ja, als je die schuin kijk truc gebruikt lijkt het alsof de voorgrond scheef is zeg maar, maarja als dat het is? Als je raar 9schuif op je kop) gaat kijken zie je alles scheef dus slaat nergens op, maar die rechterkant zal er wel in gemaakt zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 05:59 schreef Enil het volgende:
Het gebouw rechts valt 'links naar voren'.
Het lijkt schuin te staan...

quote:Op maandag 28 februari 2005 10:21 schreef cherry19 het volgende:
wanneer wordt er verteld wat het is ??
ik ben wel erg benieuwd geworden .

Ja ik vind het ook niet grappigquote:

quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
ja, als je die schuin kijk truc gebruikt lijkt het alsof de voorgrond scheef is zeg maar, maarja als dat het is? Als je raar 9schuif op je kop) gaat kijken zie je alles scheef dus slaat nergens op, maar die rechterkant zal er wel in gemaakt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.

Hij is leukquote:Op zondag 27 februari 2005 15:28 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Op het eerste gezicht is er niets mis met de bovenstaande foto. Maar als je heel goed kijkt zie je dat er iets compleet mis is met het plaatje![]()
Wie kan het vinden?

Post het dan als je durft?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jee, dat niemand dat ziet.
Ik zag het direct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:31 schreef Brunette het volgende:
Ik Weet het: 2/3 mensen rechts op de foto zijn aan het NEUKEN terwijl die ene op de bank toekijkt
![]()
![]()

neeeeeee kijk eens goed er is er een zelfs voorover gebogenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:50 schreef danni het volgende:
[..]Bij brunette draait het alleen maar om sex en relaties..
Immers je vult toch zekers zélf in wat je 'denkt te zien' in een abstracte afbeelding ?
(2 sexende mensen.. je bent echt grappig.. *checkt zelf voor zekerheid ook maar effe)

Ja en ik ben Sugar Lee Hooperquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:48 schreef numero_uno het volgende:
God god god, patty laat ook weer eens van zich horen....
en ook elke keer met dezelfde 'grap'. voor de mensen die nog steeds aan t zoeken zijn kap er maar mee want dit doet ze elke 2 maanden wel een keer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |