OM en EUR 35 voor de Winder
pi_25654009
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:

Wie gaan er mee?

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
qltel
Rewimo + Christan
Rubberduckey
Re
Shark.Bait
Stil + dochter
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof

SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Briggy
Robertje
Jagganath

Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
De_Warme_bakker
Voor Emmen kunnen er eventueel nog mensen meerijden vanaf Delft / Den Haag. Bakker gaf al aan dat-ie vlak voor zijn schoolonderzoeken zat en dus niet mee kan, Rubberduck wordt afgeleverd door zijn ouders die heeft het echt goed bekeken . Twee plekken over dus

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 22-03-2005 15:49:08 ]
pi_25660767
Ik ga zeker mee naar Emmen, neem mijn dochter van 10 mee.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 maart 2005 @ 18:42:30 #145
13151 crew  Rewimo
pi_25836495
Ik kreeg alweer mail van Westerveld (levendige bedoening voor een begraafplaats ). We moeten ons op de dag zelf even melden bij een kantoortje op het terrein zodat ze weten dat we er zijn.

En ze zijn ook geļnteresseerd in de foto's, de mogelijkheid om er een op de website te plaatsen werd zelfs geopperd
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:52:10 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25836683
Avifauna!!

Nooit geweest, TE dicht bij vrouwkje in de buurt, combineren

Mag ik op de lijst?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25836751
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg alweer mail van Westerveld (levendige bedoening voor een begraafplaats ). We moeten ons op de dag zelf even melden bij een kantoortje op het terrein zodat ze weten dat we er zijn.

En ze zijn ook geļnteresseerd in de foto's, de mogelijkheid om er een op de website te plaatsen werd zelfs geopperd
Lijkt me niet meer dan aardig vanuit ons gezien
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:08:42 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25843673
mocht er al een lijst zijn voor open dagen KLu:

MutZ en Dr_Flash mogen daar ook bijgeschreven worden
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:34:06 #149
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25844436
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mocht er al een lijst zijn voor open dagen KLu:

MutZ en Dr_Flash mogen daar ook bijgeschreven worden
En RonaldV
- Privacy Matters
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:16:26 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25864080
is die meet trouwens 17 of 18 juni?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 april 2005 @ 08:38:10 #151
13151 crew  Rewimo
pi_25970344
Ik stel 18 of 19 juni voor als datum voor de Begraafplaatsmeet.

Laat maar horen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 07:41:51 #152
13151 crew  Rewimo
pi_25992816
Voor degenen die meegaan naar Emmen lijkt het me handig als we even inventariseren wie er over een abonnement beschikken en dan kijken of we voldoende mensen hebben om groepskorting te krijgen.

Dus willen deze mensen even aangeven wie er gebruik willen maken van de groepskorting? We hebben 20 mensen nodig:

De prijzen:

16,50 voor volwassenen
13,50 voor gehandicapten en kinderen van 3 tot 9

14,50 voor groepen vanaf 20 in aantal.

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
Rewimo + Christan * + *
Rubberduckey
qltel *
Re
Shark.Bait
Stil+ kleineStil * + *
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof *

(Ook degenen van Wie weten het nog niet zeker?)

SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Stil
Briggy
Robertje
Jagganath

* doet mee voor groepskorting

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 05-04-2005 19:34:16 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2005 @ 18:58:56 #153
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26004781
Ik doe mee met de groepskorting.

heb denk ik alleen geen tamron90 mm macro tegen die tijd
ik twijfel met wat andere aanschaffen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_26005132
Zet ons ook maar bij de groepskorting
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:25:46 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26006974
hmmmm 23 april lukt niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 20:35:32 #156
13151 crew  Rewimo
pi_26007197
Wat jammer, Re!
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:44:58 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26007447
quote:
Op maandag 4 april 2005 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik stel 18 of 19 juni voor als datum voor de Begraafplaatsmeet.

Laat maar horen
Zondag de 19e is vaderdag... Kan voor sommige mensen een obstakel zijn..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 20:46:04 #158
13151 crew  Rewimo
pi_26007461
O goed dat je het zegt, E.T.

Misschien dan maar voor de 18e kiezen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:47:53 #159
3011 E.T.
pi_26007509
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:46 schreef Rewimo het volgende:
O goed dat je het zegt, E.T.

Misschien dan maar voor de 18e kiezen.
Dan ben ik op vakantie
En de week ervoor vier ik mijn verjaardag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 20:52:20 #160
13151 crew  Rewimo
pi_26007616
De week erna ben ik er niet, de week daarna weer wel. Is ook een optie, even kijken... 2 en 3 juli.

Roept u maar weer

18 juni
2 juli
3 juli
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:02:33 #161
3011 E.T.
pi_26007864
2 of 3 juli maakt me niet uit (geloof ik )
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 21:12:30 #162
13151 crew  Rewimo
pi_26008092
Nou dan zijn we alvast met zijn tweetjes
pi_26008106
Ik heb nog geen echte voorkeuren voor de begraafplaatsmeet. In juli ben ik wel jarig en in mei ben ik op vakantie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 april 2005 @ 21:14:21 #164
13151 crew  Rewimo
pi_26008130
In mei gaan we niet, dat scheelt weer
pi_26259451
Voor de Noorderdierenparkmeet in Emmen kunnen mensen uit de omgeving Helmond, of diegene die langs de route Helmond - Emmen wonen, meerijden... Ik heb drie plaatsen ter beschikking... Of vier wanneer de mensen het niet erg vinden om wat krapper te zitten...

[ Bericht 2% gewijzigd door -PatrickO- op 16-04-2005 02:16:11 ]
- Dogbert
  zaterdag 16 april 2005 @ 09:29:45 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_26265447
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog geen echte voorkeuren voor de begraafplaatsmeet. In juli ben ik wel jarig en in mei ben ik op vakantie.
Uitgelezen reden om de hele maand geen meetings te plannen
pi_26266240
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Uitgelezen reden om de hele maand geen meetings te plannen
Ja toch, niet dan?
pi_26267235
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Roept u maar weer

18 juni
2 juli
3 juli
Ik wil nog steeds graag mee!
18 juni komt mij niet goed uit.
2 of 3 juli lijken me beter (hoewel ik dan ook een slagje om de arm moet houden ivm een verjarend familielid )
I am ambitious for a motley coat
  maandag 18 april 2005 @ 09:25:44 #169
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_26315926
Zaterdag 23 april belooft (Volgens de moddelen ik kan pas de echter uitspraak woensdag/donderdag zeggen) het een mooie dag te worden.
Ik moet zelf nog even afwachten of ik mee ga ja of nee vanwege me rug.
Jullie horen het uiterlijk woensdag/donderdag
  maandag 18 april 2005 @ 09:40:56 #170
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26316165
Ik heb een abo voor Emmen.
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef Rewimo het volgende:
De week erna ben ik er niet, de week daarna weer wel. Is ook een optie, even kijken... 2 en 3 juli.

Roept u maar weer

18 juni
2 juli
3 juli
2 juli ga jij naar Artis had ik vernomen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 april 2005 @ 09:49:42 #171
13151 crew  Rewimo
pi_26316286
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb een abo voor Emmen.
2 juli ga jij naar Artis had ik vernomen
Oeps, ja dat is waar ook, dat is daarna alweer gekomen... Fok!verplichtingen

18 juni of 3 juli dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 april 2005 @ 09:57:24 #172
13151 crew  Rewimo
pi_26316394
Even over Emmen:

Bij de blauwe P kun je gratis parkeren. Dat is naast Hotel de Giraf. ANWB borden volgen tot de 'gewone' P (rood) alleen niet het parkeerterrein op rijden maar de weg er recht tegenover, die richting hemelsbreed aanhouden tot je spoor gepasseerd bent, aan de andere kant van het spoor is dan meteen een grote gratis parkeerplaats, vervolgens de gele route volgen (aangegeven met dierensporen in het trottoir) en je komt uit bij de hoofdingang (ca. 10 minuten lopen).

Verzamelen bij de blauwe pijl (paviljoen). Voor de mensen die groepskorting willen moeten we iets anders verzinnen. Of eventueel de korting toch laten schieten... Je moet maar afwachten of iedereen ook daadwerkelijk om 10 uur aanwezig kan zijn (park is open van 10-17 uur).

FOK!fotograaf maandag 18 april 2005 @ 17:12:03 #173
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26326558
ik snap de route niet helemaal naar het gratis parkeren.. denk ik misschien wel...

maar mijn vervoer staat ook nog niet vast dus dat maatk ookt niet uit
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 april 2005 @ 17:21:05 #174
13151 crew  Rewimo
pi_26326775
Ehm tja, ik heb het ook maar weer overgenomen van een vorige meet

Dan pikken we even een stel routebeschrijvingen van de site van het hotel dat pal naast de parkeerplaats ligt

Vanuit Zwolle, volgt u de A28 tot Hoogeveen.
Daar neemt u eerst de A37 en vervolgens de N34 richting Emmen.
Neem de afslag Emmen-Zuid en ga vervolgens rechts richting Emmen.
U neemt daarna de eerste afslag links (Ermerweg).
Deze weg blijft u enkele kilometers volgen tot aan de stoplichten.
Hier gaat u linksaf (Hondsrugweg), en meteen bij de volgende stoplichten naar rechts (de Van Schaikweg).
De Giraf ligt over het spoor direct aan uw linkerhand.

Vanuit Groningen:
U volgt de N34 tot de afslag Emmen-Noord.
U rijdt voortdurend rechtdoor.
U neemt bij de bij de vijfde stoplichten (Hondsrugweg) de afslag links richting Angelslo (de Van Schaikweg).

Vanuit Drachten:
U volgt de N381 (de Frieslandroute) richting Emmen.
U blijft deze weg volgen tot in Emmen zelf.
Als u in Emmen bent, gaat u bij de stoplichten meteen rechtsaf de Hondsrugweg op.
Deze volgt u tot aan de vierde stoplichten: daar slaat u linksaf richting Angelslo (de Van Schaikweg).

Wegwerkzaamheden N381
Van 2004 tot en met 2006 wordt er gewerkt aan en om de N381. Voor meer actuele informatie over bijvoorbeeld afsluitingen en omleidingsroutes kunt u kijken op www.N381.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 18-04-2005 17:31:34 ]
pi_26346013
Ik moet helaas afzeggen voor a.s. zaterdag, er is iets anders tussen gekomen.

Veel plezier in elk geval!
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:23:39 #176
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26346339
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:11 schreef Tedda het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor a.s. zaterdag, er is iets anders tussen gekomen.

Veel plezier in elk geval!
Jammer. Volgende keer beter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 april 2005 @ 13:39:56 #177
13151 crew  Rewimo
pi_26346814
Nog maar een keer het lijstje:

Voor degenen die meegaan naar Emmen lijkt het me handig als we even inventariseren wie er over een abonnement beschikken en dan kijken of we voldoende mensen hebben om groepskorting te krijgen.

Dus willen deze mensen even aangeven wie er gebruik willen maken van de groepskorting? We hebben 20 mensen nodig:

De prijzen:

16,50 voor volwassenen
13,50 voor gehandicapten en kinderen van 3 tot 9

14,50 voor groepen vanaf 20 in aantal.

Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia * + *
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
Rewimo + Christan * + *
Rubberduckey
qltel *
Re
Shark.Bait
Stil+ kleineStil * + *
Subhuman
Xilantof *

(Ook degenen van Wie weten het nog niet zeker?)

SpeedyGJ
RonaldV
Stil
Briggy
Jagganath

* doet mee voor groepskorting

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 22-04-2005 14:55:55 ]
pi_26371404
Misschien handig om mij en Huiz van de lijst af te halen Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 april 2005 @ 12:28:05 #179
13151 crew  Rewimo
pi_26371479
Zal ik even doen ja
pi_26371539
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik even doen ja
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 april 2005 @ 19:41:49 #181
13151 crew  Rewimo
pi_26383335
Ik geef hem nog maar een schopje. Zaterdag komt al aardig dichtbij
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 april 2005 @ 22:28:31 #182
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_26388388
Het lijkt me een goed idee om telefoonnummers te verzamelen van de meet-gangers. Altijd makkelijk als je iemand nodig hebt.. Willen de meetgangers (die daar geen bezwaar tegen hebben) hun nickname en gsm-nummer mailen naar frank apenstaartje danceclassics.org , degenen die dit doen zal ik op z'n laatst vrijdag weer het complete lijstje mailen. l
  woensdag 20 april 2005 @ 22:40:51 #183
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26388883
gemeeld!

Is er ook al een ontmoetingstijd bekend?
  FOK!fotograaf donderdag 21 april 2005 @ 05:34:19 #184
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26395531
volgens mij begint het gros om 10.00 uur. en zijn er ook een aantal laatkomers die er om 11 uur zijn en dan aanhaken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 april 2005 @ 08:05:43 #185
13151 crew  Rewimo
pi_26395853
Zorg er dus voor dat je telefoonnummer bekend is, dan krijg je zelf de andere mobiele nummers en kun je bij anderen aanhaken Tenzij je dat niet wilt natuurlijk
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:56:23 #186
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26425169
OKeee... Het is nu tijd voor de grote afmeldingsronde: Wie kan plots toch niet of wie heeft niet eens het fatsoen om zich af te melden:

roept u maar!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 10:06:49 #187
13151 crew  Rewimo
pi_26425402
Ik kan in elk geval melden dat PdeHoog toch weer op het lijstje staat
pi_26425977
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:
wie heeft niet eens het fatsoen om zich af te melden
Meld
ben er echter wel
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:37:14 #189
34663 SpeedyGJ
pi_26426063
Ik kan niet.
Moet morgen verdomme persee mee naar mijn fam
Damn kan ik echt wel zo boos om worden
pi_26426571
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan in elk geval melden dat PdeHoog toch weer op het lijstje staat
Echt wel
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:18 #191
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_26431799
Haal mij maar van-degenen-van-wie-weten-het-nog-niet-zeker-lijstje-af
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 14:55:37 #192
13151 crew  Rewimo
pi_26432479
Sjips, Robertje
  FOK!fotograaf vrijdag 22 april 2005 @ 22:54:08 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26443974
morgen meeten!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 23 april 2005 @ 08:29:23 #194
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26448651
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:54 schreef Xilantof het volgende:
morgen meeten!
nee, vandaag!

tot later!
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:19:53 #195
34663 SpeedyGJ
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:12:41 #196
118003 Azathoth
Boundless Deamon Sultan
pi_26460868
Zijn de meeters al terug?
Hoe was het?
Amorphous blight of nethermost confusion which blasphemes and bubbles at the center of all infinity
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 21:24:54 #197
73911 ultra_ivo
pi_26461125
Ik heb al wat resultaten gezien, zag er goed uit. Aardig wat Bigma's in actie.
  FOK!fotograaf zaterdag 23 april 2005 @ 22:35:54 #198
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_26462644
jaja, ik ben er ook!
heb nog geen tijd gehad, morgenavond op z'n vroegst pas.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 24 april 2005 @ 12:02:58 #199
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26470384

Wie gaan er mee?

Borelius en Borelia
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Dr_Flash

Xilantof
Jagganath
-PatrickO-

Zie:
En
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 mei 2005 @ 09:30:11 #200
13151 crew  Rewimo
pi_26935990
Ik was gisteren op Westerveld en nu weet ik weer waarom ik heb voorgesteld om daar te meeten

't Is dat ik er voor een crematie was, maar ik kreeg ernstige camera-ontwenningsverschijnselen
  zaterdag 14 mei 2005 @ 00:54:00 #201
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26995125
Offy gaat een meet plannen

Iets met pinguins ofzo

Kesselmeet, deel IV alweer.....
  zaterdag 14 mei 2005 @ 03:21:53 #202
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_26997284
De Open Dagen van de luchtmacht zijn op 17 en 18 juni op de Vliegbasis Gilze-Rijen. Aangezien ik een normale kantoorbaan heb ga ik dus op zaterdag de 17e. Dat betekent dat een Westerveld/Brederode-meet op die dag niet door mij zal worden bezocht. Het eerste weekeinde van juli zou me weer wel uitkomen.

Ik heb begrepen dat Pea voor de Open Dag gaat, alhoewel ik niet weet of ze zich realiseerde dat de Westerveld meet mogelijk ook die dag gehouden wordt.
- Privacy Matters
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 mei 2005 @ 11:22:11 #203
13151 crew  Rewimo
pi_27000010
Ik meen dat we voor de Westerveldmeet op 3 juli waren beland?

Overigens zal dat geen nachtwerk worden. Op Westerveld kun je wel een paar uur zoekbrengen, bij de ruļne van Brederode 1 ą 1,5 uur schat ik en eventueel kunnen we nog een hertenkampje aandoen maar daar ben je ook geen uren mee bezig
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:31:04 #204
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27000179
Ah, ok. Ik had nog geen definitieve datum genoemd zien worden.
Dan hierbij mijn meldingen:
18 juni Open Dagen Kon. Luchtmacht. De ervaring leert me dat afspreken hier erg lastig gaat. Bovendien zit je met grote verkeersdrukte voor en na de opendag. Je kunt dus het beste op eigen gelegenheid, en dan maar zien wie je tegenkomt. Over het algemeen kun je stellen: als je Pea ziet, dan zie je mij.
3 juli Westerveld is voor mij nog even een misschien.
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zaterdag 14 mei 2005 @ 11:32:50 #205
73911 ultra_ivo
pi_27000214
In een ander topic rond Hemelvaartsdag is al het idee gegroeid om een keer een Luik-meet te houden. Liefst op een zondagochtend, dan kun je leuk mensen schieten op de markt. Eventueel in 2 delen dan kunnen degenen die van ver komen er nog een gewone meet van maken, nadat de meetzoekeraars uitgeschoten zijn op de markt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 mei 2005 @ 11:57:43 #206
13151 crew  Rewimo
pi_27000652
Klinkt leuk, Ivo!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:17:12 #207
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27002451
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
Ah, ok. Ik had nog geen definitieve datum genoemd zien worden.
Dan hierbij mijn meldingen:
18 juni Open Dagen Kon. Luchtmacht. De ervaring leert me dat afspreken hier erg lastig gaat. Bovendien zit je met grote verkeersdrukte voor en na de opendag. Je kunt dus het beste op eigen gelegenheid, en dan maar zien wie je tegenkomt. Over het algemeen kun je stellen: als je Pea ziet, dan zie je mij.
Het zal eerder andersom zijn denk ik
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:35:35 #208
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27085500

Wie gaan er mee?

Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Dr_Flash

Xilantof
Jagganath

De laatste meet die op de agenda staat... gaat deze nog door?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:38:08 #209
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27085604
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het zal eerder andersom zijn denk ik
Ik ben niet lang!
- Privacy Matters
pi_27085695
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:

Wie gaan er mee?

Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Dr_Flash

Xilantof
Jagganath

De laatste meet die op de agenda staat... gaat deze nog door?
Ik skip.....ik ga liever een keertje alleen of met twee of drie man
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:01:54 #211
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27086362

Wie gaan er mee?
Rewimo
qltel en Christan
Dr_Flash

Xilantof
Jagganath
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben niet lang!
  FOK!fotograaf dinsdag 17 mei 2005 @ 17:07:29 #212
73911 ultra_ivo
pi_27088475
Dan hebben we nog een andere meet staan als resultaat van Dr. Flash z'n vraag naar wat ie op hemelvaartsdag wil doen.
LUIK
En dat vooral op een zondag. In de ochtenduren (zo van 10 tot 12) mensen schieten op de markt (meetzoekers zijn dan heel handig), daarna het meer gebruikelijke stedenschietwerk, genoeg te vinden in Luik hiervoor.
Rest nog het probleem van het vinden van een datum. Evt. 5 juni, maar dan kan niet iedereen:

Luik meet op 5 juni:

Komen:
Ultra_ivo

weet nog niet of de datum lukt:
Patrick O
Dr. Flash

niet op die datum:

Rewimo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:13:25 #213
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27088677
Ik heb nog een sugestie voor een meet locatie, het Landschaftspark Neuwied in Duisburg (net over de grens bij Venlo) een vrij toegangelijk voormalig hoogoventerrein waar bijna alles toegangelijk en begaanbaar is.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_27339475
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??

Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:26:36 #215
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27339813
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??

Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
Ik weet zeker dat ik ga, en bijna zeker dat Pea gaat.
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2005 @ 17:22:40 #216
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_27345976
Waar is dat precies?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:35:47 #217
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27346359
quote:

wie
pi_27346510
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Waar is dat precies?
Gilze Rijen Xil
en dan heb jij al een andere meet

17/18 juni
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2005 @ 17:42:38 #219
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_27346554
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gilze Rijen Xil
en dan heb jij al een andere meet

17/18 juni
ah,
klopt ja
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_27346627
Als je mee wilt, mag je ook vrijdag met mij mee...maar ik gok dat je dan nog moet werken
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2005 @ 18:56:23 #221
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_27348538
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Als je mee wilt, mag je ook vrijdag met mij mee...maar ik gok dat je dan nog moet werken
klopt
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_27543485
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

wie
oh ja, shit...

Maar ga jij nog??
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:50:13 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_27544840
quote:

Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijk
  FOK!fotograaf woensdag 1 juni 2005 @ 17:02:08 #224
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_27549039
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijk
dat is al geweest
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:39:04 #225
52657 pea4fun
pi_27551566
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dat is al geweest
Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.
  FOK!fotograaf woensdag 1 juni 2005 @ 18:42:47 #226
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_27551678
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.
nee ook niet

owh, ik ben in de war met de landmachtdagen...
die waren 28 en 29 mei in arhnem
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:47:30 #227
52657 pea4fun
pi_27551777
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef Xilantof het volgende:

[..]

nee ook niet

owh, ik ben in de war met de landmachtdagen...
die waren 28 en 29 mei in arhnem
Ja maar daar wil toch niemand heen
  donderdag 2 juni 2005 @ 08:58:41 #228
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27566951
Landmacht
- Privacy Matters
pi_27567040
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 08:58 schreef RonaldV het volgende:
Landmacht
Nou nou....heb je zo'n antipathie tegen de zandhazen
  zondag 26 juni 2005 @ 13:27:55 #230
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28247749
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
(...)
Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.
- Privacy Matters
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 juni 2005 @ 13:34:50 #231
13151 crew  Rewimo
pi_28247891
Jammer Ronald
  zondag 26 juni 2005 @ 13:40:12 #232
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28248013
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Jammer Ronald
Jammer voor de meet, maar het starten van de modellen/fotografen ontmoetingsplaats had wat prettige bij-effecten
- Privacy Matters
pi_28607421
OK....er is hier alweer tijden veel te weinig gebeurd. Er ligt nu een voorstel om a.s. zondagochtend vanaf 11.00 uur te Kinderdijk een wandelroute te gaan lopen van ongeveer 7,5 km (met camera's uiteraard ).

Kinderdijk is vooral bekend om zijn molens en was reeds slachtoffer van een expeditie van Shark en ondergetekende.

Mochten er nog mensen interesse hebben om mee te gaan, dan zijn zij van harte welkom
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:06:13 #234
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28614764
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:07 schreef MutZ het volgende:
oh ja, shit...

Maar ga jij nog??
neee....
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:07:40 #235
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28614785
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er is hier alweer tijden veel te weinig gebeurd. Er ligt nu een voorstel om a.s. zondagochtend vanaf 11.00 uur te Kinderdijk een wandelroute te gaan lopen van ongeveer 7,5 km (met camera's uiteraard ).

Kinderdijk is vooral bekend om zijn molens en was reeds slachtoffer van een expeditie van Shark en ondergetekende.

Mochten er nog mensen interesse hebben om mee te gaan, dan zijn zij van harte welkom
Doen we volgende week dan Amersfoort?
pi_28617495
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Doen we volgende week dan Amersfoort?
Gingen we zondag naar Amersfoort Heb ik nu dubbele afspraken lopen maken

edit: ik ben volgend weekend trouwens op vakantie ( voor Amersfoort, voor mij )

[ Bericht 12% gewijzigd door PdeHoog op 08-07-2005 11:46:20 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:14:55 #237
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28620958
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
Gingen we zondag naar Amersfoort Heb ik nu dubbele afspraken lopen maken
ja!

s-c-h-a-n-d-e
pi_28621584
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ja!

s-c-h-a-n-d-e
Ik kan me er echt niets van herinneren maar je mag ook mee naar Kinderdijk hoor
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:12:29 #239
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_28625254
Of we gaan met zijn allen naar Amersfoort
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_28625597
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Briggy het volgende:
Ook leuk Als er maar wolkjes zijn voor mijn pola
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:30:49 #241
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_28625975
Pola-verslaafde
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
pi_28626219
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Briggy het volgende:
Pola-verslaafde
Echt wel
pi_28629458
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.
Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?
pi_28629476
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Briggy het volgende:
De allereerste FOT-meet was in Amersfoort.
pi_28629519
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?
Volgens mij OF afgelopen zondag of nog een zondagje eerder
  FOK!fotograaf vrijdag 8 juli 2005 @ 17:22:11 #246
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_28629690
begraafplaats was 3 juli

en ik heb zondag wel tijd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_28629796
Bizar.

En zondag ben ik niet in den lande.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:33:40 #248
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_28630095
Ik ga mee... kheb zondag alle tijd
pi_28635834
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
en ik heb zondag wel tijd
En hebbie zin
pi_28637504
Ok....Xil gaat dus ook mee Nog meer liefhebbers
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:37:39 #251
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28639037
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ok....Xil gaat dus ook mee Nog meer liefhebbers
Ik had een date met een dame, maar die kan niet wegens omstandigheden. dus dan ga ik in principe mee, mits ik op tijd mijn nest uit kan komen na een avond stappen
pi_28647680
Jajaja...je vond 11.00 uur te vroeg. Hoe laat had je dan willen gaan
pi_28649429
Zou graag meegaan, kan alleen niet
pi_28650150
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zou graag meegaan, kan alleen niet
Weer niet

We moeten toch eens een andere afspraak maken dan Bakker
pi_28653930
zeker zeker.
Ben op 16 naar Toscane
Maar ergens deze week (behalve morgen dus, en de 13e) een keertje 's avonds een rondje?
pi_28657485
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeker zeker.
Ben op 16 naar Toscane
Maar ergens deze week (behalve morgen dus, en de 13e) een keertje 's avonds een rondje?
Poeh....moet ff kijken. Ik ga nl. zaterdagochtend vroeg op vakantie Boel regelen en zo
pi_28658293
Kinderdijk-meet-details

lokatie

Linksonder bij dat stipje wat zegt "cars - weekends"

tijdstip
ong. 11.00 uur 's morgens

Mocht je spontaan zin krijgen, dan mag je natuurlijk mee, maar wees wel op tijd
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:42:31 #258
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28658643
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Kinderdijk-meet-details

lokatie
[afbeelding]
Linksonder bij dat stipje wat zegt "cars - weekends"

tijdstip
ong. 11.00 uur 's morgens

Mocht je spontaan zin krijgen, dan mag je natuurlijk mee, maar wees wel op tijd
Heee de Lek!!! ik wist wel dat ik er een keer geweest was

Toch een meet aan de Lek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')