4 Clubbers - Togetherquote:Take a look at me now
Can't you see that
I really want to know
if the love we have will last forever
look, i'm not afraid
anymore, so the feeling that i've got
it is more then love
let's be together
definatelyquote:
u zijt wellekomequote:Op maandag 28 februari 2005 13:13 schreef Ang3l het volgende:oooo, was IK aan de beurt?
(krijg je als je snel ff post, en dan alles afsluit omdat je op je werk zit)
Dank u Bart
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 13:26 schreef Ryan_R het volgende:
Is 2 pakjes roken van zaterdag op zondag ook veel?Mijn keel is een beetje schor nu
En daarna zeker een ralyrace naar de WC? 300 keer ofzoquote:Op maandag 28 februari 2005 14:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben verslaafd aan waterdrink echt 3 liter op een dag ofzo
Dus dan ga je ook niet vaak naar de sportschool, want comditietraining doe je op je werk welquote:Op maandag 28 februari 2005 16:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha zoietsik zit altijd boven en moet een trappetje af, ik denk dat ik zo'n 30 keer per dag naar boven en beneden sprint
![]()
Ik leef me gewoon uit op een personage uit m'n script. Laat ik lekker op een gruwelijke manier om het leven komen ofzo. Schrijven werkt toch zo rustgevendquote:Op maandag 28 februari 2005 17:01 schreef Cazman het volgende:
Klotedag idd. Wordt weer agressie wegfitnessen
Klinkt goed. Maar goed dat dat bij jouw werkt. bij mij iig niequote:Op maandag 28 februari 2005 17:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik leef me gewoon uit op een personage uit m'n script. Laat ik lekker op een gruwelijke manier om het leven komen ofzo. Schrijven werkt toch zo rustgevend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |