Niet huilen om mijn plaatje!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff waxx ik zie steeds IT in jouw plaatje
don't you WANNIT
don't you WANNIT
don't you WANNIT
it? pennywise? als in doodenge clown?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet huilen om mijn plaatje!![]()
Maar wat bedoel je...?![]()
oooooooooohhh bah bah bah, je had het ook uit kunnen leggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
Ah daar heb ik wel eens koffie mee gedroken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
quote:"The somnambulist girls circled a stage where Tori Amos sat at a grand piano, premiering a specially commissioned 15-minute composition set to the biblical words of the Song of Solomon. "I sleep walked, my heart waketh," she sang, dramatically tossing her mane of crimped red locks."
Heheh. tis inderdaad een lijkje.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
Neeeeheee dat is niet lelijk...das artestiek....ofzow.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
En hebben we het nu over die leuke stalen rekjes, als overblijfsel van je beugel? Ik dacht juist dat die gewoon altijd in je mond moeten blijven zitten, willen je tanden niet weer terug kan staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
oh lol ik heb ook zo'n ding achter mn tanden maar die blijft er altijd invoel et niet eens eigk
Geen idee, ik heb er wel een gehad, maar dan weer alleen onder. Sommige krijgen ze onder en boven en anderen weer helemaal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nooit zo'n draadje achter mijn tanden gekregen. Krijgt iedereen die die een beugel heeft gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |