Het is een fascinerende brug en dat is het.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef CosmoNut het volgende:
Het lijkt net of die weg rechtdoorgaat (die brug) maar hij maakt een bocht naar links
wie is hier nou een newb?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:54 schreef patty het volgende:
[..]
Ga door!
Ik geil op gefrustreerde newbies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is een fascinerende brug en dat is het.
Ze noemde me een newbiequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:54 schreef patty het volgende:
[..]
Ga door!
Ik geil op gefrustreerde newbies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef patty het volgende:
Ok hier is de oplossing, maar voordat je de spoiler leest zou ik toch nog even de foto checken, anders denk je natuurlijk DAT HAD IK MOETEN WETEN!
Kan je het echt niet vinden? Lees dan de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:47 schreef Het_Biertje het volgende:
patty, je bent een hoer.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:21 schreef patty het volgende:
Ok hier is de oplossing, maar voordat je de spoiler leest zou ik toch nog even de foto checken, anders denk je natuurlijk DAT HAD IK MOETEN WETEN!
Kan je het echt niet vinden? Lees dan de spoilerOmdat je gewoon een vervelende kuthoer bent met een aandachtstekort en daarom maar achter newbies aangaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
Lees de spoiler hierboven johquote:Op woensdag 2 maart 2005 16:57 schreef -calimero- het volgende:
ik dacht eerst de lichtval. Maar die klopt wel, want de schaduw in de rivier is van het grote gebouw rechts.
Dus ik weet het niet, maar ben wel erg nieuwschierig geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |