quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.

Verhip, nu zie ik het!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:11 schreef Pool het volgende:
Flauwe antwoorden allemaal zeg. Doe eens je best.![]()
Tip: Schuif je bureaustoel een beetje naar links, zodat je schuin op het scherm kijkt. Je kijkt dan bij wijze van spreken recht tegen de zonnestralen op het plaatje in.

Nou ja, nu ik het weet lijkt het zo simpel. Maar in eerste instantie zag ik het écht niet. Ik snap nu ook niet hoe ik het over het hoofd kon zien.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Zo moeilijk was 'ie helemaal niet he!![]()

Irritant is dat jaquote:Op zondag 27 februari 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
Eens in de zoveel tijd probeert ze het weer

Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Brug loopt een beetje raar richting dat gebouw. Lijkt wel alsof de weg er tegenaan loopt.

quote:Op zondag 27 februari 2005 16:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Je bent warm! Heb je die schuinkijktip al geprobeerd?

Hij is ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:01 schreef cyberrobin het volgende:
Ik zie t nog steeds niet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |