Nee daar heeft het niets mee te maken. Het heeft te maken met de structuur. Goed kijken!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jeetje, je maakt het wel moeilijk zeg
Spiegelbeeld misschien?
Dan moet je beter kijken!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef piere het volgende:
Ik zie het niet...
Ja zoek maar of tief opquote:Op zondag 27 februari 2005 15:41 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee, mevrouw denkt intelligent over te komen met zoek je rot plaatjes, ik zie iets wat jij niet ziet. [afbeelding]
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef Murray het volgende:
ik zou toch zweren dat ik net in dit topic gepost had.
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef Rampestamper het volgende:
Tsssk, doe es niet zo flauw.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:49 schreef Thomas B. het volgende:
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:48 schreef Biancavia het volgende:
Die boot he, die vaart. Maar dat kan helemaal niet, want de sloot is bevroren.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Probeer eens uit zou ik zeggen
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.
Verhip, nu zie ik het!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.
Nou ja, nu ik het weet lijkt het zo simpel. Maar in eerste instantie zag ik het écht niet. Ik snap nu ook niet hoe ik het over het hoofd kon zien.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Zo moeilijk was 'ie helemaal niet he!![]()
Irritant is dat jaquote:Op zondag 27 februari 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
Eens in de zoveel tijd probeert ze het weer
Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Brug loopt een beetje raar richting dat gebouw. Lijkt wel alsof de weg er tegenaan loopt.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?
Hij is ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:01 schreef cyberrobin het volgende:
Ik zie t nog steeds niet...
Als je het eenmaal weet wel jaquote:Op zondag 27 februari 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Hahaha, ik zag het meteen! Het is echt zó simpel!
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.quote:
Patser.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.![]()
quote:
Dat viel me ook meteen op.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Is dit een reflectie? zoja dat kloptie niet er zou veel meer moeten reflecteren.
dank uquote:
Er is niet mis met die foto, slaap lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef -Beer- het volgende:
Kan patty/iemand anders aub het antwoord plaatsen...
ik wil slapen![]()
jij ziet ook al spokenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef danni het volgende:
De verhoudingen kloppen gewoon niet.
Dat weggetje of bruggetje onderaan het plaatje hoort daar hele
maal niet!
Welke mensen? Die twee daar rechts onder?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:05 schreef patty het volgende:
Let goed op de gebouwen en de mensen!
hey psst, laat jij je tieten eens zienquote:Op maandag 28 februari 2005 02:25 schreef BMW_Master het volgende:
*knip*
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:34 schreef laffer het volgende:
[..]
hey psst, laat jij je tieten eens zien![]()
maar jij hebt toch ook wel een paar lekkere tetsers, compleet met overdruk-ventielenquote:Op maandag 28 februari 2005 02:40 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.
ja, als je die schuin kijk truc gebruikt lijkt het alsof de voorgrond scheef is zeg maar, maarja als dat het is? Als je raar 9schuif op je kop) gaat kijken zie je alles scheef dus slaat nergens op, maar die rechterkant zal er wel in gemaakt zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 05:59 schreef Enil het volgende:
Het gebouw rechts valt 'links naar voren'.
Het lijkt schuin te staan...
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:21 schreef cherry19 het volgende:
wanneer wordt er verteld wat het is ??
ik ben wel erg benieuwd geworden .
Ja ik vind het ook niet grappigquote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
ja, als je die schuin kijk truc gebruikt lijkt het alsof de voorgrond scheef is zeg maar, maarja als dat het is? Als je raar 9schuif op je kop) gaat kijken zie je alles scheef dus slaat nergens op, maar die rechterkant zal er wel in gemaakt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Hij is leukquote:Op zondag 27 februari 2005 15:28 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Op het eerste gezicht is er niets mis met de bovenstaande foto. Maar als je heel goed kijkt zie je dat er iets compleet mis is met het plaatje![]()
Wie kan het vinden?
Post het dan als je durft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jee, dat niemand dat ziet.
Ik zag het direct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:31 schreef Brunette het volgende:
Ik Weet het: 2/3 mensen rechts op de foto zijn aan het NEUKEN terwijl die ene op de bank toekijkt
![]()
![]()
neeeeeee kijk eens goed er is er een zelfs voorover gebogenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:50 schreef danni het volgende:
[..]Bij brunette draait het alleen maar om sex en relaties..
Immers je vult toch zekers zélf in wat je 'denkt te zien' in een abstracte afbeelding ?
(2 sexende mensen.. je bent echt grappig.. *checkt zelf voor zekerheid ook maar effe)
Ja en ik ben Sugar Lee Hooperquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:48 schreef numero_uno het volgende:
God god god, patty laat ook weer eens van zich horen....
en ook elke keer met dezelfde 'grap'. voor de mensen die nog steeds aan t zoeken zijn kap er maar mee want dit doet ze elke 2 maanden wel een keer
geef op die tip... ik word er gek van namelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:53 schreef Zeuxis het volgende:
Mag ik een tip geven patty?
of vepest ik dan de topic?
nee, je moet echt naar de gebouwen kijklen in relatie tot de lucht, de bruggen en het water.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:28 schreef petitlapin het volgende:
is het het feit dat de lantaarnen licht geven terwijl het dag is, en zonnig ? maar dat zou wel heel simpel zijn ...
nee dat is het niet... het is echt heel grappig als je het ziet.. een beetje 3d effect [ hoop niet dat ik het nu verraad]quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:47 schreef Jurrio het volgende:
correctie: op het plaatje valt hij dus links...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet niemand dit???quote:
Beetje vreemde redenatie, zo zie ik het niet sneller hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:46 schreef Zeuxis het volgende:
goe dmet je ogen knijpen en wat naar links of rechts kijken van je computer af.
Je ziet het het beste als je wat naar links boven kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:28 schreef bar_rel het volgende:neeje dat is het niet! dat valt iedereen op en dat is gewoon de zon, als dat de fout is is het wel een hele slechte foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar..volgens mij is dit gewoon een slechte grap van Pattyquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
neeje dat is het niet! dat valt iedereen op en dat is gewoon de zon, als dat de fout is is het wel een hele slechte fout
Er is niks mis met dat plaatje, je probeert het aan te pappen en nathouden. Als er daadwerkelijk iets mis was met het plaatje, dan had je het antwoord al gegeven. Maar, nee, je zegt nog steeds niks. IN je vorige topic zei je ook dat het allemaal een grap was en dat er niks mis was met dat plaatje. Zo ook nu het geval is. Hou svp op met andere users blijven te bedriegen, sufkut.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:00 schreef patty het volgende:
Jullie zijn gewoon boos omdat jullie het niet kunnen raden
huiliequote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:07 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Er is niks mis met dat plaatje, je probeert het aan te pappen en nathouden. Als er daadwerkelijk iets mis was met het plaatje, dan had je het antwoord al gegeven. Maar, nee, je zegt nog steeds niks. IN je vorige topic zei je ook dat het allemaal een grap was en dat er niks mis was met dat plaatje. Zo ook nu het geval is. Hou svp op met andere users blijven te bedriegen, sufkut.
nee jij. gaar wijf met je repititieve humor! Verzin eens wat nieuwsquote:
Patty, het is gewoon niet leuk.quote:
Ga door!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Patty, het is gewoon niet leuk.
Het is niet grappig en iedereen heeft na dit topic zoiets van... die Patty heeft totaal geen gevoel voor humor en is gewoon een kutuser. Goed bezig![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken!
hihihihihihi![]()
Je wilt het ook gewoon niet snappen hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:36 schreef multilul het volgende:
schiet mij maar lek.. ik zie het niet echt.... of misschien ook wel.. maar dan zal het komen omdat je op een gegeven moment gaat denken dat alles wel fout kan zijn....
Duurt wel een beetje lang he dat antwoord.... moet ze hem zelf ook nog ff ontdekken ofsow
Het is een fascinerende brug en dat is het.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef CosmoNut het volgende:
Het lijkt net of die weg rechtdoorgaat (die brug) maar hij maakt een bocht naar links
wie is hier nou een newb?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:54 schreef patty het volgende:
[..]
Ga door!
Ik geil op gefrustreerde newbies
Je bent niet grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is een fascinerende brug en dat is het.
Ze noemde me een newbiequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:54 schreef patty het volgende:
[..]
Ga door!
Ik geil op gefrustreerde newbies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef patty het volgende:
Ok hier is de oplossing, maar voordat je de spoiler leest zou ik toch nog even de foto checken, anders denk je natuurlijk DAT HAD IK MOETEN WETEN!
Kan je het echt niet vinden? Lees dan de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:47 schreef Het_Biertje het volgende:
patty, je bent een hoer.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef patty het volgende:
Ok hier is de oplossing, maar voordat je de spoiler leest zou ik toch nog even de foto checken, anders denk je natuurlijk DAT HAD IK MOETEN WETEN!
Kan je het echt niet vinden? Lees dan de spoilerOmdat je gewoon een vervelende kuthoer bent met een aandachtstekort en daarom maar achter newbies aangaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
Lees de spoiler hierboven johquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:57 schreef -calimero- het volgende:
ik dacht eerst de lichtval. Maar die klopt wel, want de schaduw in de rivier is van het grote gebouw rechts.
Dus ik weet het niet, maar ben wel erg nieuwschierig geworden
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:38 schreef Jurrio het volgende:
Ik zou er niet teveel op reageren....anders krijgt zij haar zin, niet? Blijf gewoon van dit soort plaatjes sturen (in deze trend dus)...zodat we gewoon lol kunnen blijven hebben. Helaas dat dit soort mensen bestaan, tis niet anders, ik ben er ook met beide benen ingetrapt, maar goed daar leer je van...zodat die mensen er op een bepaald tijdstip geen lol meer aan hebben.
OMG !!!11!1!!!1! !!!111quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:38 schreef Jurrio het volgende:
Ik zou er niet teveel op reageren....anders krijgt zij haar zin, niet? Blijf gewoon van dit soort plaatjes sturen (in deze trend dus)...zodat we gewoon lol kunnen blijven hebben. Helaas dat dit soort mensen bestaan, tis niet anders, ik ben er ook met beide benen ingetrapt, maar goed daar leer je van...zodat die mensen er op een bepaald tijdstip geen lol meer aan hebben.
ja ik zag ook wel wat. Maar echt duidelijk is het niet welquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:35 schreef The-Chosen1 het volgende:
uh ik zie een hert rechts onderin waar die dude op het bankje zit ?
Absoluut.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:48 schreef Georges het volgende:
Eens in de zoveel tijd moet de schat weer een foto plaatsen.
Nou jij bent anders ook genaaid hoor , want jij hebt ook gereageerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:39 schreef danni het volgende:
't is er wél gelukt.. gaat het haar nóg een keer lukken denk je?
YOU FOOLS! ZE HEEFT JULLIE GEWOON GENAAIT HAHAHAHHA!
(hoop voor je dat jehet lekker vond)
Ik deed gewoon mee voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou jij bent anders ook genaaid hoor , want jij hebt ook gereageerd![]()
(was het lekker ?)![]()
In de categorie nutteloze kicks 9+quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:07 schreef -Beer- het volgende:
Kut ik heb hem nog steeds niet gevonden
hehe oude troepquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:52 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, anders kick je even een 1½ jaar oud topic
Het enige wat ik zie is een kutschop uit het verleden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:52 schreef Rosbief het volgende:
Die lensflare kan, aan de stand van de zon te zien, nooit uit die hoek komen volgens mij, is dat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |