Dat heb ik nou ook altijd, maar als ik zie hoe mooi sommige foto's zijn dan wil ik het toch een keer proberen.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zettenquote:Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef CompuMess het volgende:
Misschien is dit er ook eentje voor op de agenda, het is de 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs
Waar: ook in Houten (Euretco Expocenter)
Wanneer: 16 en 17 april 2005
Website
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
pssssssssssssssssssssst statief kopen?![]()
Dat hoofd van jou als die man weer in je vizier kwam vergeet je niet snel.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]Nóg eentje?? één Manfrotto is wel genoeg dacht ik zo...
Het heeft wel indruk gemaakt hè?
Ik ben het met je eens dat je zeker niet met een al te grote groep op pad moet gaan. En je discreet opstellen. Maar Westerveld is gigantisch groot en er zijn delen waar je nauwelijks iemand ziet. Alleen het voorste gedeelte is druk, daar zijn altijd mensen omdat de aula's en het crematorium daar liggen. Ben je daar voorbij dan zie je vrijwel niemand meer.quote:Op maandag 14 maart 2005 10:01 schreef RonaldV het volgende:
Het probleem is dat ik een begraafplaats niet echt een geschikte lokatie vind om eens op mijn gemak in een groepje een flinke hoeveelheid foto's te gaan schieten. Ik heb er moeite mee om daar "iets leuks" te gaan doen, dat associeer ik niet met begraafplaatsen. Call me silly.
Is het ook. Kijk maar op de site of op http://www.kropot.nl voor meer plaatjes. Kropot heeft heel veel prachtige foto's van verschillende evenementen. Om een beeld van Ridders van de Haar te kijken kun je in de index aan de rechterkant 'Knight of the Haar' of 'The Joust' kiezen. Het eerste zijn beelden van dit evenement van vorig jaar, het tweede zijn foto's van een soortgelijke show van dezelfde groep in het Archeon.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef Borelius het volgende:
[.Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
*Meldt*
Voor Kessel...
Wel grappig, 22 en 23 mei is er een middeleeuws tournament te Utrecht, waar ik dit jaar weer heen wil gaan. Ridders te paard in harnas die elkaar met lansen te lijf gaan is wel leuk
Ridders van de Haar
[afbeelding].]
Lijkt me een heel fotogenieke gebeurtenis!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Rond Houten.
De zaak gaat om 11uur open voor het grote publiek. Tenminste officiëel. Maar soms kun je er eerder in. Om de voeten van Oceanonix warm te houden, half elf verzamelen in het restaurant van Euretco?
Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.quote:
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ie het over heeft.. nou ja.. één flauw idee.. okeee.. ik heb een vermoeden... een donkerbruin vermoeden eigenlijk... maar dan toch.
Ik rij mee met Xil en PdH, dus dat komt wel goed.
=Blinkyquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangen
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet. Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
![]()
uhuhquote:
Macaberquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
En daarvoor nog even langs een fotograve daar in de buurt. Iets met model spelen of zo
Die Shark is ook zo grappig af en toe hequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Macaber
graf --> graven(mv)
fotograaf(m)--> fotografe(v)
fotograve--> graf voor foto's?
net zoals fotograveren: je foto laten "graveren"
De datum is veranderd naar ergens in oktober!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
oeh, die ga ik in mijn agenda schrijven. Hoewel ik 1 van die 2 dagen ook heb afgesproken stoere mannen met motoren op de foto te gaan zetten
En ik heb nog een passagierquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En als het goed is heb je het reisschema ook al ontvangen
eentje waarbij ik fucking vroeg op moet. Nou ja...eigen schuld, moet ik maar niet op bezoek gaan bij mensen in Eindhoven eo op zaterdagavond
![]()
Landverraaier!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik heb nog een passagier
eentje van DPZ![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehequote:
kijk, dat klinkt ook leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:04 schreef CompuMess het volgende:
Wijziging van dit bericht:
De 'moderne' versie van de fotograficabeurs van 20 maart a.s.
Evenement: Digitale Fotografiebeurs 2005
Waar: ook in Houten (Euretco Expocenter)
Wanneer: 1 en 2 oktober 2005 * nieuwe datum *
Website
En vandaag kreeg ik antwoord:quote:Is het toegestaan om met een klein groepje mensen, allemaal
amateurfotografen, foto's te maken op het terrein van Westerveld? De
bedoeling is uiteraard niet om (rouwende) mensen te fotograferen, we zijn
vooral geïnteresseerd in de monumenten en de architectuur. We willen
voornamelijk het achterterrein bezoeken en ons beslist niet tussen de
mensen bij de aula's en het crematorium begeven. We willen absoluut niet
dat iemand zich door ons bekeken of gekwetst zou voelen. De bedoeling is
dat we een keer in een weekend de begraafplaats, de urnentuinen en de
colombaria bekijken. Een datum hebben we nog niet gekozen.
De foto's zijn uitsluitend voor privégebruik bestemd. We zijn gewoon een
stel mensen die graag onze liefhebberij uitvoeren en onze vaardigheden
willen verbeteren door uiteenlopende onderwerpen te fotograferen.
Graag hoor ik van u of dit mogelijk is.
Met vriendelijke groeten,
Rewimo
We zijn dus welkomquote:Geachte mevrouw Rewimo,
Het is toegestaan om foto's te maken op ons terrein (zoals omschreven/voor
uw doeleinden)
Wanneer u een datum heeft gepland, horen we dit nog graag even van u.
Met vriendelijke groet,
Petra de Graaf
Er staat er 1 achter me op de grond in een aluminium koffer.... Maar meestal denk ik er niet aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe
In dit geval is het de buurman die meerijdtik wil natuurlijk wel eens gebruik kunnen maken van zijn mamiya
en geef nou toe...wie wil zo'n ding niet vlak bij hebben
ik is nu onderwegquote:Op zondag 20 maart 2005 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
vandaag is de dag
tijd gaat snelmoet nog veel doen voor ik weg kan
Dure meetquote:
Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flatquote:wanneer is de volgende meet?
Ik kan ook patsen volgende meetquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dure meet, leuke meet
resultaaat ------> lekker patsen de volgende meet met twee OM-2's
wie kan het snelst een filmpje volschietenik doe het ongeveer in 10 seconden
Kan, wel 6.45 daar zijn voor een mooie zonsopkomstquote:[..]
Morgen? Bij jou op de bouwplaats? boven op het dak van de flat
Ik denk dat je dat gaat verliezenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
resultaaat ------> lekker patsen de volgende meet met twee OM-2's
wie kan het snelst een filmpje volschietenik doe het ongeveer in 10 seconden
Ok, ok...nieuwe regel....bouwjaar apparatuur voor 1995quote:
EUR 95 voor de OM en EUR 35 voor de Winderquote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Olio het volgende:
deHoog goede aankoop! Wat heb je er voor betaald?
Voor Emmen kunnen er eventueel nog mensen meerijden vanaf Delft / Den Haag. Bakker gaf al aan dat-ie vlak voor zijn schoolonderzoeken zat en dus niet mee kan, Rubberduck wordt afgeleverd door zijn ouders die heeft het echt goed bekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Noorder Dierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 23 april
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners
Wie gaan er mee?
Auticia
Beertje_
Borelius en Borelia
Bowiefan
Hayk
Isabeau
mvdlubbe
Oceanonix
Offy
-PatrickO-
PdeHoog
qltel
Rewimo + Christan
Rubberduckey
Re
Shark.Bait
Stil + dochter
Subhuman
Tedda + vriend
Xilantof
Wie weten het nog niet zeker?
SpeedyGJ
Huiz
RonaldV
Briggy
Robertje
Jagganath
Wie kan helaas niet mee?
Ultra-Ivo
De_Warme_bakker
Lijkt me niet meer dan aardig vanuit ons gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg alweer mail van Westerveld (levendige bedoening voor een begraafplaats). We moeten ons op de dag zelf even melden bij een kantoortje op het terrein zodat ze weten dat we er zijn.
En ze zijn ook geïnteresseerd in de foto's, de mogelijkheid om er een op de website te plaatsen werd zelfs geopperd
En RonaldVquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mocht er al een lijst zijn voor open dagen KLu:
MutZ en Dr_Flashmogen daar ook bijgeschreven worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |