klopt, helaas is het zo dat je maar een willekeurig restaurant hoeft in de lopen en het personeel weet niet wat hij/zij verkooptquote:SAJ Schreef:
Ik denk dat dat zeker een pré is. Je wordt als personeel wel geacht een product te verkopen. Smaken verschillen dat is zeker waar, maar ingredienten en smaakbeleving moet toch bekend zijn lijkt me.
Het is immers geen McDonalds's etc.
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu isquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
klopt, helaas is het zo dat je maar een willekeurig restaurant hoeft in de lopen en het personeel weet niet wat hij/zij verkoopt
had je dan een speciale voorkeurquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga dit jaar een nieuwe uitdaging aan: een afspraak maken met een Limbo
-edit-
Ach dat is toch zinloos.
En bij ons leren ze je gewoon niks, werk dan wel niet in een restaurant, maar het kan best handig zijn om wat van wijnen te weten, als de helft van de winkel ermee volstaatquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu is
t is een kleine moeitequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Onze kok baalt er ook erg van dat de bediendes de kaart niet even leren als er een nieuw menu is
Oeh, dat doet me denken aan een keer in een lunchroom.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Met plezier rol ik honden op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds wanneer rol je honden op?
ik zie je al haspelen.
Klopt. Zeker als je klanten ermee moet helpen. Da's wel vreemdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En bij ons leren ze je gewoon niks, werk dan wel niet in een restaurant, maar het kan best handig zijn om wat van wijnen te weten, als de helft van de winkel ermee volstaat![]()
Te veel moeite voor hun denk ik ,maar goed ze moeten 't zelf weten.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, dat doet me denken aan een keer in een lunchroom.
[rollenspel]
Het was de kok idd niet onbekend dat ze het serveerde, maar het heeft wel een kwartier geduurd.
volgensmij is er iemand in het piratentijdperk blijven hangenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
RGAAHH!!!!!!!!
Die ligt hier in Groningen.... 20 cm gemiddeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef Cybart het volgende:
anywayz, waar is die fokking sneeuw dan????
Morgenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:45 schreef Semisane het volgende:
Mogge!! Ben terug van mijn 6 daagse tripje naar het Zwarte woud en zwitserland, waar de sneew tot aan mijn oksels kwam...en blijkbaar heb ik nog wat sneeuw meegenomen uit die gebieden.![]()
Sneeuw is leuk. De sauna, zwembad, bubbelbad enz in het hotel waren dat ook
You tell 'em Kug!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
We are NOT amused!
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
MorgenHet sneeuwt hier ook al.
En ging het dan om de sauna, zwembad, bubbelbad zelf, of ook om de mensen die erin zaten?![]()
En Ramon is je vriend neem ik aan? Ja, naar maanden prober ik nog steeds op de hoogte te komenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...Ze hadden namelijk meer dan 1 bubbelbad en sauna....alleen het zwembad moesten we delen...maar goed...daar ging alleen ik in. ...Ramon vond dat weer te koud.
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
Je want schnee!
ik was gister nog in het noorden, maar ja, vandaag druk bezig in eindhoven! ik wil sneeeeeeuw!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegen
Hier sneeuwt het nu ook lekker door trouwens. Misschien straks een lekker stuk lopen in de sneeuw
Heeft dat een reden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
joh ik had zin in vandaag... maar nu eigenlijk niet meer zo...![]()
en dat heeft niets met sneeuw te maken![]()
passief aggresief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |