Is dat zo bijzonder dan?quote:
Ik dacht dat je geen zak aan haar vond... of verwar ik je nu ff met JP?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is daar nou zoaan?
.
Dat klinkt idd als iets wta je vervelend zou ervaren jahquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK Mijn leven is echt klote!
4 weken zonder internet met nog geen einde in zicht.
5 dagen t huis uit gekickt en noodgedwongen bij mn opa + oma geslapen
Nu thuis en mn moeder maakt mn leven een hel
Liefdesleven ligt zo goed als stil...
EN ik ben ontslagen bij BNN bij gebrek aan ervaring en motivatie..
Iemand iets waardoor ik het leven wat vrolijker ga zien?
Als je;t over de ex van pup hebt:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
EIKEL!
Ja t kwam echt in 1 week allemaal rauw op mn dakkie...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als iets wta je vervelend zou ervaren jah
Komt ook lekker zo gespreid he ...........
Ex van Pup!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je;t over de ex van pup hebt:![]()
Als je't over mij hebt:![]()
Als je't over JP hebt:
Wat een sloeries. Hoogst onaantrekkelijk zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:pup's ex heeft engelvleugeltjes
[afbeelding]
IK BEN ANGEL!!!!!!!!! NIET HIJ!!!!!!!
Ik had t niet tegen Ang3l... zo'n bitch ben k nie hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:08 schreef tech het volgende:
CDP: ik geloof dat je Ang3l verkeerd begrijpt... Hij zegt niks lulligs...
Maar da's wel klote voor je, ja...
Ik heb alle cd's van Tori Amos.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen zak aan haar vond... of verwar ik je nu ff met JP?
Al die afkortingen ook!!!!
Een voor mij onontdekte GE kant!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's van Tori Amos..
Kinky! Is er ook een ongecensureerde versie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
'k Drink ook wel andere merken hoor..
[afbeelding]
Pijpje?
Jij hebt die topics toen in B&H niet meegemaakt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:23 schreef Ryan_R het volgende:
Kinky! Is er ook een ongecensureerde versie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |