Zeker als je bedenkt dat ik de dag ervoor waarschijnlijk mijn verjaardag ga vierenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je mag wel bijtijds beginnen met bakken, P
Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee Merel!Kom je ook weer?
Pea, we kunnen toch met zijn allen naar Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... verhuizen inclusief de fotografen?
Wat mij betreft open je gewoon een apart topic om de aanloop en voorbereiding voor deze meet te coördineren. Zit volgens mij nog voorbereiding genoeg aan vastquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou zijn om toch een topic op fot te houden ipv op GC, omdat het toch in eerste plaats een fot meeting is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:24 schreef Merel het volgende:
Kessel klinkt leuk! Dus ik zou wel weer op de foto willen dan... zeker als ik met Shark.Bait mee zou kunnen rijden
gutteguttegut dacht ik.. maar spui je ideejtes en we zien wel....quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:02 schreef Astridj0h het volgende:
Ik las in de openingspost iets over plannen voor een meet in Hoorn. Wie zijn idee was dat? Ik woon daar vlak in de buurt en heb eventueel nog wel wat ideetjes.
Ja hoor.. en iedereen is welkomquote:Zijn de fokfotomeets trouwens een beetje geschikt voor newbees.... ?
De zon gaat gratis opquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef Bowiefan het volgende:
klinkt geweldig![]()
maar eeeeh is dat allemaal gratis
niet dat ik nou de vreselijke nederlander wil uithangen, er zijn echter een aantal 'arme' studenten in de FOT gelederen die onder de brug wonen om hun veel te dure camera's te kunnen betalen
en we willen de meets zo toegankelijjk mogelijk houden
ghehe, wel orgineel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
Maar ach het is nog altijd goedkoper dan het idee wat ik ooit wilde voorstellen
dagje fotgraferen in Newcastle
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
valt me inderdaad wel mee voor het verhaal wat je beschreef, hoewel het nog steeds een behoorlijk bedrag is natuurlijk.
Ziet er interessant uit, maar uit een eerdere ervaring op Hoek-Harwich weet ik dat de stabilisatoren op veerboten niet helemaal doen wat ze beloven. Ik heb een stuk minder last van vliegen (gelukkig). Alleen als je een gladde Noordzee kunt garanderen geef ik me opquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Bowiefan het volgende:
Ik fotografeer zequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb een stuk minder last van vliegen
Ik had het over grote metalen machines, te fotograferen met de telelens. Jij over macro objecten.quote:
Je hóeft die toeslagen niet te betalen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:11 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich is dat wel een uitermate fraai idee, alleen word ik ook behoorlijk ziek. Niet van de zee, maar van de toeslagen.
Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:24 schreef Borelius het volgende:
Het is al weer 20 jaar geleden dat ik dat rondje gemaakt heb. Onze dochter was toen een heel klein humpie. Het zou inderdaad best een leuk rondje zijn en dan hoef ik niet zo ver weg, het is practisch voor de deur.
Vlakbij station Kersenboogerd.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef Astridj0h het volgende:
[..] Waar woon jij dan???!!! :| (20 jaar geleden was ik ook nog een heeeeeeel klein humpie...)
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terroristquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vlakbij station Kersenboogerd.....
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terroristquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vlakbij station Kersenboogerd.....
Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:05 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Oei, dus je bent eigenlijk een trein terrorist
Ik kom uit zo'n boerendorpje zo ergens tussen enkhuizen en hoorn in![]()
Bel me in voorkomend geval ff. I'll cover the backquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik reis al meer dan 12 jaar niet meer met de trein, ik ga op de fiets naar mijn werk, het stadhuis van Hoorn. En van die gastjes die menen herrie te kunnen schoppen heb ik er in het verleden wel eens een paar van uit de trein geschopt. Die moeten mij niet tegenkomen, dan hebben ze grote problemen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:41 schreef Ouwesok het volgende:
Ik kan bij alle nog uitstaande meets van de aanwezigheidslijst worden geschrapt
zie de Slowchat.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]Dat kun je nu al zeggen
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden naar de reden(en)... Emigreren, wereldreis, verbouwing, zwaar ongeluk, je werkt tegenwoordig 16 uur per dag...
![]()
Wow... Heftig... Ik ga me even verder bijlezen... Jammer dat Ouwesok dit besluit genomen heeft...quote:
die tas van jou kan toch best wat zwaarder wordenquote:Op zondag 13 maart 2005 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Die heb ik bij me. Ik moet toch direct het nieuwe spul uitproberen
De kitlens is nog niet zeker, die gebruik ik namelijk zelden tot nooit.
hij staat er bij. En Ouwesok en aanhang heb ik afgevoerd....quote:Op zondag 13 maart 2005 20:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Eh, Shark.bait, Compumess meldde zich ook al aan voor Houten
Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?quote:Op zondag 13 maart 2005 21:24 schreef RonaldV het volgende:
De Ruïne van Brederode lijkt me machtig, maar ik heb het niet zo op begraafplaatsen. Ik meld me onder voorbehoud aan.
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelfs niet een begraafplaats vol mooie Dudokgebouwen?
Maar je kunt natuurlijk ook alleen het ruïnegedeelte meedoen, als je dat leuker vindt.
pssssssssssssssssssssst statief kopen?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:
Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs
Waar: ook in Houten (Euretco Expocenter)
Wanneer: 16 en 17 april 2005
Website
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |