Nee daar heeft het niets mee te maken. Het heeft te maken met de structuur. Goed kijken!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jeetje, je maakt het wel moeilijk zeg
Spiegelbeeld misschien?
Dan moet je beter kijken!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef piere het volgende:
Ik zie het niet...
Ja zoek maar of tief opquote:Op zondag 27 februari 2005 15:41 schreef Pumatje het volgende:
Oh nee, mevrouw denkt intelligent over te komen met zoek je rot plaatjes, ik zie iets wat jij niet ziet. [afbeelding]
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef Murray het volgende:
ik zou toch zweren dat ik net in dit topic gepost had.
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef Rampestamper het volgende:
Tsssk, doe es niet zo flauw.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:49 schreef Thomas B. het volgende:
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:48 schreef Biancavia het volgende:
Die boot he, die vaart. Maar dat kan helemaal niet, want de sloot is bevroren.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Probeer eens uit zou ik zeggen
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.
Verhip, nu zie ik het!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.
Nou ja, nu ik het weet lijkt het zo simpel. Maar in eerste instantie zag ik het écht niet. Ik snap nu ook niet hoe ik het over het hoofd kon zien.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Zo moeilijk was 'ie helemaal niet he!![]()
Irritant is dat jaquote:Op zondag 27 februari 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
Eens in de zoveel tijd probeert ze het weer
Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Brug loopt een beetje raar richting dat gebouw. Lijkt wel alsof de weg er tegenaan loopt.
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?
Hij is ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:01 schreef cyberrobin het volgende:
Ik zie t nog steeds niet...
Als je het eenmaal weet wel jaquote:Op zondag 27 februari 2005 17:07 schreef Tokay het volgende:
Hahaha, ik zag het meteen! Het is echt zó simpel!
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.quote:
Patser.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies ja, mensen zijn altijd geneigd het véél ingewikkelder te maken dan het eigenlijk is.![]()
quote:
Dat viel me ook meteen op.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Is dit een reflectie? zoja dat kloptie niet er zou veel meer moeten reflecteren.
dank uquote:
Er is niet mis met die foto, slaap lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef -Beer- het volgende:
Kan patty/iemand anders aub het antwoord plaatsen...
ik wil slapen![]()
jij ziet ook al spokenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef danni het volgende:
De verhoudingen kloppen gewoon niet.
Dat weggetje of bruggetje onderaan het plaatje hoort daar hele
maal niet!
Welke mensen? Die twee daar rechts onder?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:05 schreef patty het volgende:
Let goed op de gebouwen en de mensen!
hey psst, laat jij je tieten eens zienquote:Op maandag 28 februari 2005 02:25 schreef BMW_Master het volgende:
*knip*
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:34 schreef laffer het volgende:
[..]
hey psst, laat jij je tieten eens zien![]()
maar jij hebt toch ook wel een paar lekkere tetsers, compleet met overdruk-ventielenquote:Op maandag 28 februari 2005 02:40 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Daar moet je bij AMD64 voor zijn. Inderdaad, de kloon van BMWM3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |