Ik ben niet lang!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het zal eerder andersom zijn denk ik
Ik skip.....ik ga liever een keertje alleen of met twee of drie manquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Avifauna
Waar: Alphen a/d Rijn
Wanneer: 21/22 of 28/29 mei
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Rewimo
qltel en Christan
PdeHoog
Shark.Bait
Dr_Flash
Wie weten het nog niet zeker?
Xilantof
Jagganath
De laatste meet die op de agenda staat... gaat deze nog door?
quote:
Ik weet zeker dat ik ga, en bijna zeker dat Pea gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??
Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
wiequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
Wie zijn er eigenlijk van plan om naar de open dagen van de luchtmacht te gaan??
Ik weet van een aantal crew dat ze gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat er van jullie groep komt
Gilze Rijen Xilquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Waar is dat precies?
ah,quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gilze Rijen Xil
en dan heb jij al een andere meet
17/18 juni
kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
Als je mee wilt, mag je ook vrijdag met mij mee...maar ik gok dat je dan nog moet werken
oh ja, shit...quote:
Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef MutZ het volgende:
dat is al geweestquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wanneer is dat ook weer precies? Heb ik ook wel zin in eigenlijk
Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nietus, dat is 18 juni, je bent in de war met volkel.
Ja maar daar wil toch niemand heenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee ook niet
owh, ik ben in de war met de landmachtdagen...
die waren 28 en 29 mei in arhnem
Nou nou....heb je zo'n antipathie tegen de zandhazenquote:
Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:31 schreef RonaldV het volgende:
(...)
3 juli Westerveld is voor mij nog even een misschien.
Jammer voor de meet, maar het starten van de modellen/fotografen ontmoetingsplaats had wat prettige bij-effectenquote:
neee....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |