klopt, helaas is het zo dat je maar een willekeurig restaurant hoeft in de lopen en het personeel weet niet wat hij/zij verkooptquote:SAJ Schreef:
Ik denk dat dat zeker een pré is. Je wordt als personeel wel geacht een product te verkopen. Smaken verschillen dat is zeker waar, maar ingredienten en smaakbeleving moet toch bekend zijn lijkt me.
Het is immers geen McDonalds's etc.
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt, helaas is het zo dat je maar een willekeurig restaurant hoeft in de lopen en het personeel weet niet wat hij/zij verkoopt
had je dan een speciale voorkeurquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga dit jaar een nieuwe uitdaging aan: een afspraak maken met een Limbo
-edit-
Ach dat is toch zinloos.
En bij ons leren ze je gewoon niks, werk dan wel niet in een restaurant, maar het kan best handig zijn om wat van wijnen te weten, als de helft van de winkel ermee volstaatquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu is
t is een kleine moeitequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu is
Oeh, dat doet me denken aan een keer in een lunchroom.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Met plezier rol ik honden op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds wanneer rol je honden op?
ik zie je al haspelen.
Klopt. Zeker als je klanten ermee moet helpen. Da's wel vreemdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En bij ons leren ze je gewoon niks, werk dan wel niet in een restaurant, maar het kan best handig zijn om wat van wijnen te weten, als de helft van de winkel ermee volstaat![]()
Te veel moeite voor hun denk ik ,maar goed ze moeten 't zelf weten.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, dat doet me denken aan een keer in een lunchroom.
[rollenspel]
Het was de kok idd niet onbekend dat ze het serveerde, maar het heeft wel een kwartier geduurd.
volgensmij is er iemand in het piratentijdperk blijven hangenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
RGAAHH!!!!!!!!
Die ligt hier in Groningen.... 20 cm gemiddeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef Cybart het volgende:
anywayz, waar is die fokking sneeuw dan????
Morgenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:45 schreef Semisane het volgende:
Mogge!! Ben terug van mijn 6 daagse tripje naar het Zwarte woud en zwitserland, waar de sneew tot aan mijn oksels kwam...en blijkbaar heb ik nog wat sneeuw meegenomen uit die gebieden.![]()
Sneeuw is leuk. De sauna, zwembad, bubbelbad enz in het hotel waren dat ook
You tell 'em Kug!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
We are NOT amused!
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
MorgenHet sneeuwt hier ook al.
En ging het dan om de sauna, zwembad, bubbelbad zelf, of ook om de mensen die erin zaten?![]()
En Ramon is je vriend neem ik aan? Ja, naar maanden prober ik nog steeds op de hoogte te komenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...Ze hadden namelijk meer dan 1 bubbelbad en sauna....alleen het zwembad moesten we delen...maar goed...daar ging alleen ik in. ...Ramon vond dat weer te koud.
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
Je want schnee!
ik was gister nog in het noorden, maar ja, vandaag druk bezig in eindhoven! ik wil sneeeeeeuw!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegen
Hier sneeuwt het nu ook lekker door trouwens. Misschien straks een lekker stuk lopen in de sneeuw
Heeft dat een reden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
joh ik had zin in vandaag... maar nu eigenlijk niet meer zo...![]()
en dat heeft niets met sneeuw te maken![]()
passief aggresief
Ga een vrouw zoeken Rolfje als je dat nog lukt met dat hoofd in ieder gevalquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
HEUAMEAUX!!! STERF!!!!!!!!!!!!! RGAAHH!!!!!!!!
Jups, m'n vriend jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En Ramon is je vriend neem ik aan? Ja, naar maanden prober ik nog steeds op de hoogte te komen![]()
Daar komen we ook nog wel achter hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jups, m'n vriend jaAch ja nog een paar maanden en je weet alles over me....behalve mijn PIN.
Klinkt heel erg "James-Bond-achtig"quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daar komen we ook nog wel achter hoor
hmm al een hele week geeneen opquote:
je moet geen turkse pizza eten, maar Durüm Donner, of zoiets. Dat is pas vet lekker. Zeg maar een turkse wrap of pannenkoekquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm al een hele week geeneen opben aan het afkicken
Eeeeh. Heeft je baas je dan niet iets te vertellen? Ik bedoel, hoeveel dezelfde functies hebben julliequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:39 schreef Andyvie het volgende:
Hehehe, altijd leuk. Een vacature op de site van je werk zien voor de functie die je zelf uitvoert. Ik wist niet dat ik bepaalde werkzaamheden verrichtte die in de vacature staan?
Er zijn op dit moment een stuk of 40 mensen (nou ja, eigenlijk vrouwen, 95% van mijn collega's zijn vrouw) die dezelfde functie als ik hebben en er komen er tijdelijk nog een stuk of 20 bij, i.v.m. de veranderingen in het ziekenfonds per 1-1-2006quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eeeeh. Heeft je baas je dan niet iets te vertellen? Ik bedoel, hoeveel dezelfde functies hebben jullie![]()
zo'n ding had ik vorige week.. maar ik kan totaal niet tegen pittig eten, heb de hele middag aan de kraan gestaan zowatquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
je moet geen turkse pizza eten, maar Durüm Donner, of zoiets. Dat is pas vet lekker. Zeg maar een turkse wrap of pannenkoek![]()
quote:It may not be proper to include discussion of a novel with occult elements on this alternate history group, but I have to recommend Kim Newman's 1992 book, "Anno Dracula." It does actually pose some serious alternate history questions. The premise of the book is simple enough. Dr.Van Helsing and his merry band of vampire slayers, who destroyed Dracula (a.k.a. Vlad Tepes) in Bram Stoker's nineteenth century novel of the same name, fail to do so in this book. Dracula goes on to become a figure in London society. By 1888, when the story is set, he has married Queen Victoria and is gradually imposing a brutal dictatorship.
The novel should be junk, but it isn't. For one thing, it is very well-informed about Victorian social history. Much of the action centers on Toynbee Hall in the East End of London, historically one of the centers of the Settlement Movement, a feature of nineteenth century reform that sought to bring adult education and social services to the poor through private philanthropy. The Hall figures in the book primarily as the link in the Jack the Ripper slayings, which here are an anti-vampire vendetta (vampirism has spread through London's prostitutes like venereal disease did in the real world). As in the Victorian era, there is a new social type called the New Men and New Women. The difference in the book, as you might expect, is that these New People prefer to work at night and cannot go out during the day without dark glasses and black umbrella to shield them from the sun. Real, slightly obscure Victorians, such as Marx's unfortunate daughter Eleanor and her loathsome paramour, Edward Aveling, are deftly alluded to.
Mietje!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo'n ding had ik vorige week.. maar ik kan totaal niet tegen pittig eten, heb de hele middag aan de kraan gestaan zowat
Noem je dat al pittig? Het enig wat daar pittig aan is zijn de rode uien die erin zitten. Je kan natuurlijk ook zonder die dingen bestellen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo'n ding had ik vorige week.. maar ik kan totaal niet tegen pittig eten, heb de hele middag aan de kraan gestaan zowat
nou vond het vrij pittigquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Noem je dat al pittig? Het enig wat daar pittig aan is zijn de rode uien die erin zitten. Je kan natuurlijk ook zonder die dingen bestellen.![]()
Z'n tiep kwamen we bij de meet tegen, was een vriend van die Zweed. Alleen toen hij begon te praten, schoot ik in de lach. Moet je je voorstellen: Een lange, brede gast met een piepstemquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou vond het vrij pittighad net trouwens een gigantische beer van een vent tegenover me
bouwvakker
Ja, dat was echt weird. Ik dacht echt van "Okay", maar opeens zijn stemquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Z'n tiep kwamen we bij de meet tegen, was een vriend van die Zweed. Alleen toen hij begon te praten, schoot ik in de lach. Moet je je voorstellen: Een lange, brede gast met een piepstem![]()
Zow. Ik wist niet dat MacDonalds pittige eetwaren verkoopt. Heel apartquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou vond het vrij pittighad net trouwens een gigantische beer van een vent tegenover me
bouwvakker
hoi Ryan_Rquote:
Wij gaan op school een filmpje maken met het thema 'soap' dus nou moet ik het wel leuk vinden. Soaps zijn gewoon super!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoi Ryan_R
@MM: Ook Hoi
Trouwens ik haat soaps niet meer. Ik ga As The World Turns weer kijken
Klinkt behoorlijk enthousiastquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wij gaan op school een filmpje maken met het thema 'soap' dus nou moet ik het wel leuk vinden. Soaps zijn gewoon super!![]()
![]()
WAXXERquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Als je in twee weken met 15 verschillende mensen tongt en drie verschillende mensen naar bed gaat, is dat "erg"?
........en hoe sta je bekend als je na het uitgaan buiten staat te wachten en iemand zegt "hee hoe is het" en je zegt "ja goed met jou?" en dat heb je amper gezegd of hij steekt zijn tong in je mond en je staat weer te bekken? En is dat "erg"?quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WAXXER!!! Wat heb jij uitgespookt?? Biecht maar op
Ja ATWT is ook behoorlijk manvriendelijk, niet zo erg als Days Of Our Lives overigens.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat tongen vind ik niet erg maar met drie naar bed best wel
En idd ATWT is hip en leuk
Haihaiquote:
Wat voor veranderingen zullen het zijn, denk je, voor de verzekeraars en de zorgverleners?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:56 schreef Andyvie het volgende:
Er zijn op dit moment een stuk of 40 mensen (nou ja, eigenlijk vrouwen, 95% van mijn collega's zijn vrouw) die dezelfde functie als ik hebben en er komen er tijdelijk nog een stuk of 20 bij, i.v.m. de veranderingen in het ziekenfonds per 1-1-2006
Nee hoor, dat is gewoon zaterdagavond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Als je in twee weken met 15 verschillende mensen tongt en drie verschillende mensen naar bed gaat, is dat "erg"?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Die brengt pupje zometeen mee voor mequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:32 schreef creno het volgende:
hee blub, probeer eens een BIG TASTYdie is lekkerrr
Sowieso verdwijnt het verschil tussen particulier en ziekenfonds. Dus er komt nog maar een verzekering met een aantal aanvullende verzekeringen (die voor ziekenfondsverzekerden een stuk duurder lijkt te zijn, maar er wordt geen ziekenfondspremie meer ingehouden van je loon, dus het verschil valt mee).quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor veranderingen zullen het zijn, denk je, voor de verzekeraars en de zorgverleners?
En waarom krijgen jullie het drukker?
Hier tussen de 5 en 10 cmquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:42 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!
een vriend van mij zei da ook, zijn auto was vastgesneeuwd
hier ligt niks...
'k Weet niet... ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat alle nota's rechtstreeks naar verzekeraars gaan. Huisarts <-> ZF gaat nu via abonnementshonorarium, da's toch anders. En tandartsnota's krijgt bijna iedereen al thuis nu. Zorgverleners hebben geen zin om van al hun patiënten de verschillende (aanvullende) verzekeringen bij te houden, eigen bijdragen te innen etc. Aan de andere kant willen verzekeraars dit wellicht weer overnemen, en sluiten ze nu allerlei (wurg)contracten af met zorgverleners... 'k Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:17 schreef Andyvie het volgende:
Sowieso verdwijnt het verschil tussen particulier en ziekenfonds. Dus er komt nog maar een verzekering met een aantal aanvullende verzekeringen (die voor ziekenfondsverzekerden een stuk duurder lijkt te zijn, maar er wordt geen ziekenfondspremie meer ingehouden van je loon, dus het verschil valt mee).
Wat er verder allemaal gaat veranderen moet de regering nog beslissen, dus dat weet ik ook verder niet.
Voor ziekenfondsverzekerden zal er niet zoveel veranderen, maar mensen die particulier zijn verzekerd zullen veel minder vaak een nota krijgen omdat alles net zoals het nu is bij het ziekenfonds direct met de zorgverzekeraar wordt geregeld.
Wij stappen daarnaast ook nog over op een nieuw verwerkingssysteem en daarom worden extra krachten aangenomen. Alle vaste medewerkers moeten opnieuw opgeleid worden, waardoor er tijdelijk te weinig mensen overblijven om de binnenkomende nota's te verwerken.
Zal die eens gaan euhm.. 'kopen' heeft het nog een naam?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Cybart het volgende:
nog steeds geen sneeuw hiero...
en wat is de nieuwe Candee Jay een gruwelijk lekker nummer
mn msn naam verraad een hoop... [ Candee Jay - Lose This Feeling ]quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal die eens gaan euhm.. 'kopen' heeft het nog een naam?
Ik had msn geminimaliseerd staanquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn msn naam verraad een hoop... [ Candee Jay - Lose This Feeling ]
Nee, oke, het zal ook niet voor alle nota's gaan gelden. Daarom zeg ik: voor ziekenfondsverzekerden verandert er niet veel. Particulier verzekerden zullen veel minder nota's gaan krijgen. Waar je als ziekenfondsverzekerde geen nota voor krijgt, krijg je straks als particulier verzekerde ook niet meer. Zo moet je het een beetje gaan zien (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet... ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat alle nota's rechtstreeks naar verzekeraars gaan. Huisarts <-> ZF gaat nu via abonnementshonorarium, da's toch anders. En tandartsnota's krijgt bijna iedereen al thuis nu. Zorgverleners hebben geen zin om van al hun patiënten de verschillende (aanvullende) verzekeringen bij te houden, eigen bijdragen te innen etc. Aan de andere kant willen verzekeraars dit wellicht weer overnemen, en sluiten ze nu allerlei (wurg)contracten af met zorgverleners... 'k Ben benieuwd.
Hah! Kom maar op!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:01 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb zin in een sneeuwballen gevecht. Wie durft de uitdaging aan?![]()
Die smiley heb ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Cybart het volgende:
ik ga hem gewoon gebruiken... de smilie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
I don't wanna lose this feeling,
please don't walk away.
I miss you every day.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Cybart het volgende:
ik ga hem gewoon gebruiken... de smilie:
please don't walk away.
I miss you every day.
Hoe laat ben je hier?quote:
kom op, ik ga een beetje in zwolle uitstappenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
Met de trein er doorheen zeker?
hier ligt nog steeds niks, en het is nog steeds droogquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:30 schreef creno het volgende:
ik wil meeer sneeuw
10 cm is zo weinig, wil een cm of 30
nee, friesland danquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, ze gaan die dure sneeuw niet in één of ander kutdorpje neerpleuren.
Het is nooit te laat om Friesland op te heffen.quote:
er is vast wat over van die 183 tsunami miljoenenquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om Friesland op te heffen.
Daar mag best wat geld tegenaan gesmeten worden.
To sleep, or not to sleep. That's the questionquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou........ msn viel zostraks weer eens uit
*error-scan-disc-doe* of ja, daar ben ik naar op zoek
Verder zit ik met dezelfde levensvraag als SAJ....
Die is OUD!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
Hey, wat ik net tegenkwam ergens:
[afbeelding]
Sure...quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:53 schreef Cazman het volgende:
Die is OUD!!!. Me beginjaren op fok. Was toen met de doe een joypad in mje mond pics en ik heb nou eenmaal geen joypad
lolquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou.. kutsneeuw
vanmorgen reed ik langs een school, stonden er 20 kinderen achter een muurtje die me allemaal bekogelden.. gelukkig konden ze niet zo goed mikken
na-aperquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:27 schreef Ryan_R het volgende:
Morguh allemaal![]()
Ik ligt wel sneeuw, alleen niet z'n dikke laag. Ik wil meer sneeuw!
Jer!quote:
Niet zo he!!quote:
wacko blubboquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
zaterdag ga ik met een meisje zwemmen
mijn nichtje van 5
lekker warm, geen gezeik aan je kop, en alle luxe om je heen die je wil hebben....quote:
Nu wel. Niet zoveel als in het noorden maar er ligt zeker wel wat ja.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:11 schreef Jerruh het volgende:
ligt er in wolluk trouwens veel sneeuw!?
Is er weer schaatsen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
Er ligt hier 5 cm
En ik moet zaterdag naar Heerenveen. Daar ligt echt veul!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
IK HEB ENE HANDTEKENING VAN TORI AMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Zo... dat moest er ff uit
jah!!!quote:
Ohw, gaat het wel lukken denk je?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!
de eindpresentatie is weer in zicht, dus ff flink stressen he, maar morgen avond ben ik er vanaf!!!!!
Kewl!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! we hebben een prototype gebouwd!! wordt gaaf!!!
je moet het toch ergens van betalen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben alweer klaar met werken voor deze week. Ga alleen morgen even informatie inwinnen bij een winkel waar ze parttimers zoeken. Als ik toch op kamers ga, is het ook wel handig om in die stad werk te hebben![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
je moet het toch ergens van betalen!
je hebt geluk dat je het kan delen....quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:28 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
InderdaadEn goedkoop zal het niet zijn
![]()
Yep, that's me. En jij was toch die gast, die dat niet zag zittenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt geluk dat je het kan delen....
toch?
jij ging toch met mark en nog iemand?
dat was ik jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Yep, that's me. En jij was toch die gast, die dat niet zag zittenMaar goed, met zijn drieën is het nog vrij prijzig. Maar het wordt wel super gezellig gewoon.
Jaja, eerst ons plan helemaal de grond in boren en dan wel jezelf uitnodigen op de house warming. Jij hebt lefquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was ik ja
maar ik kom wel op dn intrek
hey, that's me...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaja, eerst ons plan helemaal de grond in boren en dan wel jezelf uitnodigen op de house warming. Jij hebt lef![]()
![]()
Het Hok? Ik zal het Mark vragen, maar klinkt niet veel soepsquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, that's me...
en er moet natuurlijk nog gekeurd worden voor Het Hok (ask mark)
en bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het Hok? Ik zal het Mark vragen, maar klinkt niet veel soeps![]()
als je het zo stelt gaat het alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo geheimzinnig doen haha![]()
Ik vraag het wel effe na. Voor nu ga ik lekker slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je het zo stelt gaat het alleen maar tegenvallen
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik vraag het wel effe na. Voor nu ga ik lekker slapenIn een leeg bed
![]()
Het is maar goed dat ik een beetje te suf ben om echt geschokt te zijn,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:54 schreef Cazman het volgende:
WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
http://members.home.nl/peter.the.mailer/ziek.html
Niet huilen om mijn plaatje!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff waxx ik zie steeds IT in jouw plaatje
don't you WANNIT
don't you WANNIT
don't you WANNIT
it? pennywise? als in doodenge clown?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet huilen om mijn plaatje!![]()
Maar wat bedoel je...?![]()
oooooooooohhh bah bah bah, je had het ook uit kunnen leggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
Ah daar heb ik wel eens koffie mee gedroken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
quote:"The somnambulist girls circled a stage where Tori Amos sat at a grand piano, premiering a specially commissioned 15-minute composition set to the biblical words of the Song of Solomon. "I sleep walked, my heart waketh," she sang, dramatically tossing her mane of crimped red locks."
Heheh. tis inderdaad een lijkje.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
Neeeeheee dat is niet lelijk...das artestiek....ofzow.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
En hebben we het nu over die leuke stalen rekjes, als overblijfsel van je beugel? Ik dacht juist dat die gewoon altijd in je mond moeten blijven zitten, willen je tanden niet weer terug kan staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
oh lol ik heb ook zo'n ding achter mn tanden maar die blijft er altijd invoel et niet eens eigk
Geen idee, ik heb er wel een gehad, maar dan weer alleen onder. Sommige krijgen ze onder en boven en anderen weer helemaal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nooit zo'n draadje achter mijn tanden gekregen. Krijgt iedereen die die een beugel heeft gehad?
En die is duidelijk niet jou favoriet. Heb nog wel een leuke film voor je: The Dentistquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Niet over tandartsen praten! Het is weekend!.
Jah, beetje creepy is 't welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:34 schreef Jerruh het volgende:
ze is op zich best knap, maar ze is nu wel erg dramatisch ugly opgemaakt...
het is net Gloria Estefan TIJDENS haar ongelukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
Tori trad woensdag op tijdens de show van Viktor & Rolf!.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Welke zender was dat ook al weer? Dan kan ik het mooi opnemen. heb vanavond namelijk een supersaaie vergadering.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:08 schreef Cybart het volgende:
nog maar een paar uur:
[afbeelding]
[afbeelding]
zul je zien dat het tegen gaat vallen
neeeeh, vast niet!
er is maar 1 zender met fatsoenlijke programma's in NL: Net 5quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Welke zender was dat ook al weer? Dan kan ik het mooi opnemen. heb vanavond namelijk een supersaaie vergadering.
Fonduen met drie vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En wat ik ga doen gaat jullie geen ene drol aan..
Ik ben he-le-maal alleen.... en Kiki... Ach, ik ga de administratie eens doen en de boel de boel maken hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, dat is het..
.
Mja en dan heb je vast weer allerlei G_E-achtige stukjes vleesquote:
Noemt G_L dat zo tegenwoordig?quote:
Terschellinger Lamsoorhoningquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja en dan heb je vast weer allerlei G_E-achtige stukjes vlees,,Dit is rib van wilde haas, gemarineerd in Zambiaanse wijn, stricolacho-kruiden uit Congo en honing van de Jakartaanse palmzaadbij. En dit is beenham van de Turkse prairieveldmuis, doordrenkt met het sap van Mexicaanse paardenbloemen, ingepakt met een vliesdun laagje rosbief van Chinees wild zwijn."
![]()
![]()
Nou ja.... als je een doosje tissues bij de kaarten krijgt.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Zou het maar doen.. gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |