abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25336015
Tjeuh, ik moest net serieus kijken of 't dinsdag of al woensdag was. .
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:14:22 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25336067
Nou meid ik zèg 't je... sta je daar bij de kassa met een propje volle kar... bedenk je je ineens dat je portemonnee niet in je jas zit maar in je tas... en dat je tas lekker thuis op de stoel staat. is dat wat
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:17:15 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25336105
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:32 schreef creno het volgende:
hee blub, probeer eens een BIG TASTY die is lekkerrr
Die brengt pupje zometeen mee voor me
*zich klemvreet aan indonesian casava's lemongrass/coconut*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25336117
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat voor veranderingen zullen het zijn, denk je, voor de verzekeraars en de zorgverleners?
En waarom krijgen jullie het drukker?
Sowieso verdwijnt het verschil tussen particulier en ziekenfonds. Dus er komt nog maar een verzekering met een aantal aanvullende verzekeringen (die voor ziekenfondsverzekerden een stuk duurder lijkt te zijn, maar er wordt geen ziekenfondspremie meer ingehouden van je loon, dus het verschil valt mee).
Wat er verder allemaal gaat veranderen moet de regering nog beslissen, dus dat weet ik ook verder niet.
Voor ziekenfondsverzekerden zal er niet zoveel veranderen, maar mensen die particulier zijn verzekerd zullen veel minder vaak een nota krijgen omdat alles net zoals het nu is bij het ziekenfonds direct met de zorgverzekeraar wordt geregeld.

Wij stappen daarnaast ook nog over op een nieuw verwerkingssysteem en daarom worden extra krachten aangenomen. Alle vaste medewerkers moeten opnieuw opgeleid worden, waardoor er tijdelijk te weinig mensen overblijven om de binnenkomende nota's te verwerken.
pi_25336186
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:42 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!
een vriend van mij zei da ook, zijn auto was vastgesneeuwd
hier ligt niks...
Hier tussen de 5 en 10 cm

Maar in Friesland was het erg zag ik op het nieuws!
Huh!?
pi_25336328
hier ligt ook ontzettend veel (amstelveen)
Skanky Shizzle #1
pi_25336349
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:17 schreef Andyvie het volgende:

Sowieso verdwijnt het verschil tussen particulier en ziekenfonds. Dus er komt nog maar een verzekering met een aantal aanvullende verzekeringen (die voor ziekenfondsverzekerden een stuk duurder lijkt te zijn, maar er wordt geen ziekenfondspremie meer ingehouden van je loon, dus het verschil valt mee).
Wat er verder allemaal gaat veranderen moet de regering nog beslissen, dus dat weet ik ook verder niet.
Voor ziekenfondsverzekerden zal er niet zoveel veranderen, maar mensen die particulier zijn verzekerd zullen veel minder vaak een nota krijgen omdat alles net zoals het nu is bij het ziekenfonds direct met de zorgverzekeraar wordt geregeld.

Wij stappen daarnaast ook nog over op een nieuw verwerkingssysteem en daarom worden extra krachten aangenomen. Alle vaste medewerkers moeten opnieuw opgeleid worden, waardoor er tijdelijk te weinig mensen overblijven om de binnenkomende nota's te verwerken.
'k Weet niet... ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat alle nota's rechtstreeks naar verzekeraars gaan. Huisarts <-> ZF gaat nu via abonnementshonorarium, da's toch anders. En tandartsnota's krijgt bijna iedereen al thuis nu. Zorgverleners hebben geen zin om van al hun patiënten de verschillende (aanvullende) verzekeringen bij te houden, eigen bijdragen te innen etc. Aan de andere kant willen verzekeraars dit wellicht weer overnemen, en sluiten ze nu allerlei (wurg)contracten af met zorgverleners... 'k Ben benieuwd.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:35:02 #108
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25336370
nog steeds geen sneeuw hiero...

en wat is de nieuwe Candee Jay een gruwelijk lekker nummer
pi_25336466
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Cybart het volgende:
nog steeds geen sneeuw hiero...

en wat is de nieuwe Candee Jay een gruwelijk lekker nummer
Zal die eens gaan euhm.. 'kopen' heeft het nog een naam?
Huh!?
pi_25336488
Zo, net terug van mijn werk. En in sommige bochten de auto gewoon voelen glijden op de weg, terwijl er nog maar 2 cm sneeuw ligt. Dat wordt wat morgen. EN morgen avond daalt de temperatur tot -17.
Het is toch lente!!
Nothing is what it seems
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:44:53 #111
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25336507
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zal die eens gaan euhm.. 'kopen' heeft het nog een naam?
mn msn naam verraad een hoop... [ Candee Jay - Lose This Feeling ]
pi_25336612
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

mn msn naam verraad een hoop... [ Candee Jay - Lose This Feeling ]
Ik had msn geminimaliseerd staan
Huh!?
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:57:40 #113
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25336656
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik had msn geminimaliseerd staan
explains
pi_25336710
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Weet niet... ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat alle nota's rechtstreeks naar verzekeraars gaan. Huisarts <-> ZF gaat nu via abonnementshonorarium, da's toch anders. En tandartsnota's krijgt bijna iedereen al thuis nu. Zorgverleners hebben geen zin om van al hun patiënten de verschillende (aanvullende) verzekeringen bij te houden, eigen bijdragen te innen etc. Aan de andere kant willen verzekeraars dit wellicht weer overnemen, en sluiten ze nu allerlei (wurg)contracten af met zorgverleners... 'k Ben benieuwd.
Nee, oke, het zal ook niet voor alle nota's gaan gelden. Daarom zeg ik: voor ziekenfondsverzekerden verandert er niet veel. Particulier verzekerden zullen veel minder nota's gaan krijgen. Waar je als ziekenfondsverzekerde geen nota voor krijgt, krijg je straks als particulier verzekerde ook niet meer. Zo moet je het een beetje gaan zien (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
pi_25336717
Ik heb zin in een sneeuwballen gevecht. Wie durft de uitdaging aan?
Nothing is what it seems
pi_25336746
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:01 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb zin in een sneeuwballen gevecht. Wie durft de uitdaging aan?
Hah! Kom maar op!
Huh!?
pi_25336836
Stel he, je hebt zin om zinnig te fokken maar ook enorm de behoefte om stoom af te blazen, wat moet je dan doen?

'n Avond trouwens

Weertje he?

En niet op mij richten
pi_25336890
* Andyvie pepert Ryan_R eens goed in
pi_25336899
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hah! Kom maar op!
*Ryan gooit sneeuwbal naar Vlarp*
Nothing is what it seems