Doen we volgende week dan Amersfoort?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
OK....er is hier alweer tijden veel te weinig gebeurd. Er ligt nu een voorstel om a.s. zondagochtend vanaf 11.00 uur te Kinderdijk een wandelroute te gaan lopen van ongeveer 7,5 km (met camera's uiteraard).
Kinderdijk is vooral bekend om zijn molens en was reeds slachtoffer van een expeditie van Shark en ondergetekende.
Mochten er nog mensen interesse hebben om mee te gaan, dan zijn zij van harte welkom
Gingen we zondag naar Amersfoortquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doen we volgende week dan Amersfoort?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
Gingen we zondag naar AmersfoortHeb ik nu dubbele afspraken lopen maken
![]()
Ik kan me er echt niets van herinnerenquote:
Ook leukquote:
Echt welquote:
Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik meld me af voor de Westerveld/begraafplaats-meet. Ik zou sowieso alleen meegaan voor het Brederoo gedeelte, maar dat schrap ik dus ook. Ik ben ietsje te druk met andere fotografische zaken.
Volgens mij OF afgelopen zondag of nog een zondagje eerderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig. Wanneer is die meet (geweest)?
En hebbie zinquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
en ik heb zondag wel tijd
Ik had een date met een dame, maar die kan niet wegens omstandigheden. dus dan ga ik in principe mee, mits ik op tijd mijn nest uit kan komen na een avond stappenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ok....Xil gaat dus ook meeNog meer liefhebbers
Weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zou graag meegaan, kan alleen niet
Poeh....moet ff kijken. Ik ga nl. zaterdagochtend vroeg op vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeker zeker.
Ben op 16 naar Toscane
Maar ergens deze week (behalve morgen dus, en de 13e) een keertje 's avonds een rondje?
Heee de Lek!!! ik wist wel dat ik er een keer geweest wasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Kinderdijk-meet-details
lokatie
[afbeelding]
Linksonder bij dat stipje wat zegt "cars - weekends"
tijdstip
ong. 11.00 uur 's morgens
Mocht je spontaan zin krijgen, dan mag je natuurlijk mee, maar wees wel op tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |