volgensmij is er iemand in het piratentijdperk blijven hangenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
RGAAHH!!!!!!!!
Die ligt hier in Groningen.... 20 cm gemiddeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:48 schreef Cybart het volgende:
anywayz, waar is die fokking sneeuw dan????
Morgenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:45 schreef Semisane het volgende:
Mogge!! Ben terug van mijn 6 daagse tripje naar het Zwarte woud en zwitserland, waar de sneew tot aan mijn oksels kwam...en blijkbaar heb ik nog wat sneeuw meegenomen uit die gebieden.![]()
Sneeuw is leuk. De sauna, zwembad, bubbelbad enz in het hotel waren dat ook
You tell 'em Kug!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
We are NOT amused!
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
MorgenHet sneeuwt hier ook al.
En ging het dan om de sauna, zwembad, bubbelbad zelf, of ook om de mensen die erin zaten?![]()
En Ramon is je vriend neem ik aan? Ja, naar maanden prober ik nog steeds op de hoogte te komenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik en Ramon zaten gezellig met z'n tweetjes in de sauna of bubbelbad...Ze hadden namelijk meer dan 1 bubbelbad en sauna....alleen het zwembad moesten we delen...maar goed...daar ging alleen ik in. ...Ramon vond dat weer te koud.
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
Je want schnee!
ik was gister nog in het noorden, maar ja, vandaag druk bezig in eindhoven! ik wil sneeeeeeuw!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga richting het noorden. Kom je het vanzelf tegen
Hier sneeuwt het nu ook lekker door trouwens. Misschien straks een lekker stuk lopen in de sneeuw
Heeft dat een reden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
joh ik had zin in vandaag... maar nu eigenlijk niet meer zo...![]()
en dat heeft niets met sneeuw te maken![]()
passief aggresief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |