Niet huilen om mijn plaatje!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff waxx ik zie steeds IT in jouw plaatje
don't you WANNIT
don't you WANNIT
don't you WANNIT
it? pennywise? als in doodenge clown?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet huilen om mijn plaatje!![]()
Maar wat bedoel je...?![]()
oooooooooohhh bah bah bah, je had het ook uit kunnen leggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
Ah daar heb ik wel eens koffie mee gedroken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
it? pennywise? als in doodenge clown?![]()
[afbeelding]
quote:"The somnambulist girls circled a stage where Tori Amos sat at a grand piano, premiering a specially commissioned 15-minute composition set to the biblical words of the Song of Solomon. "I sleep walked, my heart waketh," she sang, dramatically tossing her mane of crimped red locks."
Heheh. tis inderdaad een lijkje.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
Neeeeheee dat is niet lelijk...das artestiek....ofzow.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:05 schreef Cazman het volgende:
god wat is dat mens lelijk
En hebben we het nu over die leuke stalen rekjes, als overblijfsel van je beugel? Ik dacht juist dat die gewoon altijd in je mond moeten blijven zitten, willen je tanden niet weer terug kan staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
oh lol ik heb ook zo'n ding achter mn tanden maar die blijft er altijd invoel et niet eens eigk
Geen idee, ik heb er wel een gehad, maar dan weer alleen onder. Sommige krijgen ze onder en boven en anderen weer helemaal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb nooit zo'n draadje achter mijn tanden gekregen. Krijgt iedereen die die een beugel heeft gehad?
En die is duidelijk niet jou favoriet. Heb nog wel een leuke film voor je: The Dentistquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Niet over tandartsen praten! Het is weekend!.
Jah, beetje creepy is 't welquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:34 schreef Jerruh het volgende:
ze is op zich best knap, maar ze is nu wel erg dramatisch ugly opgemaakt...
het is net Gloria Estefan TIJDENS haar ongelukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
Tori trad woensdag op tijdens de show van Viktor & Rolf!.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Welke zender was dat ook al weer? Dan kan ik het mooi opnemen. heb vanavond namelijk een supersaaie vergadering.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:08 schreef Cybart het volgende:
nog maar een paar uur:
[afbeelding]
[afbeelding]
zul je zien dat het tegen gaat vallen
neeeeh, vast niet!
er is maar 1 zender met fatsoenlijke programma's in NL: Net 5quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Welke zender was dat ook al weer? Dan kan ik het mooi opnemen. heb vanavond namelijk een supersaaie vergadering.
Fonduen met drie vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
En wat ik ga doen gaat jullie geen ene drol aan..
Ik ben he-le-maal alleen.... en Kiki... Ach, ik ga de administratie eens doen en de boel de boel maken hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, dat is het..
.
Mja en dan heb je vast weer allerlei G_E-achtige stukjes vleesquote:
Noemt G_L dat zo tegenwoordig?quote:
Terschellinger Lamsoorhoningquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja en dan heb je vast weer allerlei G_E-achtige stukjes vlees,,Dit is rib van wilde haas, gemarineerd in Zambiaanse wijn, stricolacho-kruiden uit Congo en honing van de Jakartaanse palmzaadbij. En dit is beenham van de Turkse prairieveldmuis, doordrenkt met het sap van Mexicaanse paardenbloemen, ingepakt met een vliesdun laagje rosbief van Chinees wild zwijn."
![]()
![]()
Nou ja.... als je een doosje tissues bij de kaarten krijgt.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Zou het maar doen.. gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |