Invasion of the ORBsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:05 schreef Lithion het volgende:
Orbs fotograferen ?
Het KNMI verwacht voor morgen een groot aantal nieuwe orbs, tot zo'n 10 cm.
Wat heb je gewonnen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 02:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is blijkbaar gelukt, OllieA is online pissed: Wouter Bos: populisme is goed voor de democratie.
Gij zijt vergeven. Had je weer seksueel getinte dromen over Sidekick?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:47 schreef Monidique het volgende:
Ik schaam me, ik vraag vergeving.
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/20050303/bs_afp/opecoilprice_050303134221quote:"I can affirm that the price of a barrel of crude oil rising to 80 dollars in the near future is a weak possibility," Adnan Shehab-Eldin told Kuwait's Al-Qabas newspaper.
"But I cannot rule out (the possibility) of oil prices rising to 80 dollars a barrel within the next two years," he said on Thursday.
"If the oil price rises to this level for one reason or another -- for example, interruption of supplies from a producing nation by one to two million barrels a day -- it is not expected to continue for long," he said.
Shehab-Eldin said a price rise to between 50-60 dollars a barrel for a period of two years or more will inevitably boost investments to increase supplies and lead to a drop in demand, eventually reducing prices.
En terecht. De commercie is te ver doorgeschoten in dit land. Wat volgt hierna? Moslimbier?quote:Bioscoopexploitant Pathé gaat vanwege tegenvallende bezoekerscijfers minder Turkse en Marokkaanse films draaien. Eerder dit jaar maakte Pathé, één van de grootste bioscoopketens binnen Nederland, juist bekend zich meer te gaan richten op films uit Turkije en Marokko. De eerste film in de richting was met meer dan 30.000 bezoekers een enorm succes. Daarna volgden nog drie films, maar die waren een stuk minder succesvol. De laatste trok maar een paar duizend mensen.
Volgens Pathé is het gebrek aan Turkse en Marokkaanse topfilms de belangrijkste reden voor de tegenvallende resultaten.
En dan die 150 jaar nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:20 schreef speknek het volgende:
Jij hebt echt de belachelijkste signature van het jaar. Nazisme vloeit voort uit Katholiek Nationalisme en Communisme is wel het tegenovergestelde van Darwinisme.
Nazisme heeft als hoofddoel het zuiveren van de mensheid van 'zwakkere' mensen, net zoals Darwin in gedachten had met zijn evolutieleer en "battle of the fittest". Nazisme vloeit dus direct voort uit het darwinisme.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:20 schreef speknek het volgende:
Jij hebt echt de belachelijkste signature van het jaar. Nazisme vloeit voort uit Katholiek Nationalisme en Communisme is wel het tegenovergestelde van Darwinisme.
quote:Wilders op tournee: EU-Grondwet nee
Op de dag dat Frankrijk bekendmaakte het Franse referendum over de Europese Grondwet op 29 mei te houden, laat Geert Wilders weten op 'nee'-tournee te gaan. 'De Europese Grondwet is niet goed voor ons.'
Het onafhankelijke Tweede Kamerlid maakt de laatste twee weken van mei een bustour door Nederland. Op 1 juni mag de Nederlandse bevolking zich in een volksraadpleging uitspreken over de Europese Grondwet (lees het artikel over de Nederlandse campagnes).
‘Ik wil beginnen in mijn thuisbasis Venlo en daarna overal in het land op markten en op andere publieke plaatsen,’ zei de politicus. Voor de bustour zal Wilders bij de referendumcommissie voor 35.000 euro subsidie aanvragen.
Bezuinigingen
In Frankrijk is de strijd tussen voor- en tegenstanders inmiddels ook losgebarsten. De regering maakte vandaag de datum voor het referendum bekend.
De Franse president Jacques Chirac besloot de volksraadpleging zo vroeg mogelijk te houden om het risico te vermijden dat de kiezers het grondwettelijk verdrag verwerpen als een reactie op voorgestelde bezuinigingen van de regering.
Het Franse referendum wordt als cruciaal gezien voor de Europese constitutie. Een Frans 'nee' zou zo zwaar wegen dat het mogelijk het einde van de grondwet zou betekenen.
Turkije
Uit peilingen van de laatste maanden blijkt dat een kleine meerderheid van de Fransen de Europese grondwet steunt, maar dat het aantal tegenstanders groeit. Vorige maand stonden in een opiniepeiling de voorstanders op 58 procent en de tegenstanders op 42 procent.
Belangrijke onderwerpen in de campagne zijn onder meer de mogelijke toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Een meerderheid van de Fransen is tegen een Turks lidmaatschap.
In Spanje werd twee weken geleden het eerste referendum gehouden. De Spanjaarden stemden massaal voor de Europese Grondwet. In totaal houden tien landen een volksraadpleging.
Wil die gast dood ofzo?quote:Ik wil beginnen in mijn thuisbasis Venlo en daarna overal in het land op markten en op andere publieke plaatsen,’ zei de politicus.
Survival of the fittest, niet battle of the fittest. Bovendien; waar blijkt uit dat Darwin dit in gedachten had? Misschien ben je in de war met zijn neef, maar ook die ging niet zo ver.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:57 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Nazisme heeft als hoofddoel het zuiveren van de mensheid van 'zwakkere' mensen, net zoals Darwin in gedachten had met zijn evolutieleer en "battle of the fittest".
Nee. Non-sequitur.quote:Nazisme vloeit dus direct voort uit het darwinisme.
Vergeet Engels niet.quote:De vader van het communisme is Marx, een extremistische atheist
Bedoel je misschien ''fervente'' Darwinist? Bovendien is het onzin dat al zijn ideeen zijn gebaseerd op deze leer; het Communistisch Manifest werd gepubliceerd in 1848, The Origin of Species in 1859. Een geval van a-chronologische beinvloeding?quote:en een verwente darwinist. Al zijn ideeen zijn gebaseerd op deze leer.
Ik vind het ook belachelijk, en in tegenstelling tot jouw vage beweringen en onjuistheden heb ik ook nog enige feiten vermeld. Het zal nog druk worden aan je reet, want ook hier zul je wel geen oren naar hebben.quote:Dat jij dit belachelijk vindt, kan ik begrijpen. Tegelijkertijd zal het me ook aan mijn reet roesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |