welcome backquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:10 schreef Liejannuh het volgende:
* ervaringsdeskundige meld zich weer *
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Net bericht van Sanshine gehad. Operatie is goed gegaan, zie update op haar blog
Goed om te horen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Net bericht van Sanshine gehad. Operatie is goed gegaan, zie update op haar blog
1 á 1,5 jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
Spannend Duchess... hoe lang gaat dat wachten duren denk je? Of heeft hij geen indicatie gegeven?
Heej mederocker!quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
Hoi ouwe rocker, fijn dat alles goed gegaan is. Zie je op een volgende meet, je zult gemist wordenmaar fokken gaat nog wel, das wel erg fijn
Tx dear!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:51 schreef DuchessX het volgende:
Sanne,
heel veel beterschap gewenst en doe het lekker rustig aan!
Heej Sanne, Ik zie dat je weer thuis bent...Ik ben ook weer thuis.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:03 schreef Sanne het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben weer thuis. Nog wel ontzettend beroerd, veel pijn. Vertel later het hele verhaal wel.
Vind het eigenlijk wel een beetje te gek dat ik al thuis zit want ik kan mijn haren nog niet eens kammen of mijzelf aankleden. Maarja.
Ik heb wel mooie borsten, en daar ging het om
Heej wijfie!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:47 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen Sanne,
Hoe gaat het ermee? Wil het revalideren een beetje vlotten? Ik hoop dat je genoeg hulp hebt..
Wanneer kun je eigenlijk echt het resultaat zien? En hoelang zit je nog ingepakt in dat verband?
Vorige week lag je nog in het ziekenhuis..moet je ns kijken hoe vlug dat zo iets gaat..
Ik hoop dat de pijn iets nalaat..igg nog steeds veel beterschap...en doe het kalm aan!!![]()
Gewoon nog even op je handjes blijven zitten, en dan kun je daarna een keer voor hun gaan kokenquote:Op zondag 6 maart 2005 09:34 schreef Sanne het volgende:
Hoi Gurgeh en Myriam!
Het gaat iedere dag een beetje beter met me. Moet alleen nog erg wennen aan het afhankelijk zijn. Als er vriendinnen komen stofzuigen, koken of wassen wil ik zelf meehelpen en dat is dus eigenlijk niet de bedoeling. Moet dan gewoon met mijn kont op de bank blijven zitten maar voel me zo schuldig dat ik er weer achteraan ga hobbelen en vervolgens barst van de pijn.
Wanneer je je weer in de kroeg mag begeven spreken we gewoon weer eens afquote:Ik hoop dat het met jou ook goed gaat Myriam, en dat we snel een herkansing voor de gemiste meeting zullen krijgen.
Nou ik kan me voorstellen dat je pijn aan de rug krijgt als je noodgedwongen anders moet slapen dan je gewent bent. Je moet het nog maar ff volhouden. Straks kun je jezelf "bewonderen". Ik ga er toch vanuit dat je het ergste achter de rug hebt...?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:37 schreef Sanne het volgende:
[.
.
Hoe is het met jou trouwens? Ik weet niet waar jij aan geopereerd bent, maar hoop dat alles goed met je gaat.
Wat zij zeiquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:00 schreef Myriam7 het volgende:
Denk eraan de lente is er..strakke truitjes..!! Need i say more ?:+
Goed zo, gewoon lekker aan anderen over laten, niet tillen, niet sjouwen, ook niet die boodschappen, al is dat lastig zo in je 1tje (ik mag dat om andere redenen ook niet en dan toch doe ik het met alle gevolgen van dien).quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:
Tx allemaal.
Ik heb wel drains gehad Milagro. In het ziekenhuis na de operatie. Maar daar kwam bijna niets in op een paar druppeltjes bloed na. Vandaar ook dat ik zo snel naar huis mocht (moest).
Heb de doktersdienst gebeld. Voglens hun is de penicilinekuur op zich sterk genoeg. Wat dat betreft kunnen ze niets voor me doen. Maandag direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak. En ondertussen maar hopen op betere tijden.
Ik probeer het rustig aan te doen, voor zover dat mogelijk is als je alleen woont. Doe wel dagelijks een was, maar verschoon bijvoorbeeld niet zelf mijn beddengoed. Ook stofzuigen doe ik niet en andere zware klussen.
Gelukkig is het de laatste tijd fantastisch zacht weer, ramen en deuren ff tegen elkaar open en je huis is weer frisquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer het rustig aan te doen'..............
Dat zweten eronder is een groot punt van zorg, tenminste voor mijn huisarts. Dat kan gaan smetten. Dat was eigenlijk het enige dat hij me vroeg toen ik een verwijskaart kwam halen en niet wat ik woog en hoe groot mijn cupmaat was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
ja dat is waar, en voor het mooie moeten er toch wat kilo's af, dus maakt eigelijk niet veel uit, maar ik dacht echt dat de huisarts me al naar huis zou sturen, zo van: "ga jij eerst maar even 10 kilo afvallen meisje":)
Ik heb nu cup DD/E maar heb eigelijk altijd grote borsten gehad, ook toen ik slanker was, gelukkig ben ik erg lang, door optisch bedrog lijkt het dus mee tevallen, maar ik walg van die dingen.
Zwaartekracht gaat behoorlijk meespelen nu, last van mijn rug en nek en schouders heb ik altijd , en ik krijg een behoorlijk slappe huid, en wat ik het ergste nog vind is zomers, als je zo ontzttend gaat zweten eronder
Shit zeg, het zit je echt tegenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef Sanne het volgende:
Helaas echt beter gaat het nog niet. Tot mijn grote schrik wilde de chirurg het vanmiddag zelfs weer open snijden zodat de ontsteking er goed uit kan.
Ze hebben het gelukkig wel even verdoofd voordat ze gingen snijden. Verder moet ik het nu actief open houden tot de ontsteking verdwenen is. Durf het hier niet eens te melden hoe je dat actief open moet houden om de andere meiden die erover nadenken niet teveel af te schrikken.
Gelukkig wel ja!quote:Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis. Ze nemen het dus wel erg serieus.
Ja, dat had ik gezien. Maar Yngwie (Yngwie who? Yngwie fucking Malmsteen, that's who!) komt ook op Graspop. Dus ik denk dat ik de Melkweg oversla. Graspop gaat al genoeg geld kosten.quote:Even offtopic: Gurgeh, heb je gezien dat Yngwie J. Malmsteen in De Melkweg komt? Ik heb al een kaartje, ga er tenminste van uit dat ik in juni wel volledig hersteld ben. Zo niet dan zit ik met extra verband en compressen alsnog in de B&W
Eindelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Sanne het volgende:
* Sanne steekt de vlag uit en danst een rondje!
De plastisch chirurg (weer een andere) vond het er zo goed uitzien dat er niets meer aan gedaan hoeft te worden. De ontstekingen zijn weg; nu mogen de gaatjes dichtgroeien.
Ik moet het nog wel twee keer per dag goed douchen om het zo schoon mogelijk te houden, maar geen gefrut meer met gaasjes erin als een soort draintjes.
Dit had ik even nodig! Ik kan er weer een stuk beter tegen. Het komt goed, nu weet ik het zeker...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Sanne het volgende:
Dit had ik even nodig! Ik kan er weer een stuk beter tegen. Het komt goed, nu weet ik het zeker...
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:01 schreef Bolletje... het volgende:
Fijn dat het weer goed gaat Sanne!
Ik heb definitief mijn keuze gemaakt, ze gaan eraan
Volgende week ga ik naar de huisarts voor een doorverwijzing
quote:
Dat weet ik, maar ik wil één ding tegelijk doen. éérst afvallen, want ik ben nu echt veel te zwaar, en daarna die borstverkleining.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:47 schreef buitenbeentje het volgende:
@ Muck: als je dit en vorig topic een beetje doorleest zal je er achter komen dat je helemaal niet superslank hoeft te zijn voor borstverkleining. Dat hang heel erg van je bouw en hoe de chirurg er tegen aan kijkt wanneer je op gespek komt. In ieder geval veel sterkte.
Zo heb ik het ook gedaan Muck, dat is de beste weg. Afvallen ná een bvk is heel onverstandig, dan gaan je borsten weer hangen en is erg zonde van het resultaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wil één ding tegelijk doen. éérst afvallen, want ik ben nu echt veel te zwaar, en daarna die borstverkleining.
precies, dat is ook de gedachte die er bij mij zo'n beetje achterzit. Als het later allemaal gaat hangen, is dat natuurlijk hartstikke zonde van de moeite!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gedaan Muck, dat is de beste weg. Afvallen ná een bvk is heel onverstandig, dan gaan je borsten weer hangen en is erg zonde van het resultaat.
Wil je veel afvallen?
Dat is te doen hoor, is mij ook gelukt. Gaat alleen niet over één nacht ijs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, dat is ook de gedachte die er bij mij zo'n beetje achterzit. Als het later allemaal gaat hangen, is dat natuurlijk hartstikke zonde van de moeite!
Ja, er moet toch al gauw 20 kilo vanaf...
Ik heb 2 jaar lang anti-depressiva geslikt, en ben daardoor echt kei-veel aangekomen. Nu is mijn dosis veel lager (waarschijnlijk over een poosje helemaal niks meer), en wil ik die kilo's dolgraag weer kwijt.
Dank je!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is te doen hoor, is mij ook gelukt. Gaat alleen niet over één nacht ijs.
Succes ermee in ieder geval. Het is al heel wat om voor jezelf de knoop door te hakken.
Ha die Sanne,quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
ChillyM ik heb ook ontstekingen gehad. Heb er wel 3 weken mee gelopen, en dat schijnt nog geluk hebben te zijn. Het kan heel lang duren voor het weg is.
Bij mij ging de tweede antibioticakuur pas zijn werk doen.
De gaten op het drielandenpunt zijn nog niet dicht, maar het lekt bij mij wel een stuk minder.
Sterkte!
Hoi San, als je pijn hebt of denkt dat het nog niet gaat moet je gewoon niet gaan werken, maar als je wel gaat, let dan maar op alle stiekeme waarderende blikken van al je mannelijke collega's. Nu heb je het daar niet voor gedaan, maar het is toch een leuke bijkomstigheid niet?quote:Op maandag 18 april 2005 09:00 schreef Sanne het volgende:
Ik heb afgesproken vandaag weer te beginnen met halve dagen werken. Maar zie er nu zo tegenop. Het liefst zou ik ze afbellen en mijn bed weer induiken.![]()
Het gaat vandaag goed. Het is ook dicht, ik hoef geen verband meer te gebruiken kan gewoon direct die sportbeha aan. Een klein mijlpaaltje op weg naar totale genezing.quote:Op maandag 25 april 2005 10:47 schreef Lempicka het volgende:
Hoe is het nu Sanne?
Haai meisquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef ChillyM het volgende:
Hallo Sanne :-)
Ben ik weer eens, nu ook thuis en ook weer aan het werk! ik moet zeggen dat ik wel moe was hoor.
Ik werk dagen van 9 uur en ben begonnen met werken op een dag van 6.5 uur. Die ontsteking is nu weg :-) maar heb nog wel korsten onderaan die splitsing, kreeg er meer gaten bij op een gegeven moment dan dat ze dicht gingen haha. (op dat moment vond ik het niet grappig)
de 23ste fvan deze maand is het twee maanden geleden en heb ik dus nog die korsten aan de onderkant en doet het aan de zijkant bij die knoopjes nog wel zeer/gevoelig.
Ik had 30 mei weer een controle, hebben ze dat gewijzigd moet ik nog twee maanden wachten! asociaal vind ik het wel. de laatste keer dat ik bij mijn dokter was toen vertelde hij me dat ik het beste nog die sportbh dag en nacht moest dragen en dat ik verder ook niks zwaars moest doen.
Heb ik niet naar geluisterd die bh begon op een moment zo erg te irriteren dat ik hem gewoon uit heb gedaan hoor s'nachts en dan nu mij twee maanden later op de lijst zetten kun je zien hoe die artsen ook weer zijn na de behandeling.
Maar goed ben wel blij dat ik het heb laten doen alleen het duurde wel lang voordat die hechtingen waren opgelost!!! gingen prikken ook in die bh.
Ik hoop dat het bij jou nu ook weer beter gaat :-) we zijn bijna weer een maandje verder.
Ik hoor de reacties wel!
groetjes Chilly
Meis, ik kan je één ding verzekeren; daar word je heel blij van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:19 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Hoi hoi
Ik heb een tjjdje meegelezen en ik ben nu zelf dan ook aan de beurt... En wel op 4 oktober is het zover. Ik heb lang getwijfelt omdat ik best mooie grote borsten heb... Maar de pijn in mijn rug en schouders worden steeds erg dus daarom heb ik de stap gemaakt om het dan toch te laten doen...
Ik heb nu 75 g en weet nog niet wat het gaat worden maar ik wil niet te klein...
Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:42 schreef Sanne het volgende:
En heb je gezien hoeveel grappigs er te koop is in deze maten? Ik stond al helemaal kwijlend bij de Hennes voor een roze behaatje met witte polkadots.
Dat hadden ze niet in een F-cup.
Die pushup is ook niet nodig, maar het geeft wel een leuk effect.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:22 schreef ChillyM het volgende:
[..]
Ja leuk he haha ik raak ook niet uitgekeken!!!!!! gelukkig dat je antwoorden heb op je vragen!
Enne Push up bh ze staan vanzelf al recht op wauwie![]()
Inderdaad ontzettend spannend!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:48 schreef Vicky het volgende:
Muck, spannend!!
de 1e keer zal de pc vragen waaro je ze wil verkleinen en hij/zij zal even willen kijken. Dan wordt er een aanvraag door de pc ingediend bij de verzekering als hij/zij en als je dan de goedkeuring van de verz. binnen hebt maak je een 2e afspraak en dan zal er ook een opnameformulier gemaakt worden enzo (althans, zo ging het bij mij)
Succes!!
Wat goed voor je dat je een afspraak hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:21 schreef Muck het volgende:
Als ik al die horror-verhalen hier lees, denk ik wel eens "ieuw, nee, ik doe het niet", maar ik weet gewoon dat ik er geen spijt van ga krijgen.
Hoe hebben jullie het trouwens geregeld met de verzekering? Gaat dat via het ziekenhuis? moet ik ze een brief schrijven? Moet ik ze bellen?
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet vergoed krijgt, zeker niet met een F-cup.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:52 schreef Muck het volgende:
dank jullie! Jullie zijn echt lieverds
Ik ben ook wel heel erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Valt een enorme last van mijn schouders! (nu figuurlijk, straks letterlijk!)
@Sanne
Ik weet niet meer precies waarom de huisarts dat dacht (veel, heel veel informatie in een keer)
Ik vraag het woensdag in het ziekenhuis wel even, die weten er vast meer van
Ik heb nu een filnke F-cup.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef Sanne het volgende:
100 keer liever mijn littekens dan mijn oude borsten terug.
Je kan/mag je armen niet optillen na de operatie, dus zorg voor een nachtpon & bovenkleding met knoopjes aan de voorkant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Ewelina het volgende:
Goed. Na lang twijfelen heb ik besloten om zelf ook een bvk te ondergaan, en als het goed is word ik in juli geopereerd. Alleen: wat is handig om mee te nemen naar het ziekenhuis? Wat zijn de ervaringen na een bvk? Wat heb je echt nodig vlak na je operatie? Hoe zit het met kleding? Lig je lang op bed, etc. Ik wil graag dus alles weten.
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Wat raar. Ik haal de 1.60m niet, maar bij mij was er geen sprake van dat ik een b-cup zou krijgen (niet dat ik dat wil trouwensquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef Muck het volgende:
Ik ben niet zo lang, dus hij zat eerst te denken aan een b-cup, maar omdat ik nogal breed in de schouders en heupen ben, is het toch een c-cup geworden.
Ik denk het....quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat raar. Ik haal de 1.60m niet, maar bij mij was er geen sprake van dat ik een b-cup zou krijgen (niet dat ik dat wil trouwens). Het wordt een C of D-cup, en ik hoop dus dat het C wordt (ook voor als ze eventueel nog verder groeien) maar dat kon de chirurg niet precies zeggen. Blijkbaar verschilt het per chirurg
.
haha, nee, dat heeft ie niet gedaan!quote:Ging de chirurg bij jou trouwens ook je borsten alle kanten opduwen omdat hij wilde weten hoe je ze wilde hebben?![]()
Cloarie,quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:04 schreef cloarie het volgende:
Voorzichtige tvp![]()
Ik zit sterk na te denken over een borstverkleining. Op dit moment heb ik 80E maar ik vrees dat ze nog wel groter worden. Is dat normaal? Ik ben 22, vorig jaar zat ik nog op 80D. Veel dikker ben ik niet geworden. Voor het beeld: ik ben 1.75, weeg ongeveer 65 kg en nouja je ziet ze dus nogal.
Gebeurt het vaker dat borsten door blíjven groeien?
Hmm, misschien inderdaad een idee! Maareh zijn je borsten niet weer gekrompen of slapper geworden nadat je met de pil stopte? Want ik vind ze nu nog acceptabel maar ik ben bang dat ik ze niet zo leuk meer vind als ze leeglopen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef Yolli het volgende:
[..]
Cloarie,
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad als wat jij nu hebt.
Vanaf het moment dat ik aan de pil ging (Yasmine) zijn mijn borsten gegroeid van 75C naar 75E.
Ik baalde als een stekker. Volgens de dokter zou het niet aan de pil liggen. Yeah right...
Na veel gezeur ben ik naar de dokter gegaan en gezegd dat ik met de pil wilde stoppen.
Ik heb nu een Mirena spiraal (=100x minder hormonen per dag) en mijn borsten blijven nu gelijk.
Even voor de duidelijkheid, ik ben in die periode niet aangekomen, dus daar kwam het niet van.
Wellicht is het een idee om ook je anticonceptie (als je die hebt/gebruikt) eens tegen het licht te houden.
Succes!
Ik las het jaquote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef Yolli het volgende:
Muck, ik wil ook geen borstverkleining meer doen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:55 schreef Sanne het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst topiless naar het strand geweest!
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:55 schreef Sanne het volgende:
Wow super stoerquote:Op zondag 11 juni 2006 19:55 schreef Sanne het volgende:
Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Christine het volgende:
Even dit topic een rotschop geven.
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan. Ik zit zelf aan maat 75F en merk de laatste tijd dat mijn borsten zelf enorm pijn doen. Ik heb in het verleden ook wel rug/schouder/nekklachten gehad, maar ik heb geen idee of dat direct op mijn grote cupmaat te verhalen is.
De stap naar de chirurg is voor mij nog echt eentje te ver, maar ik speel al best lang met het idee. Eigenlijk was 'de druppel' een beetje dat ik gisteren een hele mooie, dure BH heb moeten weggooien, maat 75G geloof ik, die me te klein was. Dat ding valt waarschijnlijk erg klein uit, want ik pas soms ook gewoon in een maatje 75E, maar toch zette het me wel weer aan het denken.
Wat ik me vooral afvraag is of het wordt vergoed en of het wel mooi wordt... ik ben niet heel erg slank en vind mijn lichaam momenteel echt heel mooi in proportie. Ook krijg ik altijd complimenten over mijn mooie borsten (vind ze zelf ook het mooiste aan mijn lichaam) en ik ben een beetje bang dat ik dat kwijt raak na een evt. operatie.
Ja, ik vind het ook best lastig idd. Op zich vind ik ze echt heel mooi zo. En ik heb er niet heel veel last van, behalve dan dat ik ze van tijd tot tijd enorm irritant vind. En ze doen de laatste tijd enorm veel pijn (maar dat kan ook door iets anders komen?) vooral als ik bijv. de trap af loop of een stukje moet rennen. Meestal hou ik ze dan vast, maar alleen als niemand het kan zienquote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Het wordt vergoed vanaf cup E, of zelfs cup D als je lengte/gewicht daar te klein voor zijn.
Jouw geval is best lastig... ik vond mijn borsten en te groot (qua cupmaat en geen mooie beha's, met mijn properties was ik redelijk tevreden) en niet mooi. Rugklachten had ik niet echt, of in iedere geval niet direct gerelateerd aan mijn borsten. Toch ben ik toen naar de chirurg gestapt. Uiteindelijk heb ik een borstlift gekregen (ik zou van 75E naar 75C/D willen gaan maar dit is toch min of meer 75E gebleven). Dit werd ook vergoed, maar ik denk dat een borstlift niet verstandig is als je echt rugklachten hebt
1) Ik schaamde me vreselijk voor mijn borsten. Als sinds ik in de zesde klas als eerste borsten kreeg. Voelde me een lelijke koe.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/673255/5/50#45141657]maandag 8 januari 2007 14:05[/uvoelde me een lelijke koerl] schreef Christine het volgende:
Even dit topic een rotschop geven.
Ik ben vooral benieuwd wat voor jullie nou dé doorslaggevende reden is geweest om ermee door te gaan.
Dit probleem heb ik dus ook een beetje. Ook al heel vroeg borsten en eigenlijk ook erg vaak last van nek en schouders. En ik heb ook een cupmaatverschil wat ik echt verschrkkelijk vind. Bij mij is het ook niet een maat maar soms wel 2 of 3quote:Op zondag 6 mei 2007 11:01 schreef tass het volgende:
Even kicken hoor, want dit topic is zonde om te laten doodbloeden![]()
Ik ben 39, heb m'n borsten al vanaf mijn 11e jaar, en heb al die jaren altijd pijn gehad in mijn nek en schouders. Zo erg dat ik nu een tennisarm heb en dat die niet geneest doordat mijn schouderspieren gewoon helemaal naar hun klote zijn.
Ben al bij de pc geweest en met de opdracht om 7 kilo af te vallen (stoppen met roken ook natuurlijk) en dat ik daarna met spoed geholpen word.
Ik ben dat zeulen van dat gewicht gewoon zat nu.
Zit ook nog eens met een linkerborst die gewoon een cupmaat groter is, en met een tepelhof die ook nog eens veel groter is. Hoop echt dat ze er wat moois van kunnen maken......
Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:31 schreef SeLang het volgende:
-edit: niet in LIF
Voor de liefhebbers, foto's zijn hier te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Juist in dit topic zouden "voor en "na" picca's best nut hebben.
En dingen als littekens enzo zijn ook wel interessant om te zien hoe dat er nou uitziet (zelf nooit gezien)
quote:
Oh dat was ook mijn pcquote:Op maandag 7 mei 2007 21:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is ook nog steeds HEEL tevreden!!!
Thanx to Dr. Timmenga![]()
Je bent twee jaar te laat!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef luciano het volgende:
Nog net oP Tijd Voor ...........
FOTOS willen we zien Sanniebaby ......., en niet van die rode kruisjes op de plaats waar fotos horen te staan
![]()
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.quote:
waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is de nieuwe trend onder de pc, de tepelhoven moeten zo klein mogelijk
heej, dat is van mij pcquote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers, foto's zijn hier.
Genoeg foto's?
Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.![]()
De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel de vorm vaak een verbetering is vind ik die verkleinde tepels er écht heel onnatuurlijk uitzien.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef Burdie het volgende:
Zeg, wanneer wordt zoiets nou vergoed? En moet het via de huisarts?
Sorry, vind het gewoon lelijk op die foto's. Te klein in verhouding met de borsten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit grote tepels op veel kleinere borsten?!
Vind het juist mooi hoor...!
Uiteraard, en die littekenrand zal ook altijd lelijk en onnatuurlijk er uitzien.quote:De tepel moet sowieso los gemaakt en naar boven verplaatst worden, dus die littekenrand eromheen heb je altijd hè!!!
Je hebt "wat kleiner" en je hebt een "90% tepelhof amputatie", en dat laatste is wat er bij veel vrouwen op die foto's gebeurd is. Ik vind dat strontlelijk, voornamelijk omdat het zo onnatuurlijk oogt.quote:Dan is het meteen mooier als je tepel wat kleiner terug komt dan hoe het eerst was....
Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef milagro het volgende:
waar zie jij dan te kleine tepelhoven, grrrrr, ik zie ze niet of ik klik op de verkeerde link, of jij hebt een andere norm dan ik wb wat te klein is inzake tepelhovi
De foto's die je ziet op de sites zijn allemaal niet zo heel erg lang na een operatie gemaakt. Littekens trekken voor een heel groot deel weg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, ik krijg sowieso de rillingen als ik zie dat er in tieten is gesneden, of het nou voor vergroting, verkleining of wat dan ook is.
Ben sowieso niet zo'n fan van plastische chirurgie, misschien een verdrongen trauma uit m'n jeugd.
Wel eens gehoord van HERKANSING ?quote:
Fietsen kan je altijd wel doen en is erg gezond! Dus ik zou zeggen pak je fiets en fiets elke dag eens een half uurtje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
Ik heb vandaag eens een goed gesprek met mijn huisarts gehad
van mijn PC moet ik 20 kilo afvallen, en daar doe ik ook mijn stinkende best voor, maar het wil niet echt vlotten. Ik ben een jaar bezig, maar ben pas 4 kilo kwijt, terwijl ik hartstikke veel beweeg en me netjes aan mijn dieet houdt (niet te veel, maar zeker niet te weinig eten, veel drinken, genoeg fruit, geen tussendoortjes meer)
Daar wordt een mens niet vrolijker van, dus ik heb het eens aan mijn huisarts voorgelegd.
Ik slik al een aantal jaren antidepressiva, en dat spul staat erom bekend dat je er enorm van kunt aankomen. Het lijkt er dus op, dat ik door me netjes aan mijn dieet te houden, niet verschrikkelijk aankom. Afvallen is dus vrij lastig.
Aangezien ik een f-cup heb, en vaak barstende hoofdpijn, last van mijn rug en nek heb, wil ik natuurlijk dolgraag zo snel mogelijk geopereerd worden. Ik zou dolgraag gaan sporten om misschien wat makkelijker af te vallen, maar er zijn bar weinig sporten die je met zulke borsten kunt doen, dus dan houdt het gauw op. Zelfs met een goeie sportbeha blijft het erg vervelend.
Nu heb ik met de HA afgesproken dat ik een keertje bij de dietist langs ga om mijn voedingspatroon te bekijken. Gewoon even checken of ik het echt zo goed doe als ik zelf denk.
Als dat inderdaad het geval is, wil hij gaan overleggen met de PC of er geen mogelijkheid is om me te opereren zonder dat ik 20 kilo afval, want stoppen met mijn antidepressiva is ook niet echt een optie.
Als ik meer weet, zal ik het zeker even melden
ik fiets al meer dan 20 kilometer op een dag, dus dat half uurtje hoeft van mij niet zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Fietsen kan je altijd wel doen en is erg gezond! Dus ik zou zeggen pak je fiets en fiets elke dag eens een half uurtje.
natuurlijk heeft ie bij mij ook gekeken en gevoeld, en mijn borsten bestaan ook vooral uit klierweefsel, maar toch wil hij dat ik die 20 kilo afval om het risico op complicaties te voorkomen.quote:Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn PC heeft mn borsten goed bekeken en bevoelten zei dat er bij mij heel weinig vetweefsel in zat. Als ik later dus zou afvallen/aankomen zou je daar bij mijn borsten weinig van merken.
Als je nou weet dat jou borsten uit veel vetweefsel bestaan dan zou ik er nog wel even goed over nadenken, want mocht je na je verkleining dan alsnog 20 kilo afvallen heb je helemaal geen tietjes meer over![]()
Succes ermee!!
een lifting noemen ze dat, en dat ziet er puik uitquote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik lees hier nogal wat verhalen van mensen die moesten afvallen voordat ze een BVK konden krijgen. Hoe kijken jullie aan tegen het feit dat je borsten weer van grootte of vorm kunnen veranderen als je ooit weer aankomt of nog meer afvalt?
Ik heb zelf vroeger wel eens nagedacht over een BVK omdat ik als 16-jarig meisje al cup F had, later zelfs cup G. Vorig jaar ben ik flink afgevallen en toen ben ik teruggegaan naar 70E. Daar kan ik op zich wel mee leven, alleen de vorm is er niet beter op geworden.Ik heb gezien dat ze daar ook wat aan kunnen doen, maar ik ben bang dat je dan een lelijk of onnatuurlijk resultaat krijgt. Jullie hier hebben toch ervaring met iets soortgelijks, hoe zien jullie dat?
Ik moest daarom verplicht eerst afvallen van de plastisch chirurg voordat ik mijn borstverkleining ging doen. Als je daarna gaat lijnen wordt het hele effect weer ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik lees hier nogal wat verhalen van mensen die moesten afvallen voordat ze een BVK konden krijgen. Hoe kijken jullie aan tegen het feit dat je borsten weer van grootte of vorm kunnen veranderen als je ooit weer aankomt of nog meer afvalt?
Dat snap ik, maar hoe zijn de resultaten van een lift zonder bvk? Wordt dat eigenlijk vergoed? Zeker alleen als je kunt aantonen dat je psychische schade ondervindt ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:04 schreef tass het volgende:
En tegenwoordig is een lift bij een bvk niet meer weg te denken, anders zou het er nog niet mooier op worden.
35 kg????quote:Op zondag 3 juni 2007 18:45 schreef DuchessX het volgende:
Ben ruim 35 kg afgevallen en mijn boobs zijn niet mee afgevallen. Helaas.
Nee want een lift is puur uit cosmetisch oogpunt. Dat je je ergert aan hangende borsten, is geen psychische schade meer. Daar vergoeden ze niets meer op.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe zijn de resultaten van een lift zonder bvk? Wordt dat eigenlijk vergoed? Zeker alleen als je kunt aantonen dat je psychische schade ondervindt ofzo.
@Vixen: die verwijzing krijg je wel geen probleem.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja ik kom me ook maar eens melden hier...
Ik zat eerst lange tijd op cup F, daar was opzich wel mee te leven al was ik er toen al niet blij mee..
Laatst in de winkel maar eens geinformeerd want ik kon niks vinden wat goed zat
Komt zij uit op cup Hlekker dan...... zeker in combinatie met bandmaat 75 erg lastig
Zelf kwam ik met meten uit bij cup G, maar toen ik daar wat van paste zat het allemaal toch nog wat krap
Dus dat zal dan toch wel enigszins kloppen wat ze zij (in die maat hadden ze niks op het moment..)
Komt waarschijnlijk door de pil, ben er in die tijd mee begonnen, gestopt, en vervolgens weer met een andere begonnen
Ik ben het nu toch wel zo verrekte zat, heb regelmatig last van mn rug, kan alleen dure BH's kopen, die dingen zitten gewoon in de weg , heb dr gewoon last van
en ik vind het niet mooi ook
Ben dus van plan om van de week maar een afspraak te maken bij de huisarts
Kan je zo erge hoofdpijn krijgen van een grote cup?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
Aangezien ik een f-cup heb, en vaak barstende hoofdpijn, last van mijn rug en nek heb, wil ik natuurlijk dolgraag zo snel mogelijk geopereerd worden. Ik zou dolgraag gaan sporten om misschien wat makkelijker af te vallen, maar er zijn bar weinig sporten die je met zulke borsten kunt doen, dus dan houdt het gauw op. Zelfs met een goeie sportbeha blijft het erg vervelend.
jazeker kan datquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Kan je zo erge hoofdpijn krijgen van een grote cup?
Dan weet ik eindelijk waar mijn vele hoofdpijnen vandaan komen
(heb 70F, vanaf vorig jaar, ben nu 17, hoop van harte dat ze niet groter worden)
dat gaat inderdaad goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |