Is er weer schaatsen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
Er ligt hier 5 cm
En ik moet zaterdag naar Heerenveen. Daar ligt echt veul!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
IK HEB ENE HANDTEKENING VAN TORI AMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Zo... dat moest er ff uit
jah!!!quote:
Ohw, gaat het wel lukken denk je?quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!
de eindpresentatie is weer in zicht, dus ff flink stressen he, maar morgen avond ben ik er vanaf!!!!!
Kewl!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! we hebben een prototype gebouwd!! wordt gaaf!!!
je moet het toch ergens van betalen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:26 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben alweer klaar met werken voor deze week. Ga alleen morgen even informatie inwinnen bij een winkel waar ze parttimers zoeken. Als ik toch op kamers ga, is het ook wel handig om in die stad werk te hebben![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
je moet het toch ergens van betalen!
je hebt geluk dat je het kan delen....quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:28 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
InderdaadEn goedkoop zal het niet zijn
![]()
Yep, that's me. En jij was toch die gast, die dat niet zag zittenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt geluk dat je het kan delen....
toch?
jij ging toch met mark en nog iemand?
dat was ik jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Yep, that's me. En jij was toch die gast, die dat niet zag zittenMaar goed, met zijn drieën is het nog vrij prijzig. Maar het wordt wel super gezellig gewoon.
Jaja, eerst ons plan helemaal de grond in boren en dan wel jezelf uitnodigen op de house warming. Jij hebt lefquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was ik ja
maar ik kom wel op dn intrek
hey, that's me...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jaja, eerst ons plan helemaal de grond in boren en dan wel jezelf uitnodigen op de house warming. Jij hebt lef![]()
![]()
Het Hok? Ik zal het Mark vragen, maar klinkt niet veel soepsquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, that's me...
en er moet natuurlijk nog gekeurd worden voor Het Hok (ask mark)
en bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het Hok? Ik zal het Mark vragen, maar klinkt niet veel soeps![]()
als je het zo stelt gaat het alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo geheimzinnig doen haha![]()
Ik vraag het wel effe na. Voor nu ga ik lekker slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je het zo stelt gaat het alleen maar tegenvallen
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik vraag het wel effe na. Voor nu ga ik lekker slapenIn een leeg bed
![]()
Het is maar goed dat ik een beetje te suf ben om echt geschokt te zijn,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:54 schreef Cazman het volgende:
WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
http://members.home.nl/peter.the.mailer/ziek.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |