Z'n tiep kwamen we bij de meet tegen, was een vriend van die Zweed. Alleen toen hij begon te praten, schoot ik in de lach. Moet je je voorstellen: Een lange, brede gast met een piepstemquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou vond het vrij pittighad net trouwens een gigantische beer van een vent tegenover me
bouwvakker
Ja, dat was echt weird. Ik dacht echt van "Okay", maar opeens zijn stemquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Z'n tiep kwamen we bij de meet tegen, was een vriend van die Zweed. Alleen toen hij begon te praten, schoot ik in de lach. Moet je je voorstellen: Een lange, brede gast met een piepstem![]()
Zow. Ik wist niet dat MacDonalds pittige eetwaren verkoopt. Heel apartquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou vond het vrij pittighad net trouwens een gigantische beer van een vent tegenover me
bouwvakker
hoi Ryan_Rquote:
Wij gaan op school een filmpje maken met het thema 'soap' dus nou moet ik het wel leuk vinden. Soaps zijn gewoon super!quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoi Ryan_R
@MM: Ook Hoi
Trouwens ik haat soaps niet meer. Ik ga As The World Turns weer kijken
Klinkt behoorlijk enthousiastquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wij gaan op school een filmpje maken met het thema 'soap' dus nou moet ik het wel leuk vinden. Soaps zijn gewoon super!![]()
![]()
WAXXERquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Als je in twee weken met 15 verschillende mensen tongt en drie verschillende mensen naar bed gaat, is dat "erg"?
........en hoe sta je bekend als je na het uitgaan buiten staat te wachten en iemand zegt "hee hoe is het" en je zegt "ja goed met jou?" en dat heb je amper gezegd of hij steekt zijn tong in je mond en je staat weer te bekken? En is dat "erg"?quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WAXXER!!! Wat heb jij uitgespookt?? Biecht maar op
Ja ATWT is ook behoorlijk manvriendelijk, niet zo erg als Days Of Our Lives overigens.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat tongen vind ik niet erg maar met drie naar bed best wel
En idd ATWT is hip en leuk
Haihaiquote:
Wat voor veranderingen zullen het zijn, denk je, voor de verzekeraars en de zorgverleners?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:56 schreef Andyvie het volgende:
Er zijn op dit moment een stuk of 40 mensen (nou ja, eigenlijk vrouwen, 95% van mijn collega's zijn vrouw) die dezelfde functie als ik hebben en er komen er tijdelijk nog een stuk of 20 bij, i.v.m. de veranderingen in het ziekenfonds per 1-1-2006
Nee hoor, dat is gewoon zaterdagavond.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Als je in twee weken met 15 verschillende mensen tongt en drie verschillende mensen naar bed gaat, is dat "erg"?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |