Als je het eenmaal weet wel jaquote:Op zondag 27 februari 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Hahaha, ik zag het meteen! Het is echt zó simpel!
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.quote:
Patser.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.![]()
quote:
Dat viel me ook meteen op.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Is dit een reflectie? zoja dat kloptie niet er zou veel meer moeten reflecteren.
dank uquote:
Er is niet mis met die foto, slaap lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef -Beer- het volgende:
Kan patty/iemand anders aub het antwoord plaatsen...
ik wil slapen![]()
jij ziet ook al spokenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef danni het volgende:
De verhoudingen kloppen gewoon niet.
Dat weggetje of bruggetje onderaan het plaatje hoort daar hele
maal niet!
Welke mensen? Die twee daar rechts onder?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:05 schreef patty het volgende:
Let goed op de gebouwen en de mensen!
hey psst, laat jij je tieten eens zienquote:Op maandag 28 februari 2005 02:25 schreef BMW_Master het volgende:
*knip*
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:34 schreef laffer het volgende:
[..]
hey psst, laat jij je tieten eens zien![]()
maar jij hebt toch ook wel een paar lekkere tetsers, compleet met overdruk-ventielenquote:Op maandag 28 februari 2005 02:40 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |