Hoewel er in het plannenlijstje de belangrijkste dingen wel instaan, is hier mijn oorspronkelijke post te vinden, met oa ook info over de kosten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:53 schreef RonaldV het volgende:
misschien kun je de kasteelmeet-info nog even hier kopiėren, erwtje? Desnoods middels een linkje naar betreffende post?
Een soort van rellen zonder forumquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Dat zeker. Daarom ga ik naar Houten. Je ziet er ook veel spul uit de 80-er jaren, precies wat je nodig hebt voor je *istDsquote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef MacroTough het volgende:
Ik heb even gezocht op het Internet naar informatie over die beurs, maar ik heb er nog een vraag over. Is dit nou een beurs voor alleen het echte antieke spul of kan ik hier ook makkelijk op zoek naar iets oudere Pentax K objectieven voor m'n *Ist Ds?
Het lijkt me inderdaad niet meer dan billijk om degenen die specifiek voor het poseerwerk meegaan niet te laten betalen. Anders wordt het wanneer je primair meegaat om te fotograferen en niet te beroerd bent om zo her en der jezelf een keer adhoc te laten vereeuwigen.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef pea4fun het volgende:
Leuk dat er al best veel animo is voor de portretmeet. Bij 10 "zekers" ga ik regelen, dat ivm de kosten. Meer als 15 euro per persoon vind ik overdreven. Ik ga er trouwens vanuit dat we de modellen niet mee laten betalen? Of denken jullie daar anders over?
Ik heb hier Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... alvast een oproepje geplaatst voor modellen.
Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...
Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Ridders van de Haar
[afbeelding]
Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Update voor Kessel
Daarmee dus ook meteen de vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Maassluis? De andere woonplaats moet ik nog even uitvinden.
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dichtste bij woon. Indien ik nog ruimte heb (en dat ziet er wel naar uit) kan ik wel iemand meenemen hoor
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mag ik de dame uit maassluis je msn geven voor verdere afspraken?
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:03 schreef Xilantof het volgende:
het gaat al goed met de modellen!
vraag me af hoeveel we "er nodig hebben" ?
[b]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers[/b].
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Er is een klein zaaltje dat ik me zo herinner, maar ik ga voor die tijd nog een keer kijken, dan weet ik meer te vertellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, de hoeveelheid die we vorige keer hadden was zo ongeveer het werkbaar minimum.
Ik heb er echter alle vertrouwen in dat we deze keer een veel grotere groep hebben, zowel fotografen als slachtoffers.
@Pea : Zijn er daar ook indoormogelijkheden voor het geval dat de weergoden een dagje down zijnje kan maar op het ergste voorbereid zijn
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wij misschien (Roosendaal). Moet ik even met qltel opnemen maar zal denk ik geen probleem zijn
die praatgroep is hooguit achteraf nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
[b]
Slachtoffer
Is er al een praatgroep, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Nee joh...yvonne reageerde op het gebruik van het woord slachtofferquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef Bowiefan het volgende:
Ik denk dat Yvonne graag wil weten of er een plek is waar de meeters alvast met elkaar kennis kunnen maken. Misschien is het, een goed idee om een apparte topique(reeks) te openen voor de desbetreffende portretmeet.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik mee kan, het is helemaal afhankelijk van de uiteindelijke datum, heb in die periode al meer afspraken tijdens werktijd staan (boel vrijnemen dus)
Is goed, lift is okee trouwensquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik laat vava jou wel even mailen is dat goed?
Jaquote:
Ja, we hebben dat forumpie nou eenmaal, waarom dan niet gebruikenbruiken.quote:, en hallo, leuk met jullie kennis te maken
Leuk initiatief en steengoed zoals jullie het forum gebruiken,
OOK daar is FOK! voor, voor dit soort oproepen!
Dat hadden we toch al geregeldquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
Daarmee dus ook meteen de nieuwe vraag....Wie heeft een plekkie over en komt op weg naar Kessel in de buurt van Vlaardingen?
Merelquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
Zeker als je bedenkt dat ik de dag ervoor waarschijnlijk mijn verjaardag ga vierenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je mag wel bijtijds beginnen met bakken, P
Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee Merel!Kom je ook weer?
Pea, we kunnen toch met zijn allen naar Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... verhuizen inclusief de fotografen?
Wat mij betreft open je gewoon een apart topic om de aanloop en voorbereiding voor deze meet te coördineren. Zit volgens mij nog voorbereiding genoeg aan vastquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
gutteguttegut dacht ik.. maar spui je ideejtes en we zien wel....quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
Ik las in de openingspost iets over plannen voor een meet in Hoorn. Wie zijn idee was dat? Ik woon daar vlak in de buurt en heb eventueel nog wel wat ideetjes.
Ja hoor.. en iedereen is welkomquote:Zijn de fokfotomeets trouwens een beetje geschikt voor newbees.... ?
De zon gaat gratis opquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef Bowiefan het volgende:
klinkt geweldig![]()
maar eeeeh is dat allemaal gratis
niet dat ik nou de vreselijke nederlander wil uithangen, er zijn echter een aantal 'arme' studenten in de FOT gelederen die onder de brug wonen om hun veel te dure camera's te kunnen betalen
en we willen de meets zo toegankelijjk mogelijk houden
ghehe, wel orgineel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
Maar ach het is nog altijd goedkoper dan het idee wat ik ooit wilde voorstellen
dagje fotgraferen in Newcastle
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
Ziet er interessant uit, maar uit een eerdere ervaring op Hoek-Harwich weet ik dat de stabilisatoren op veerboten niet helemaal doen wat ze beloven. Ik heb een stuk minder last van vliegen (gelukkig). Alleen als je een gladde Noordzee kunt garanderen geef ik me opquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
Ik fotografeer zequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een stuk minder last van vliegen
Ik had het over grote metalen machines, te fotograferen met de telelens. Jij over macro objecten.quote:
Je hóeft die toeslagen niet te betalen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:11 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.
Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef Borelius het volgende:
Het is al weer 20 jaar geleden dat ik dat rondje gemaakt heb. Onze dochter was toen een heel klein humpie. Het zou inderdaad best een leuk rondje zijn en dan hoef ik niet zo ver weg, het is practisch voor de deur.
Vlakbij station Kersenboogerd.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef Astridj0h het volgende:
[..] Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie...)
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terroristquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vlakbij station Kersenboogerd.....
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terroristquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vlakbij station Kersenboogerd.....
Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:05 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terrorist
Ik kom uit zo'n boerendorpje zo ergens tussen enkhuizen en hoorn in![]()
Bel me in voorkomend geval ff. I'll cover the backquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:41 schreef Ouwesok het volgende:
Ik kan bij alle nog uitstaande meets van de aanwezigheidslijst worden geschrapt
zie de Slowchat.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]Dat kun je nu al zeggen
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden naar de reden(en)... Emigreren, wereldreis, verbouwing, zwaar ongeluk, je werkt tegenwoordig 16 uur per dag...
![]()
Wow... Heftig... Ik ga me even verder bijlezen... Jammer dat Ouwesok dit besluit genomen heeft...quote:
die tas van jou kan toch best wat zwaarder wordenquote:Op zondag 13 maart 2005 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Die heb ik bij me. Ik moet toch direct het nieuwe spul uitproberen
De kitlens is nog niet zeker, die gebruik ik namelijk zelden tot nooit.
hij staat er bij. En Ouwesok en aanhang heb ik afgevoerd....quote:Op zondag 13 maart 2005 20:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, Shark.bait, Compumess meldde zich ook al aan voor Houten
Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?quote:Op zondag 13 maart 2005 21:24 schreef RonaldV het volgende:
De Ruļne van Brederode lijkt me machtig, maar ik heb het niet zo op begraafplaatsen. Ik meld me onder voorbehoud aan.
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?
Maar je kunt natuurlijk ook alleen het ruļnegedeelte meedoen, als je dat leuker vindt.
pssssssssssssssssssssst statief kopen?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:
Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs
Waar: ook in Houten (Euretco Expocenter)
Wanneer: 16 en 17 april 2005
Website
Dat heb ik nou ook altijd, maar als ik zie hoe mooi sommige foto's zijn dan wil ik het toch een keer proberen.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zettenquote:Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:
Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs
Wanneer: 16 en 17 april 2005
Website
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
pssssssssssssssssssssst statief kopen?![]()
Dat hoofd van jou als die man weer in je vizier kwam vergeet je niet snel.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]Nóg eentje?? één Manfrotto is wel genoeg dacht ik zo...
Het heeft wel indruk gemaakt hč?
Ik ben het met je eens dat je zeker niet met een al te grote groep op pad moet gaan. En je discreet opstellen. Maar Westerveld is gigantisch groot en er zijn delen waar je nauwelijks iemand ziet. Alleen het voorste gedeelte is druk, daar zijn altijd mensen omdat de aula's en het crematorium daar liggen. Ben je daar voorbij dan zie je vrijwel niemand meer.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
Is het ook. Kijk maar op de site of op http://www.kropot.nl voor meer plaatjes. Kropot heeft heel veel prachtige foto's van verschillende evenementen. Om een beeld van Ridders van de Haar te kijken kun je in de index aan de rechterkant 'Knight of the Haar' of 'The Joust' kiezen. Het eerste zijn beelden van dit evenement van vorig jaar, het tweede zijn foto's van een soortgelijke show van dezelfde groep in het Archeon.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef Borelius het volgende:
[.Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...
Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Ridders van de Haar
[afbeelding].]
Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Rond Houten.
De zaak gaat om 11uur open voor het grote publiek. Tenminste officiėel. Maar soms kun je er eerder in. Om de voeten van Oceanonix warm te houden, half elf verzamelen in het restaurant van Euretco?
Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.quote:
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.
Ik rij mee met Xil en PdH, dus dat komt wel goed.
=Blinkyquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangen
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet. Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
![]()
uhuhquote:
Macaberquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
En daarvoor nog even langs een fotograve daar in de buurt. Iets met model spelen of zo
Die Shark is ook zo grappig af en toe hequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Macaber
graf --> graven(mv)
fotograaf(m)--> fotografe(v)
fotograve--> graf voor foto's?
net zoals fotograveren: je foto laten "graveren"
De datum is veranderd naar ergens in oktober!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zetten
En ik heb nog een passagierquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangen
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet. Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
![]()
Landverraaier!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik heb nog een passagier
eentje van DPZ![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehequote:
kijk, dat klinkt ook leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:04 schreef CompuMess het volgende:
Wijziging van dit bericht:
De 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs 2005
Wanneer: 1 en 2 oktober 2005 * nieuwe datum *
Website
En vandaag kreeg ik antwoord:quote:Is het toegestaan om met een klein groepje mensen, allemaal
amateurfotografen, foto's te maken op het terrein van Westerveld? De
bedoeling is uiteraard niet om (rouwende) mensen te fotograferen, we zijn
vooral geļnteresseerd in de monumenten en de architectuur. We willen
voornamelijk het achterterrein bezoeken en ons beslist niet tussen de
mensen bij de aula's en het crematorium begeven. We willen absoluut niet
dat iemand zich door ons bekeken of gekwetst zou voelen. De bedoeling is
dat we een keer in een weekend de begraafplaats, de urnentuinen en de
colombaria bekijken. Een datum hebben we nog niet gekozen.
De foto's zijn uitsluitend voor privégebruik bestemd. We zijn gewoon een
stel mensen die graag onze liefhebberij uitvoeren en onze vaardigheden
willen verbeteren door uiteenlopende onderwerpen te fotograferen.
Graag hoor ik van u of dit mogelijk is.
Met vriendelijke groeten,
Rewimo
We zijn dus welkomquote:Geachte mevrouw Rewimo,
Het is toegestaan om foto's te maken op ons terrein (zoals omschreven/voor
uw doeleinden)
Wanneer u een datum heeft gepland, horen we dit nog graag even van u.
Met vriendelijke groet,
Petra de Graaf
Er staat er 1 achter me op de grond in een aluminium koffer.... Maar meestal denk ik er niet aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe
In dit geval is het de buurman die meerijdtik wil natuurlijk wel eens gebruik kunnen maken van zijn mamiya
en geef nou toe...wie wil zo'n ding niet vlak bij hebben
ik is nu onderwegquote:Op zondag 20 maart 2005 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
vandaag is de dag
tijd gaat snelmoet nog veel doen voor ik weg kan
Dure meetquote:
Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flatquote:wanneer is de volgende meet?
Ik kan ook patsen volgende meetquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dure meet, leuke meet
resultaaat ------> lekker patsen de volgende meet met twee OM-2's
wie kan het snelst een filmpje volschietenik doe het ongeveer in 10 seconden
Kan, wel 6.45 daar zijn voor een mooie zonsopkomstquote:[..]
Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flat
Ik denk dat je dat gaat verliezenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
resultaaat ------> lekker patsen de volgende meet met twee OM-2's
wie kan het snelst een filmpje volschietenik doe het ongeveer in 10 seconden
Ok, ok...nieuwe regel....bouwjaar apparatuur voor 1995quote:
EUR 95 voor de OM en EUR 35 voor de Winderquote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Olio het volgende:
deHoog goede aankoop! Wat heb je er voor betaald?
Voor Emmen kunnen er eventueel nog mensen meerijden vanaf Delft / Den Haag. Bakker gaf al aan dat-ie vlak voor zijn schoolonderzoeken zat en dus niet mee kan, Rubberduck wordt afgeleverd door zijn ouders die heeft het echt goed bekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
qltel
Rewimo + Christan
Rubberduckey
Re
Shark.Bait
Stil + dochter
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof
Wie weten het nog niet zeker?
SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Briggy
Robertje
Jagganath
Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
De_Warme_bakker
Lijkt me niet meer dan aardig vanuit ons gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg alweer mail van Westerveld (levendige bedoening voor een begraafplaats). We moeten ons op de dag zelf even melden bij een kantoortje op het terrein zodat ze weten dat we er zijn.
En ze zijn ook geļnteresseerd in de foto's, de mogelijkheid om er een op de website te plaatsen werd zelfs geopperd
En RonaldVquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mocht er al een lijst zijn voor open dagen KLu:
MutZ en Dr_Flashmogen daar ook bijgeschreven worden
Zondag de 19e is vaderdag... Kan voor sommige mensen een obstakel zijn..quote:Op maandag 4 april 2005 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik stel 18 of 19 juni voor als datum voor de Begraafplaatsmeet.
Laat maar horen
Dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2005 20:46 schreef Rewimo het volgende:
O goed dat je het zegt, E.T.
Misschien dan maar voor de 18e kiezen.
Uitgelezen reden om de hele maand geen meetings te plannenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog geen echte voorkeuren voor de begraafplaatsmeet. In juli ben ik wel jarig en in mei ben ik op vakantie.
Ja toch, niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitgelezen reden om de hele maand geen meetings te plannen![]()
Ik wil nog steeds graag mee!quote:
2 juli ga jij naar Artis had ik vernomenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef Rewimo het volgende:
De week erna ben ik er niet, de week daarna weer wel. Is ook een optie, even kijken... 2 en 3 juli.
Roept u maar weer
18 juni
2 juli
3 juli
Oeps, ja dat is waar ook, dat is daarna alweer gekomen... Fok!verplichtingenquote:Op maandag 18 april 2005 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb een abo voor Emmen.
2 juli ga jij naar Artis had ik vernomen
Jammer. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:11 schreef Tedda het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor a.s. zaterdag, er is iets anders tussen gekomen.
Veel plezier in elk geval!
Meldquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:
wie heeft niet eens het fatsoen om zich af te melden
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan in elk geval melden dat PdeHoog toch weer op het lijstje staat
nee, vandaag!quote:
Het zal eerder andersom zijn denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
Ah, ok. Ik had nog geen definitieve datum genoemd zien worden.
Dan hierbij mijn meldingen:
18 juni Open Dagen Kon. Luchtmacht. De ervaring leert me dat afspreken hier erg lastig gaat. Bovendien zit je met grote verkeersdrukte voor en na de opendag. Je kunt dus het beste op eigen gelegenheid, en dan maar zien wie je tegenkomt. Over het algemeen kun je stellen: als je Pea ziet, dan zie je mij.
3 juli Westerveld is voor mij nog even een misschien.
Ik ben niet lang!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het zal eerder andersom zijn denk ik
Ik skip.....ik ga liever een keertje alleen of met twee of drie manquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Avifauna
Waar: Alphen a/d Rijn
Wanneer: 21/22 of 28/29 mei
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Dr_Flash
Wie weten het nog niet zeker?
Xilantof
Jagganath
De laatste meet die op de agenda staat... gaat deze nog door?
quote:
Ik weet zeker dat ik ga, en bijna zeker dat Pea gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??
Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
wiequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??
Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
Gilze Rijen Xilquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Waar is dat precies?
ah,quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gilze Rijen Xil
en dan heb jij al een andere meet
17/18 juni
kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Als je mee wilt, mag je ook vrijdag met mij mee...maar ik gok dat je dan nog moet werken
oh ja, shit...quote:
Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
dat is al geweestquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijk
Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.
Ja maar daar wil toch niemand heenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee ook niet
owh, ik ben in de war met de landmachtdagen...
die waren 28 en 29 mei in arhnem
Nou nou....heb je zo'n antipathie tegen de zandhazenquote:
Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
(...)
3 juli Westerveld is voor mij nog even een misschien.
Jammer voor de meet, maar het starten van de modellen/fotografen ontmoetingsplaats had wat prettige bij-effectenquote:
neee....quote:
Doen we volgende week dan Amersfoort?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er is hier alweer tijden veel te weinig gebeurd. Er ligt nu een voorstel om a.s. zondagochtend vanaf 11.00 uur te Kinderdijk een wandelroute te gaan lopen van ongeveer 7,5 km (met camera's uiteraard).
Kinderdijk is vooral bekend om zijn molens en was reeds slachtoffer van een expeditie van Shark en ondergetekende.
Mochten er nog mensen interesse hebben om mee te gaan, dan zijn zij van harte welkom
Gingen we zondag naar Amersfoortquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doen we volgende week dan Amersfoort?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
Gingen we zondag naar AmersfoortHeb ik nu dubbele afspraken lopen maken
![]()
Ik kan me er echt niets van herinnerenquote:
Ook leukquote:
Echt welquote:
Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.
Volgens mij OF afgelopen zondag of nog een zondagje eerderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?
En hebbie zinquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
en ik heb zondag wel tijd
Ik had een date met een dame, maar die kan niet wegens omstandigheden. dus dan ga ik in principe mee, mits ik op tijd mijn nest uit kan komen na een avond stappenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ok....Xil gaat dus ook meeNog meer liefhebbers
Weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zou graag meegaan, kan alleen niet
Poeh....moet ff kijken. Ik ga nl. zaterdagochtend vroeg op vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeker zeker.
Ben op 16 naar Toscane
Maar ergens deze week (behalve morgen dus, en de 13e) een keertje 's avonds een rondje?
Heee de Lek!!! ik wist wel dat ik er een keer geweest wasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Kinderdijk-meet-details
lokatie
[afbeelding]
Linksonder bij dat stipje wat zegt "cars - weekends"
tijdstip
ong. 11.00 uur 's morgens
Mocht je spontaan zin krijgen, dan mag je natuurlijk mee, maar wees wel op tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |